Door de draad via de sloot .. goed einde

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Langtand
Berichten: 424
Geregistreerd: 05-05-04
Woonplaats: Haaren

Door de draad via de sloot .. goed einde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-08-04 14:03

Heyz mensen .. *wil ik ff vertellen*

Gisteren.. Gingen we buitenrijden. Op de terugweg, een meisje had een pony die een beetje bang is van autos (nog jong), schrikt van een vrachtwagen.. springt in de sloot gaat er de andere kant uit.. Door het prikkeldraad.. dat was het (nog niet) .. hij had niks (1 heel klein wondje wat ze ook krijgen van een horzel die er te lang zit). Daarna .. wij brengen dat meisje naar huis. Op de terug weg (wij gingen weer terug naar huis) rijd er een tractor langs met een heel groot machine der agter .. de mijne schrikt loopt een beetje achteruit.. schijft de sloot in springt op gaat er de andere kant uit door de draad (was verroest) knapte niet (wel het geval bij het prikkeldraad) rtent weg (ik bleef zitten) de draad blijft hangen.. Hij bokte sprong alle kanten .. op .. bang van die draad was 50 meters lang Bloos!

Er daar kwam de 2e draad al aan .. ik zag het al aankomen .. 2 opties eraf springen (je pony weglaten gaan *was ik dus niet van plan*) ik bleef dus zitten en in alle kracht die ik had trok ik hem om Haha! gelukt ... toen kreeg ik hem tot stilstand en moest dus teru g *probleem* maar dat lukte daarna goed .. veel gerust gestel enzo (je kent al da gezeik wel en doet er dus niet toe)

Thuis zijn benen enzo allemaal afgespoelt hij had een paar striemen op zijn borst .. hij liep niet kreupel was een uurtje daarna wel een beetje stijf..

Ik ben kei blij hij had net zo goed op de BBQ kunnen liggen .. (om het even netjes en op een grappige manier te zeggen)

OK dan! bedankt voor het lezen OK dan!

MsN statuz >> zie AVATAR!! WERKT ECHTT!!!


Claudia19

Berichten: 5131
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-04 14:44

ik snap je verhaal niet helemaal sorry.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-04 14:48

gelukkig is het goed gegaan, maar hier en daar nog wat onduidelijkheden.

Langtand
Berichten: 424
Geregistreerd: 05-05-04
Woonplaats: Haaren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-08-04 15:08

Jah ik heb het snel geschreven Haha! ...

MsN statuz >> zie AVATAR!! WERKT ECHTT!!!

Marloez
Berichten: 6531
Geregistreerd: 05-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-04 18:39

ik snap je verhaal wel, en gelukkig dat het allemaal nog is goedgekomen!!
Ach gut
Je zal wel erg geschrokken zijn!
Goede actie van jezelf! OK dan!

TotalMona
Berichten: 173
Geregistreerd: 24-06-04
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-04 09:13

pfff gelukkig dat get goed gekomen is, ik zou me geen raad weten. met al dat draad. maargoed... alles is weer op zijn pootjes terecht!!!

Romeo R.I.P I miss You..!!! Never 4-get you!!!


skara

Berichten: 1250
Geregistreerd: 20-06-04
Woonplaats: 't stad

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-04 11:03

Dat zal wel ff schrikken geweest zijn. Gelukkig is er niets met de paarden en ruiters.

haike
Berichten: 13517
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-04 16:09

Mike, schrijf nu eens zonder zoveel msn-taal, is erg onduidelijk!!
Hoorde het verhaal gisteren al van jullie mam, anders zou ik het amper kunnen volgen.

Gelukkig is het goed afgelopen, wil niet weten wat er had kunnen gebeuren, vooral met D-day.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot, DewiFoto, Gambler21, Lizenlotte, Vagabondo, YvonneV en 158 bezoekers