slecht nieuws na dokterbezoek

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mirte

Berichten: 2107
Geregistreerd: 18-05-01
Woonplaats: bollendorp

slecht nieuws na dokterbezoek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-02 21:13

Bah het was echt geen fijne dag vandaag. Zat nog te twijfelen om het hier neer te zetten maar ik moet het toch eventjes kwijt.
Voelde mij al geruime tijd niet fijn, was snel moe, kreeg rare klachten als opgezette benen, kortom voelde mij niet prettig. Vandaag dan toch maar naar de dokter gegaan. Bloeddruk werd gemeten, daar begon de ellende al. Veels te hoog, had een bovendruk van 180, scheen volgens hem erg hoog te zijn, zeker voor mijn leeftijd. Daarna mijn hart beluisterd. Hier hoorde mijn dokter dus een ruis. Hij wist het niet geheel zeker, omdat mijn hart erg snel klopte, maar voor de zekerheid dus toch naar de cardioloog. Heb al eerder ritmestoornissen gehad van mijn hart, maar er is nooit een duidelijke oorzaak voor gevonden. Dus nu moet ik eerdaags een echo laten maken om te kijken of er iets is met mijn kleppen. Het verrotte is nog, ik heb een sportverbod. Voor mij geen intensieve trainingen meer. Toch wil ik wel gewoon voor mijn paard blijven zorgen, heb dus geen zin in kniezen op de bank. Dat betekent dus een vakantie voor mijn paard, of in ieder geval lichte arbeid, en afkicken voor mij. Het ging juist weer goed met mijn paard dus baal wel dat ik niet door kan gaan met trainen. Verder probeer ik er maar niet teveel aan te denken en misschien is er wel niets aan de hand. Maar dan nog is het niet fijn om zulk nieuws te horen. M'n dag is wel een beetje verpest Scheve mond

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-02 21:15

dat moet erg zijn voor een jong iemand. ik ken zo iemand die met zijn 24e een hartoperatie moest ondergaan. Maar alles is nu wel weer goed met hem. Je bent toch nog niet verloren, er zal toch wel iets aan te doen zijn, of niet? Wel klote hoor.

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-02 22:33

Bah, dat is geen leuk bericht.
ik hoop voor je dat uit het verdere onderzoek komt dat het iets onschuldigs is. Succes en sterkte!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-02 23:02

He jakkes. Balen zeg. Ik hoop ect voor je dat het meevalt en dat er een goede oplossing is.
heel veel sterkte en beterschap Lovers .

Gwen

Berichten: 15915
Geregistreerd: 20-11-01
Woonplaats: Nabij Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-02 23:57

Nou, da's wel even slikken, zeg, als je zulk nieuws te verwerken krijgt. Typisch zoiets waarvan je denkt "dat overkomt anderen, en niet mij".

Succes met de echo.
Houd je ons wel op de hoogte?

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-02 13:03

Goh, dat is niet zo mooi zeg. Nou, laten we maar hopen dat het vals alarm is en dat je snel weer met Flame aan de gang kunt! Het zit je niet mee!

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-02 13:06

Bah. Kan me je wel een beetje voorstellen. Ik mag nu iig een week niet paardrijden, maar daar kan ik zelf ook helemaal inkomen. Ik WIL niet eens op een paard zitten, veels te pijnlijk. Maar als je geen pijn hebt en toch niet mag... lijkt me echt vreselijk!

Sterkte joh, en ik duim voor je! Lachen

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-02 13:06

Ach meissie wat balen!!! Heel erg veel sterkte en ik zal voor je duimen dat het goed mag gaan... je moet gewoon verder hoor!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-02 13:31

Ik hoop dat ze er helemaal naast zitten en dat het iets heel simpels en onschuldigs is, zodat je snel weer lekker verder kan met alles wat je leuk vind. Niet bij de pakken neer gaan zitten hoor, er is nog niets zeker....

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-02 13:54

jeetje ik hoop dat het me valt! sterkte iig!

Mirte

Berichten: 2107
Geregistreerd: 18-05-01
Woonplaats: bollendorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-02 14:21

Thanks allemaal!
Door de wachtlijsten voor hartzaken zou ik pas over 3 weken terecht kunnen, maar gelukkig is er al een gaatje vrij gemaakt voor woensdag a.s. Dat scheelt alweer. Dus maar afwachten wat daar uit voortkomt. het is alleen zulk schitterend weer, balen dat ik nu een beetje zit te suffen.
Valt trouwens wel op dat hier een behoorlijke groep boktkneuzen zitten op het moment!

Marja

Berichten: 1693
Geregistreerd: 16-03-01
Woonplaats: Op m'n berg in Spanje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-02 15:18

Hm, spannend hoor, ik hoop voor je dat het meevalt.

Als de uitslag van de onderzoeken niet goed is en je moet geopereerd worden, dan kun je me altijd pb-en als je vragen hebt of de ervaringen van een 'ervaringsdeskundige' wilt *LOL* .

Ik ben namelijk op m'n negentiende aan m'n hart geopereerd vanwege een gat tussen m'n linker en rechterboezem (ASD voor de kenners).

Even afwachten maar, ook al kan het snel gaan hoor. Bij mij zat tussen de diagnose en de operatie slechts 5 weken. Het herstel daarna heeft wel iets langer geduurd helaas.

Sterkte in ieder geval de komende tijd, het is altijd eng om iets aan je hart te hebben.

greetje

Berichten: 8626
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-02 17:19

Hoop voor je dat het een meevalt. Meid ik wens je sterkte.

Natascha

Berichten: 6847
Geregistreerd: 07-02-01
Woonplaats: Ankh Morpork

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-02 21:47

heel veel sterkte van een ander "boktkneusje" Haha!

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-02 21:57

Idd, stelletje kneuzen!
Ik zal aan je denken woensdag! Kop op, keep smiling en: always look on the bright side of life! Scheelt een hoop.

Nogmaals: sterkte!

fieke

Berichten: 1060
Geregistreerd: 08-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-02 23:08

Jemig zeg, wat rot voor je! Ik zal voor je duimen!

divana

Berichten: 948
Geregistreerd: 27-05-01
Woonplaats: montfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-02 00:32

ow wat verrot zeg, heel veel succes en sterkte!!!!!!
dikke kus

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-02 01:29

Ik ben zelf ook door de cardiologische molen gehaald, dus mocht je vragen hebben over onderzoeken, en hoe ze in zijn werk gaan kun je me altijd PB-en!

Ik hoop dat het meevalt. Ik heb zelf ook in zo'n cruciale fase gezeten, en was erg zenuwachtig, heb ik het wel, heb ik het niet? Overigens moet ik dit jaar weer... Boos!