Paarde krant

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
olga

Berichten: 1758
Geregistreerd: 28-08-01
Woonplaats: Nederweert

Paarde krant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-03-02 14:59

Is er hier iemand die de paardekrant wel eens leest of lid is ?
Ik zit er aan te denken om een proef abonnement te nemen .



Miran

Berichten: 4450
Geregistreerd: 10-08-01
Woonplaats: Woubrugge

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-02 15:09

Ik kreeg / krijg ze van de eigenaar van mijn oude verzorgpaard. Of het wat is is afhankelijk van wat je leuk vind. Er wordt veel aandacht besteed aan springen en dressuur, maar ook aan de andere takken van paardensport en veel aan fokkerij (alle rassen), afhankelijk van het seizoen. Ik heb ze wel een keer een mailtje gestuurd dat ik informatie over paardrijden voor gehandicapten mis, hier heb ik nooit wat op gehoord jammer genoeg.
Ik lees ongeveer de helft, gooi hem daarna bij het oud papier. Zou hem nu te duur vinden om een abbonnement te nemen.

rhijnauwen

Berichten: 5044
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Bunnik

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-02 22:35

ik lees de paardenkrant, wat wil je erover weten? Er staat van alles in, uitslagen dressuur, springen, maar ook van andere takken van de sport, fokkerij etc. ook staat er soms een artikeltje over 'zomaar' iemand in. af en toe wel wat saai en hij verdwijnt na afloop in de papierbak, misschien kun je een proef abonnement nemen, kun je zelf zien of je het leuk genoeg vind Knipoog

facebook: https://www.facebook.com/StalRhijnauwen
pensionstal sinds 1981 met veel buiten (hele jaar-hele dag)voor de paarden en overdekte bak nabij de Uithof/Science Park

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-02 23:06

Ik heb ook ooit eens een proefabbonement gehad, nog niet zo lang geleden, maar ik vond er zelfs niet aan. Omdat ik zelf westernruiter ben en ik me meer kan vinden in die tak van de paardensport interesseren dressuur en springen me niet zo.
Ik vond er zelf nagenoeg niets aan, beetje saai, en verhalen waar ik zelf niet op zit te wachten. Dat betekent echter niet of jij hem leuk vindt of niet, het gaat er natuurlijk om wat jij leuk vindt. Lachen

From the looks of this place, my ass has got a lot of catching up to do.
http://www.crperformancehorses.nl

PhiaBink

Berichten: 6328
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Belgie!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-02 23:27

Ik heb al heel wat jaren de paardenkrant. Er staat heel veel in, alle takken van de paardensport komen aan bod.

BIOLA II GOUD SECTIE 7 EN SUB KAMPIOEN VAN HET RAS 2011 IN BELGIE!
BRONS SECTIE 11 NEDERLAND 2014
3de MORFOLOGIE SECTIE 11, TOTAAL 5DE NEDERLAND

MarijeR

Berichten: 24928
Geregistreerd: 20-08-01
Woonplaats: Onstwedde

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-02 00:14

Ik ben al 9 of 10 jaar lid van de paardenkrant. Het erge is, ik bewaar ze ook...
Met de verhuizing heeft mijn moeder heel wat dozen ontvoerd en naar het oud papier gebracht, ben er nog steeds kwaad om...

Jammer dat hij de laatste tijd nog maar 2x per week komt, ik lees echt bijna alles (als ik tijd heb).
Juist omdat er aan zo veel takken van de paardensport aandacht wordt geschonken vind ik het leuk.
Leuker dan de hoefslag bv. (vergeet steeds om die op te zeggen)

Gail

Berichten: 2349
Geregistreerd: 03-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-02 11:51

Ik vind ze nogal sensatiezoekerig in hun toonzetting, maar voor advertenties en uitslagen weer heel waardevol.

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-02 13:45

XoNo schreef:
Ik heb ook ooit eens een proefabbonement gehad, nog niet zo lang geleden, maar ik vond er zelfs niet aan. Omdat ik zelf westernruiter ben en ik me meer kan vinden in die tak van de paardensport interesseren dressuur en springen me niet zo.
Ik vond er zelf nagenoeg niets aan, beetje saai, en verhalen waar ik zelf niet op zit te wachten. Dat betekent echter niet of jij hem leuk vindt of niet, het gaat er natuurlijk om wat jij leuk vindt. Lachen


tegenwoordig staat er al wel wat ,meer in over de westernsport.

wij zijn zelf ook al lang lid. Het is nog steeds een goeie karnt.

gr linda Lachen

Yootha

Berichten: 6524
Geregistreerd: 22-03-01
Woonplaats: Emmer-Compascuum, Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-02 13:54

Gail schreef:
Ik vind ze nogal sensatiezoekerig in hun toonzetting, maar voor advertenties en uitslagen weer heel waardevol.


Je moet er wel rekening meehouden dat er ook een goot aantal artikelen door de mensen zelf ingezonden wordt.

Boundless
Berichten: 1188
Geregistreerd: 08-03-02
Woonplaats: Sint Pancras

TAMARA

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-02 23:40

HOI OLGA, ik vond het altijd een geinig bald om te lezen

Groetjes Tamara

olga

Berichten: 1758
Geregistreerd: 28-08-01
Woonplaats: Nederweert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-03-02 07:51

Ik zal er nog eens goed over na denken

Marlies
Berichten: 65
Geregistreerd: 11-03-02
Woonplaats: Heerhugowaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-02 13:32

Olga,

Ik heb onlangs zelf een proefabonnement op de Paardenkrant genomen en ik moet zeggen dat het me uitstekend bevalt. Er staat veel informatie in over verreden wedstrijden op allerlei niveau's en verder staat er informatie in over de fokkerij en keuringen etc. Laatst stond er ook een interessant stuk in over veulens. Kortom erg informatief en erg leuk om te lezen en zo een beetje bij te blijven.

Groetjes

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-02 17:37

liberty"]
[quote="XoNo schreef:
Ik heb ook ooit eens een proefabbonement gehad, nog niet zo lang geleden, maar ik vond er zelfs niet aan. Omdat ik zelf westernruiter ben en ik me meer kan vinden in die tak van de paardensport interesseren dressuur en springen me niet zo.
Ik vond er zelf nagenoeg niets aan, beetje saai, en verhalen waar ik zelf niet op zit te wachten. Dat betekent echter niet of jij hem leuk vindt of niet, het gaat er natuurlijk om wat jij leuk vindt. Lachen


tegenwoordig staat er al wel wat ,meer in over de westernsport.

wij zijn zelf ook al lang lid. Het is nog steeds een goeie karnt.

gr linda Lachen
[/quote]

Ja er staat meer in dan vroeger, maar nog steeds niet genoeg over dingen die mij interesseren, dus vandaar dat ik de krant wat minder vindt. Maar zoals je ziet, Olga, zijn hier genoeg mensen te spreken over de krant.

From the looks of this place, my ass has got a lot of catching up to do.
http://www.crperformancehorses.nl


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 109 bezoekers