Gisteren is Apachee opgehaald......

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Pocahontas

Berichten: 593
Geregistreerd: 26-12-03
Woonplaats: Belgie

Gisteren is Apachee opgehaald......

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-04 11:38

Oef,ik kan het nog niet geloven dat ik die stap heb gezet.
Ik heb Apachee verkocht omdat ik helemaal gevallen was voor mijn logeertinker die voor de verkoop was.
Ik heb met mijn 18e ook een tinkermerrie gehad,die ik door omstandigheden 9 jaar geleden weer heb moeten verkopen,tot mijn grote spijt...,dus het tinkervirus had ik toch al.. Bloos
Ik heb hierdoor nachten wakker gelegen,niet wetende wat ik ermee moest.
Ik kon gewoon geen twee paarden onderhouden.
Ik heb Apachee toen op internet te koop gezet,en binnen twee weken was ze aanbetaald,maar ze konden haar pas na 1 Aug. ophalen ivm verhuizing.
Ze heeft dus nog drie weken by me gestaan,en ik heb eigenlijk gewoon verdrongen dat ze verkocht was..
Nou,gisteren was het zover..,ze belden op om haar te komen halen..
Slik...,ik werd meteen wakker geschud Scheve mond
Om 19:00 kon ik ze oppikken bij de afslag van de snelweg,en om 19:30 zat ik alweer in de auto terug naar huis..
Het is razendsnel gegaan,zo lief als ze is ,stapte ze met gemak op de trailer,ondanks dat Melody en Santos naar haar aan het hinneken waren.
Toen ze eenmaal op de trailer stond en ik nog even afscheid wilde nemen,begon ik natuurlijk te janken,al moest ik me groot houden ,want ik had mijn twee kindjes ook bij me.
Zucht,het is nu in ieder geval gebeurd,ze krygt het goed.
Ze gingen gisteren ook nog een tweede merrie halen van dezelfde leeftyd,dus ze heeft dan ook weer een kameraadje.
Ook hebben ze de foto`s laten zien van de boerderij waar ze komt te staan,bij hun aan huis..,dus ik ben er wel gerust in.
Vaarwel Apachee,mijn mooie bonte meisje..,ik kom binnenkort nog eens by je kijken,en ik hoop dat het je goed gaat.. Verdrietig
Ik zal je mooie,nieuwsgierige,eigenwijze koppie zeker gaan missen,en je laat wel degelijk een leegte achter hier in de wei..
We zullen je missen..

_Martine_

Berichten: 1648
Geregistreerd: 04-05-04
Woonplaats: Loo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-04 11:54

Ja, ik vind het zeker een moeilijke stap voor je, ik hoop dat je er snel overheen komt. Sterkte!! Ach gut

vonne
Berichten: 132
Geregistreerd: 03-03-04
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-04 11:57

Pfff, moeilijke dingen zijn dat! Het is jammer dat we altijd maar keuzes moeten maken in ons leven. In ieder geval: sterkte!!

ingeo
Berichten: 2137
Geregistreerd: 05-07-03
Woonplaats: lokeren,belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-04 12:03

dit scenario heb ik enkele weken terug meegemaakt toen ik titus verkocht, maar ik bracht hem zelf weg. kon ik met eigen ogen zien (wat ik wel geloofde, maar het is toch anders) op welke leuke plek hij terechtkwam. maar ben er dágen niet goed van geweest.
omdat ik (gelukkig) wel de plaats heb voor twee paardjes heb ik ondertussen uitgekeken naar een jaarling-maatje voor douwe - en daar ga ik morgen heen.....spannend dus weer !

MissJ

Berichten: 8726
Geregistreerd: 22-04-04
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-04 12:04

Sterkte hoor!

Pocahontas

Berichten: 593
Geregistreerd: 26-12-03
Woonplaats: Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-04 12:37

Thanks allemaal!
Het is inderdaad lastig,en het komt altyd gewoon door dat kl*te geld.
Als het aan mij lag hield ik ze alletwee,maar daarby had ik het geld voor Apachee natuurlijk ook nodig om Melody aan te kunnen schaffen.
Vandaag word Melody afbetaald,en is ze officieel helemaal van mij.
Dus vanaf vandaag maar een nieuwe start,met een nieuw paardje waar het goed mee klikt.
Melody is heel lief en onderdanig,terwijl Apachee hier en daar nog wel wat opvoeding kon gebruiken,echt een dominante tante als ik het zo mag zeggen.
Dus ook voor mijn kindjes vind ik het nu veiliger..,dus ik denk dat ik wel een goede beslissing heb gemaakt,ondanks dat het lastig was.. Bloos

Esmeralda

Berichten: 10628
Geregistreerd: 07-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-04 17:42

blijft altijd moeilijk, maar zo te lezen heb je er toch goed aan gedaan. hadden we maar een boompje in de achter tuin, die zo af en toe geplukt moet worden Bloos

Santossy
Berichten: 10
Geregistreerd: 19-01-04
Woonplaats: Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-04 15:34

Hey Cindy,

Ook ik mis dat brutaal nestje hoor, maar ik weet ook zeker dat ze het goed krijgt, en we kunnen nog eens naar haar gaan kijken, lijkt mij ook leuk. *LOL*
En we gaan samen vast nog heel veel (rij) plezier beleven met Melody en Santos !!

Liefs, Marina XXX

Trea

Berichten: 732
Geregistreerd: 05-08-02
Woonplaats: Boxtel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-04 15:58

Hey moeilijk he zo'n beslissing, precies een jaar geleden heb ik het zelfde besluit genomen met mijn merrie Dana (maar mijn god wat mis ik haar nog) Toch weet ik dat ze het nu goed heeft en dat gaat die van jou het vast ook hebben.

Wel knap dat je nog eens bij haar gaat kijken, ik heb daar nooit de moed voor gehad.

Gr Trea

Marloez
Berichten: 6531
Geregistreerd: 05-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-04 19:59

heel veel sterkte ermee hoor, met zo'n leuke tinker die je nu hebt, kom je er vast snel weer bovenop Lachen

Marloez
Berichten: 6531
Geregistreerd: 05-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-04 20:01

heb je ook een foto van Apachee?

Pocahontas

Berichten: 593
Geregistreerd: 26-12-03
Woonplaats: Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-08-04 23:19

Afbeelding
Hier zijn beide dames in kwestie!!
Afbeelding
Dit is haar lieve bekkie dat ze trekt als ze lekker gekroeld word.
Dit zal ik nog het meest gaan missen.. Bloos
En haar apparte koppie zie je trouwens ook als mijn avator...

Linda_Fleur

Berichten: 5223
Geregistreerd: 29-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-04 23:31

Moeilijk hoor zo'n beslissing, maar ik denk toch dat je de juiste hebt genomen. Apachee heeft idd een leuk koppie. Nog veel plezier met Melody en sterkte!

vamp

Berichten: 3861
Geregistreerd: 19-01-03
Woonplaats: waar de zon schijnt

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-04 23:32

leuk paardje.
jammer dat je ze niet allebei kon houden.
maar ik denk dat het voor je kindjes ook fijn zal zijn, dit paard zal zeker meer op passen voor je!
veel plezier met je tinker Lachen

Pocahontas

Berichten: 593
Geregistreerd: 26-12-03
Woonplaats: Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-04 01:33

Santossy schreef:
Hey Cindy,

Ook ik mis dat brutaal nestje hoor, maar ik weet ook zeker dat ze het goed krijgt, en we kunnen nog eens naar haar gaan kijken, lijkt mij ook leuk. *LOL*
En we gaan samen vast nog heel veel (rij) plezier beleven met Melody en Santos !!

Liefs, Marina XXX


Hahaha,we gaan te paard ernaar toe,hhmm van Bilzen naar Antwerpen...,moet te doen zijn in een week tijd!!??
Wanneer neem je vakantie?? Nagelbijten / Gniffelen

Santossy
Berichten: 10
Geregistreerd: 19-01-04
Woonplaats: Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-04 12:46

tuuurlijk Cindy ! Week heen en een week terug, moet kunnen. Maar over de snelweg zal het wel wat sneller gaan denk ik ! Hihi

TotalMona
Berichten: 173
Geregistreerd: 24-06-04
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-04 13:08

Sterkte,
maar je weet iig dta ze het goed krijgt! en dat is het belangrijkste toch???
je kan haar toch opzoeken, dus uit je leven zal ze niet gaan!!! veel plezier met de andere tinker Knipoog