hoe Geeft HPM Les?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
rockey

Berichten: 7487
Geregistreerd: 16-12-03
Woonplaats: tilburg

hoe Geeft HPM Les?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-08-04 16:23

Hee Hee,

Ik heb eind september een uur les van Hans Peter Minderhoud, en nou was ik benieuwd of andere mensen ook les van hem hebben, of al wel eens les hebben gehad, en op wat voor manier hij les geeft? Laat hij je bijv eerst wat aan rijden, op de manier hoe je normaal rijd, of moet je je paard meteen gaan rijden op ''zijn'' manier? Weet toevallig ook iemand waar Hans peter Minderhoud met zijn stal staat? Niet dat ik daar les heb, maar was ik eigenlijk best benieuwd naar..

Alvast Super bedankt OK dan!


Kyona

Berichten: 4768
Geregistreerd: 19-03-02
Woonplaats: Krimpen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-04 17:39

Leuk zeg, doe je mee aan een clinic? En krijg je dan privéles of in groepjes van 4? Veel plezier alvast. Helaas weet ik geen antwoord op je vragen.

rockey

Berichten: 7487
Geregistreerd: 16-12-03
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-08-04 18:29

Kyona schreef:
Leuk zeg, doe je mee aan een clinic? En krijg je dan privéles of in groepjes van 4? Veel plezier alvast. Helaas weet ik geen antwoord op je vragen.


Ik heb me nu opgegeven voor een groepsles, weet niet precies hoeveel mensen er in mee rijden, geloof 3 of 4. dat is dus zo'n trainingsclinic. Ik ben erg benieuwd hoe het gaat, en hoe HP les geeft, wie weet als het goed klikt tussen zijn manier van les geven, en mij en mijn paard, dat ik vraag of hij tijd heeft, maar die kans zie ik somber in, hij zal het vast veel te druk hebben, en eerst even zien hoe die les verloopt Knipoog

rockey

Berichten: 7487
Geregistreerd: 16-12-03
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-08-04 18:29

Weet iemand toevallig waar hij zijn stal heeft???

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-04 18:31

Ja hij staat bij Robert Puck op stal, ik geloof ergens bij Nijmegen in de buurt. Het zou Wijchen wel eens kunnen zijn, maar ik kan het hardstikke mis hebben Haha!


Aimee

Berichten: 11794
Geregistreerd: 24-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-04 18:35

Bijna goed, de stal waar HP de paarden heeft staan zit in Leur. Inderdaad onder de rook van Nijmegen.
Ben dan ook zeer geïnteresseerd hoe de les gaat verlopen en wat je ervan vond Rockey...

Alles gaat weg! Nieuw LeMieux dekje, Veredus beschermers, drie keer gedragen Juuls wedstrijdjasje, Döbert en Stübben hoofdstellen, Neue Schule en andere bitten, Trust flexi watertrens, dekens, Schleese dressuursingels.

rockey

Berichten: 7487
Geregistreerd: 16-12-03
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-08-04 18:38

hmmm vlakbij nijmegen, is dus best een heel eindje rijden Boos! Maarja wie weet als hij tijd heeft, en de les echt geweldig ging, en mijn ouders het geem probleem vinden Haha!

Maar goed zoals ik al zei, eerst dat uurtje hard werken even afwachten, ik zal dan wel een verslag op bokt zetten Lachen

Aimee

Berichten: 11794
Geregistreerd: 24-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-04 19:05

rockey schreef:
hmmm vlakbij nijmegen, is dus best een heel eindje rijden Boos!


Haha! Voor mij binnenkort om de hoek.... OK dan!

Alles gaat weg! Nieuw LeMieux dekje, Veredus beschermers, drie keer gedragen Juuls wedstrijdjasje, Döbert en Stübben hoofdstellen, Neue Schule en andere bitten, Trust flexi watertrens, dekens, Schleese dressuursingels.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: IASCrawler, pretty en 37 bezoekers