humor met russen

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

humor met russen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-04 14:26

russische humor haha

wij hebbe hier skype, iets met een microfoontje dat je gratis via de computer kan bellen

nou belde der opeens ene hOpa(en mijn broer die nam op), en die begon een eind russisch te praten, zooo komisch..Toen zei mijn broer do you speak english or dutch.Toen begon ie een of ander bandje ofzo af teb spelen met een hele rare stem die in het duits in het engels tot 10 telde.Ik lag helemaal in een deuk

op een geven moment zegt hij fuuuuuuuuuuuuuuuuuuuck yoooooou, mijn broer een beetje vergelijkbare text terug gescholden Schijnheilig naja toen moesten we slapen

vandaag weer wakker geworden en ik zat te vragen of ik op skye ene persoon mocht zoeken, en dan smaen met broer hete linda spelen Clown Tong uitsteken (deden we gister ook bij die rus maar die verstond er geen flikker van)

net op dat telefoon klonk er weer gerink dit keer van ene sirokrat, Beetje engels gesproken (jah het is errg goed voor mijn engels) hij op een gegeven moment vragen hoe ik heette... Renske, Ar Ie En Es Kee Ie

toen hoe oud ik was, Schijnheilig I am 20 years old...(eeeh ben 12 Schijnheilig ) op een gegeven momnet gin hij allemaal dingen vragen of ik getrouwd was enzo,

Daarna gingen we elkaar taal cursussen geven, hij ging mij russisch leren en hem nederlands

toen ik zei dat ik geen vriend had begon ie allemaal dingen te zeggen

dat ik zo'n mooie stem heb... enzo

En nu belt ene hOpa weer *haha* maar ik heb hem verbroken

nu komt hij dit jaar naar amsterdam en hij wou me ontmoeten Clown oid
maar zo dom ben ik nou ook weer niety hoor, weet jij veel wat voor enge vent het is hahaha

maar hij moest weer gaan want het regende en hij hield van zwemmen in de regen ofzo

dani1983
Berichten: 646
Geregistreerd: 04-07-04
Woonplaats: Dodewaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-04 15:24

hahahahah , kun je idd maar beter niet afspreken met m
maar wel lachen joh zo'n gesprekken *LOL*

Leoni_

Berichten: 2313
Geregistreerd: 05-07-04
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-04 16:54

haha.. nee ik zou het ook niet vragen met zo'n kerel.. bah.. wie weet wat voor engerd dat is Tong uitsteken

Belker

Berichten: 15305
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-04 17:00

Naar Algemeen verplaatst.

Nadir

Berichten: 12720
Geregistreerd: 12-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-04 19:07

Skype is echt zo grappig! *LOL*
Maar ik begrijp alleen niet hoe je dan ineens met een Rus kan bellen?

Matthanja

Berichten: 1708
Geregistreerd: 16-02-04
Woonplaats: Steenwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-04 19:23

Haha ik vind het ook vet grappig!!
Maar ik zou idd niks afspreken..brr..Misselijk