Help! Hoe krijgen we onze linkerkant sterker!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Maud_82

Berichten: 2152
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: Echt

Help! Hoe krijgen we onze linkerkant sterker!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-03-02 16:34

Wij hebben een probleem! Verward

De spieren aan mijn rechterkant zijn een stuk sterker dan aan mijn linkerkant. Huilen Hierdoor kan ik met mijn rechterkuit ook veel meer druk uitoefenen dan met mijn linkerbeen en is mijn rechterarm soepeler dan mijn linker.
Daarnaast heeft mijn paardje ook veel meer moeite met linksom dan met rechtsom, helaas kan ik 'm daarbij niet veel helpen omdat ik dus zelf niet sterk genoeg ben in dit been. Verdrietig

Hoe kan ik dit verbeteren ? Ik wil dus sterker worden in m'n linkerbeen, en ook meer rechtop zitten. (ik wil m'n heup nog wel eens uit balans halen.)

Please help me want Remy wil graag werken Pling en hij kan het ook, alleen kan ik het niet !! Party!!


Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-02 16:37

Ik heb precies t zelfde probleem!!!
Wijken oefenen?? Hmm, t liefst naar links.. Schijnheilig En schouderbinnenwaards? doe maar op de rechterhand...
En zo kan ik nog wel wat dingetjes opnoemen.. zucht.
Het is vreselijk irritant want je paard gaat vanzelf op rechts beter lopen dan op links. Frusty
Dus ik hoop dat er idd iemand is die tips kan geven.
De laatste tijd heb er trouwens minder last van.. Nouja, heb nu ook een jonge pony die alleen nog maar wat rondjes kan skeuren door de bak! Extreme duivel Lovers


Margreet

Berichten: 18322
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-02 20:56

Fysiotherapie, mensendieck. Gericht fitnessen. Ballet is ook goed om recht te worden, maar is niet zo'n goede combi met paardrijden. Zijn genoeg dingen voor te bedenken, maar je zult aan het sporten moeten in ieder geval!

Nulla tenaci invia est via


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Googlebot en 5 bezoekers