Hallo, ik kom bij jullie wonen!?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Hallo, ik kom bij jullie wonen!?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-08-04 19:21

Afbeelding

Deze ongecastreerde kater is zo brutaal om gewoon bij ons te gaan wonen...

Hij zat eerst veel bij ons in de tuin en glipte naar binnen als je de deur opendeed, hij begon dan als een bezetene aan het eten van onze katten te eten. Nou hebben wij een kattenluik dat werkt met magneetjes die je om de halsband moet doen zodat vreemde katten niet naar binnen kunnen...

Deze kat beukt net zo lang tegen het luik tot hij binnen is... zonder magneetje.

We kunnen hem er niet van weerhouden bij ons binnen te komen, hij is zo brutaal dat hij gewoon op de bank ligt te slapen als je thuiskomt.

Onze jongste (gecastreerde kater) vind het wel gezellig, maar de oudste (gestereliseerde poes) vind het toch wat minder leuk.

Bij amivedi is deze kat niet bekend, ook in de buurt weet niemand van wie hij is. We hebben in de buurt en supermarkten briefjes met foto opgehangen... nu nog even afwachten of zich een baasje meldt. Zo niet... dan moet hij maar blijven. Dan zou het al de 2e keer zijn dat een kat ons uitzoekt ipv wij hem.

28-09-2007
Nothing compares too you...


Ineke2

Berichten: 33091
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-04 19:24

Haha wat grappig! Idd wel heel brutaal, maar is wel leuk om te zien zeg

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

ruitje

Berichten: 12308
Geregistreerd: 29-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-04 19:25

Ik vind het wel een compliment Lachen !

24/7 buiten en een binnenbak in de Randstad? Het is er:
insta: https://www.instagram.com/staldegroenemeer website: https://www.staldegroenemeer.nl

Tropico
Berichten: 1333
Geregistreerd: 18-11-03
Woonplaats: In een hutje op de hei

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-04 19:26

Hé dat komt me bekend voor wij hebben ook zon kat die ons uit heeft gezocht echt heel lief dier is het. We hebben hem nu al meer dan een jaar ook "onze" kat was niet bekend bij amivedi en in de buurt weet ook niemand wie het baasje is. Dus zat er voor ons ook maar 1 ding op hij moest blijven want een asiel daar begin ik niet aan. Foto's staan in mijn profiel misschien is hij bij jou bekend ?

Monster

Berichten: 9515
Geregistreerd: 04-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-04 19:27

das toch wel speciaal, zijn jullie vast goeie baasje Lachen

zo, en dan nu tijd voor een wijntje..

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-08-04 19:29

Dit is ook een schatje, hij springt helemaal de lucht in om kopjes te geven. Hij is ook heel vriendelijk tegen onze katten, alleen ons vrouwtje is nog niet voor hem gevallen maar zij had ook toen ons mannetje kwam veel tijd nodig om hem te accepteren, daar is ze nu beste maatjes mee.

Naar het asiel gaat hij zeker niet, dat zit al overvol met katten hier en wij zijn gewoon te kattengek om hem daarheen te brengen.

Aan de ene kant hoop ik dat zijn baasje zich meld (als hij die heeft) maar aan de andere kant vind ik hem ook wel leuk genoeg om te houden

28-09-2007
Nothing compares too you...

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-04 19:29

Hopelijk meld de baas (maar dan zal de kat jullie nog steeds opzoeken) zich en anders moet jullie poes er maar mee leren leven of niet?

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-08-04 19:31

Poes leert er wel mee leven hoor, zij heeft tijd nodig. Toen ons mannetje als klein schattig kittentje kwam moest ze echt niks van hem hebben, nu zijn ze altijd samen.

28-09-2007
Nothing compares too you...

Belker

Berichten: 15292
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-04 19:42

Verplaatst naar Algemeen, gaat niet over paarden.

Fiesta, freiberger, what else?

Marrepar

Berichten: 13162
Geregistreerd: 23-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-04 20:11

whahaha Tong uitsteken
Nou.. lekker Tong uitsteken

♥ Bijou is verkocht!.. L+9 & M1+5
[TK] exclusieve RABOBANK deken

IcePrincess

Berichten: 7740
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-04 20:19

Wat lief! Lovers

Had een vriendin van me ook, maar dan met een zwarte pers die van de overburen was Nagelbijten / Gniffelen .

Gewoon houden en dat vind hij ook Tong uitsteken , misschien als er over een paar maanden ofzo nog niemand is zijn katertje mist, dat je hem dan eventueel kan laten castreren (als je je andere katten ook hebt laten helpen lijkt me dat je geen kater wilt Knipoog )


Annelou

Berichten: 7520
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Schaijk: roddel-dorp wat 25 km van Den Bosch en 27 km van Nijmegen ligt in Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-04 20:25

Dat was bij ons met een jong poesje ook. Mijn ouders waren aan het wandelen s'avonds en dat poesje liep hun helemaal achterna naar huis. Toen hebben we haar gehouden omdat ze blijkbaar van niemand was.

Wel leuk z'n kat die even uit kiest wie de nieuwe baas wordt. Haha!

Tasmanian

Berichten: 198
Geregistreerd: 31-07-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-04 20:49

ruitje schreef:
Ik vind het wel een compliment Lachen !

ja inderdaad, haha.

DeSa
Berichten: 12885
Geregistreerd: 24-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-04 21:32

haha, dat hadden wij vroeger ook toen we nog niet verhuist waren, die kat (we wisten van wie ie was, en diegene wist zelf ook dat die kat bij ons kwam) kwam gewoon bij ons om eten vragen, en sliep zelfs in t bed van m'n zus toen die in t ziekenhuis lag! Bloos!

Cathelijne

Berichten: 2411
Geregistreerd: 30-11-01
Woonplaats: Vieux Village sur Mer

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-04 21:36

Zo zijn wij dus ook aan Gerrit (naam is uit Ja zuster, Nee zuster) gekomen.
Eerst vrat hij 's nachts de brokjes van Zappa op. Toe sliep hij ook binnen (maar was weg zodra er iemand beneden kwam), daarna bleef hij (allert) liggen. Langzamerhand kwam hij ook overdag binnen en inmiddels is 't een gecastreerd kroelbeest met ambities tot clown Clown

Elles

Berichten: 22816
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-04 21:38

Hmmm.... ik hoop nog steeds dat er eens een leuke Quarter aan het raam tikt: "Hé, ik wil bij jou wonen!" Haha!

Als je hem houdt, zul je hem wel eerst naar de DA willen brengen, neem ik aan Knipoog

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-04 22:51

Oh jemig, ik schrok me zo rot toen ik de foo zag dat ik gewoon zit te huilen... wat lijkt hij op mijn lieve kattemannetje van wie ik op 15 december 2002 afscheid heb moeten nemen. Het lijkt net of ik hem weer zie op jouw foto, maar ja...dat kan helaas niet. Huilen Voel je maar vereerd dat zo'n prachtdier bij jullie wil wonen Lachen .

Kyan01

Berichten: 5404
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-04 23:33

Geweldig Het is aan je voorbestemd Haha! De katten zoeken gewoon jou op Haha! Haha! Haha!

22-09-2006 is mijn zoon Kyan geboren!!
http://www.futerehope.come2me.nl/" target="_blank

StalDoorstap

Berichten: 6691
Geregistreerd: 19-04-02
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-04 00:00

Whahaha, ligt gewoon binnen de slapen en ramt het kattenluik open..........
Geweldig! OK dan!
Wees lief voor zon bijzonder beest!
Maar dat zul je wel zijn, anders koos ie je niet uit.

Bekijk Stal Doorstap bij De Hollandse nieuwe :
https://youtu.be/OD6m-gWbMvk

nickyu

Berichten: 23384
Geregistreerd: 15-03-04
Woonplaats: zeeuwsvlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-04 00:04

ach wij hebben 3 je weet wel katers en die laten de poes van de buren regelmatig zien waar de voerbak staat en gaan er rustig naast zitten

gek worden we van dat beestje , vooral omdat onze katers de vissen kom hebben uitgekozen als vaste drinkbak en die poes wel en visje lust

nu 13 vissen verder zijn we t toch wel een beetje zat

'wel een hele mooie rooie kater trouwens !
wist je dat die soms wel 10 km van huis lopen om hun genen
een beetje onder de poesen wereld te versprijden !
dus het kan best zijn dat deze katert van ver komt

zakelijke mail nickyskeet@gmail.com -- http://www.nickyskeet.nl
pbs worden niet beantwoord

GEZOCHT westdorpe- verzorger/bijrijder
of te koop/ruil (tegen 1 / 2 span shet wagen) aangeboden E (ca.153cm) pony
reacties aub per mail keetelaar@gmail.com

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 131955
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-04 08:51

Wat een leukerd !
Ik heb een zwak voor rode katers, dat zijn bijna altijd van die aparte typetjes *LOL*
Lekker stoer en eigenwijs, en zo te lezen valt jullie logeetje ook in deze categorie.
Om eerlijk te zijn zou ik stiekem hopen dat zich niemand meldt en hem lekker zelf houden Knipoog

Afwezig tot nader order. Bij vragen graag contact opnemen met een ander teamlid.
It's not easy being green *** Kermit ***

Apple

Berichten: 76187
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-04 10:23

Leuk beest Lachen.

Je hebt ook nog kans dat zn baasjes nu op vakantie zijn (en dan is het bij jullie natuurlijk veel gezelliger Tong uitsteken).

Ik ben benieuwd of er nog een baasje komt of dat jullie nu gewoon een leuke kat erbij hebben Lachen.

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-04 10:25

Wees daar maar zuinig op Kim,
dit soort katten zijn vaak de leukste!

Elise

Berichten: 1987
Geregistreerd: 05-11-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-04 10:33

Ik ken het Lachen De mensen van mijn oude verzorgpony waar ik nog wel eens langs ga hebben ook zo'n 'aanloopkater'. Maar deze heeft het helemaaal goed bekeken Cool
Hij eet bij hun, slaapt bij de buren, speelt bij de overburen
Een ontzettend lieve aanhankelijke kater en zoo vriendelijk tegen alle andere katten.
Als ik jou was zou ik hem houden, zo'n schatje Knipoog

Schitterend paarden-pensioen-oord in Frankrijk: http://www.equinepensions.com/

Steffietow

Berichten: 353
Geregistreerd: 20-05-04
Woonplaats: NL [tilburg ]

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-04 10:50

hehe wel speciaal dat ze exact JULLIE uitkoos Haha! jullie moette dan goede baasjes zijn ! hopelijk meld de baas zich anders gaat de oudste een minder leuke tijd tegemoet me de nieuwe aanwinst Haha!

*°*° Clown seppe mijn moppie ! sjg ! Clown *°*°*


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Madelon, _xManadisx_, batje, Charaz, Duhelo, ellen05, fnpetter1990, Frieke84, Gaabje, gigil, GoogleAdsense, IASCrawler, Ineke2, Kayleigh__, kosseh, Lau07, Laura82, Limoen, MRIIIS, mylittlejoy, MyWishMax, Nanu, Niekj_Jente, Piekosjj, really_me, Roosch, ryukapple, SentiBot, VuurVleugels, Winged, xmoosjex, Yvette81, zonnebloem18 en 208 bezoekers