Kat aangereden, dierenambulance gebeld!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Melissa

Berichten: 5812
Geregistreerd: 23-06-01

Kat aangereden, dierenambulance gebeld!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-04 23:13

Nou nou wat een sensatie net!

Ik zit binnen en zie ineens een man met zaklamp lopen, dus ik d8 o die gaat inbreken Knipoog
Wordt er aangebeld, de buurman, ja er is een kat aangereden heb jij hem gezien? Ik nee, maar help wel even zoeken.
We konden hem niet vinden dus zei ik "misschien zit hij in onze schuur" (is een noodschuur waar spullen van ons en de buurman instaan) Wij erin en ja hoor, zat ie. Ik deken gepakt, kat gepakt die gelukkig heel lief was. Zo was er niks te zien, dus wij overal aangebeld, maar niemand kende de kat en hij had ook geen bandje om. Hij was weer aardig rustig dus hebben we hem weer los gelaten.
Arme beest leek wel dronken, achterkant sleepte helemaal mee enzo echt heel zielig, maar hij was weer een tuin ingerend. Wij met zijn 3e eropaf, en ja hoor na 10 min hadden we hem weer. Dierenambulance gebeld die kwam gelukkig vrij snel en ging met hem naar de da!

Arme kat, was helemaal aan het hijgen. Ik ga morgen bellen om te kijken of ze meer weten. Hoop dat ze zijn baasje vinden en dat de kat het overleefd!!

Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23430
Geregistreerd: 09-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-04 00:21

nou ik heb net een hond aangereden...is geen geluksavond voor beesten vanavond geloof ik...
Zo te horen gaat het met die kat beter aflopen als met de hond...

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-04 00:30

Polly schreef:
...is geen geluksavond voor beesten vanavond geloof ik...


Het lijkt er idd op. Ik heb vanavond een lamme duif naar de postduivenopvang gebracht. Aan z'n ringen te zien hoort hij in Duitsland thuis.

Arme kat, hopelijk vinden ze z'n baasje en komt hij er zelf ook weer bovenop. De Dierenambulance doet iig goed werk!

kojack

Berichten: 6397
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-04 00:50

Ik heb net stichting Amivedi gemaild, 1 van onze poezen is spoorloos verdwenen !
Ze gaat elke dag naar buiten en komt normaal gesproken ook weer netjes terug, maar nu is ze al een paar dagen zoek.
Ik loop al 2 dagen als een idioot die kat te roepen maar zonder resultaat. Ze zit ook niet bij de kattenbuurvrouw.

Maak me echt zorgen !

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-04 09:34

hier lag gister een dode kat in een kartonnen doos langs de kant van de weg... vond het verschrikkelijk om te zien,, ben zo blij dat mijn katten de straat niet op kunnen.
Er is hier ook 2 weken lang een duif geweest in de tuin, die ineens niet meer kwam.. dacht dat ie naar zijn huis was terug gevlogen maar zag m gister ook dood langs de weg liggen.. Verdrietig

Kido

Berichten: 5332
Geregistreerd: 04-08-03
Woonplaats: Ergens op deze aardbol.....

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-04 09:37

Polly schreef:
nou ik heb net een hond aangereden...is geen geluksavond voor beesten vanavond geloof ik...
Zo te horen gaat het met die kat beter aflopen als met de hond...

Ach arme hond kwam die zo de weg opgerend ofzo?
Maar sterkte hoor!

EngeltjeS

Berichten: 16634
Geregistreerd: 06-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-04 09:41

zaterdag een kat aan gereden. leek op de onze die we kwijt waren op dat moment. deze kat had geen ogen meer zij mn moeder..... *waren er uit geramd ofzo denk ik)....
maar ik moest naar de manege. kreeg ik laer opde dag een sms dat Hond weer gevonden was. (onze poes) gelukkig dat ze nog leeft! maar ik vind het altijd zo zielig om het te zien....

hier bij ons voor het huis is er in 2 jaar 6 katten aan gereden......
van de buren.....
nou dan schrik je ook... vandaar dat onze poes niet naar buten mag.... (wat soms wel gebeurd!)

Tanya
Berichten: 10083
Geregistreerd: 28-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-04 09:51

Zo man, wat is dat met al de dieren deze week Bloos!
Nou, hier is gelukkig geen een dier aangereden

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-04 17:27

Devica schreef:
dat Hond weer gevonden was. (onze poes)


heb jij een kat die hond heet Bloos!

Wij hebben een muis die Kip heet Bloos

Georgette

Berichten: 11632
Geregistreerd: 20-03-03
Woonplaats: Hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-04 22:37

Hoop ook dat die poes het overleefd...
In ieder geval super dat je de Dierenambulance hebt gebeld!