Lekker gewoon eens helemaal tevreden met ze!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Lekker gewoon eens helemaal tevreden met ze!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-08-04 17:02

Dat gebeurt niet vaak, dat ik kan zeggen dat ik écht helemaal 100% tevreden ben met mijn paarden. Lachen Ik zeg altijd wel 'ja, gaat goed hoor!' als er wordt gevraagd hoe het met ze gaat, maar er is altijd wel íets!

Nu dus eens een keer niet! Ik zit nu met een heel tevreden gevoel achter de pc. OK dan! Feels good!


Jurga is na de behandeling door Rodinde zo enorm opgeknapt! Ze zat vast op haar rug op een punt en in de bekken/heiligbeenstreek en ze had scheve heupen. Gister ben ik er weer voor het eerst opgestapt voor een ritje tankbaan (hei). Nou, meteen de eerste passen merkte ik al verschil. Ze stapt gelijk, ze stapt onder, ik zit recht... WOW!
Drafje, ook héérlijk, benen eronder en verhip, mevrouw merkte ineens dat ze draven kon. Eerste galop was scheef, de galopjes daarna wist ik niet wat ik meemaakte. Ze kon door blijven gaan en vooral: rechtuit! Echt, wat een totaal ander paard, dit ken ik helemaal niet van haar. Zou het nu dan eindelijk goedkomen?
Ik ga in ieder geval hard aan het trainen, op naar L1+4 na twee jaar! In oktober mag ze weer mee op wedstrijd.

Nimondro gaat ook lekker vooruit nu. Ik heb ontdekt hoe ik hem beter kan rijden (veel meer met mijn been naar mijn hand toe rijden) dus ik heb er weer zin in! In oktober start ik hem voor het eerst in de L2, superspannend!
Het mennen met Nimo staat even stil helaas, wie weet proberen we het nog een keer, maar het valt niet mee allemaal. Eerst maar eens wat vertrouwen bijkweken en op trektocht met Petra (Sjimmy) over drie weken!

Voice staat nog steeds lekker in de opfok. Ik mis die donder wel hoor *LOL*. Vandaag weer bij haar wezen kijken met pap en mam. Quote pap: "Voice-je,ga je weer mee naar huis?" Tong uitsteken Nou, ik kan niet anders zeggen dan dat ze er toppie uitziet! Heel mooi in model, die erge mok helemaal weg, schone oogjes, nee veel beter dan de vorige keer. En ze had een paar tikken van een ander paard gehad OK dan! . Ze zat alleen ónder de horzeleitjes, volgende keer maar even een mesje meenemen.
Toen we weer weggingen pakte ik haar hoofd vast en gaf haar een kus op haar hoofd. *BRIES* *SPETTER* We zaten er alledrie helemaal onder haha, ach ja, we houden ook van jou, Flos! Lovers

Wencke gaat ook super. Wat groeit hij hard en wat is het een heerlijk dier in de omgang! Echt, van zulke wil ik er wel tien! Lekker brutaal, maar goudeerlijk en met respect voor je. Lovers Topknol dus! *en nee, absolúút niet te koop*

Nee, op zulke momenten ben ik compleet gelukkig. Zit het weer lekker even mee. Hoop dat ik zo nog vele dagen van ze mag genieten! Meer heb ik niet nodig!

Jullie ook weleens van die extreem gelukkige dagen?

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane


Onassa

Berichten: 6303
Geregistreerd: 31-03-03
Woonplaats: Aan de rand van het grote enge bos.

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-04 17:12

Als ik manisch ben wel ja.
Schijnheilig

Maar ik kan me voorstellen dat als het goed gaat met het hele dierenspul, je je dan erg happy voelt.

Tinne

Berichten: 13717
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-04 17:12

Heel herkenbaar Knipoog! Soms heb ik echt van die dagen, dan zie ik Ivanka staan en dan kan ik ook zo extreem gelukkig worden van die kleine dingen. Heerlijk Lovers !

Fijn dat het zo goed gaat met jullie beestenboel OK dan!! Houden zo Knipoog!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-04 17:27

Geniet er maar lekker van, op zulke momenten teer je in de mindere dagen Lachen

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-08-04 17:32

Da's inderdaad helemaal waar. Paar nieuwe uitdagingen en er nu weer lekker tegenaan! Haha!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Prinnie

Berichten: 925
Geregistreerd: 10-10-03
Woonplaats: Noord Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-04 18:10

Super toch, zulke dagen heb ik ook wel eens hoor, kan je bijna huilen van geluk als je je knol ziet staan Haha!

I will carry you through the hurricane waters, And I'll remember you in the blue skies [Citizen Cope]

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-08-04 21:56

Net na een weekje oefenen weer les gehad met Nimondro op de RV. Nou, hij deed super zijn best! Goed gevoel versterkt dus!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Denman

Berichten: 303
Geregistreerd: 13-04-03
Woonplaats: Tiel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-04 22:36

super leuk om dit allemaal te lezen, blijf genieten van dit soort dagen OK dan!

DANIenVLIEG

Berichten: 2512
Geregistreerd: 08-02-04
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-04 23:17

leuk dat je een happy dag hebt Haha!

ik heb een zware mindag, het wil echt niet lukken met vlieg.
kan wel janken...

leeg zonder Vliegje... 26-03-2001 -- 29-12-2008.. Ik mis je zooo
Mijn arme Vliegje moest veel te snel gaan..

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-04 23:23

Klinkt super Iloon! OK dan!

En nu dit gevoel even een tijdje vast zien te houden Lachen

Een ongeluk zit in een klein hoekje - Dan blijft er nog heel veel ruimte over voor geluk

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-08-04 23:27

Dat hoop ik wel Richtje! Loop al een behoorlijke tijd aan te modderen zo, dus het mag wel een keer.

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Anjatjeuh

Berichten: 3598
Geregistreerd: 18-03-03
Woonplaats: Leuven, België

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-04 23:39

Super dat het met allevier de paarden zo goed gaat, lijkt me niet vanzelfsprekend, heb zo veel dagen dat het zelfs niet goed gaat met 1 paard, dus met 4 zou het helemaal nooit voorkomen. Tong uitsteken Maar eigenlijk heb ik nu ook zo een superdagen: ik ben vandaag voor de eerste keer met haar alleen gaan wandelen, daar was ik altijd super bang voor omdat ze nogal kijkerig is, maar het ging echt super! Haha! Ze was zooooooo braaf, en als ik dan af en toe eens wat dressuur wou doen, moest ik mn teugels maar oppakken en ze liep heerlijk nageeflijk en begon zelfs te schuimen, wat ze normaal echt nooit doet. Haha! Denk dat de paarden gewoon goedgezind zijn met dit weer. Knipoog

I've been searching a long time... For someone exactly like you
Someone like you makes it... All worth while

Urika 14-10-2006

mazzeltje

Berichten: 4510
Geregistreerd: 12-05-03
Woonplaats: Leersum; Latoy in Amerongen, Jip aan het Leersumse Veld en Door in de opfok in Doornspijk!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-04 06:50

ik zou er bijna jaloers van worden!! Knipoog
(bijna hoor!)

Officieel veterinair homeopaat, http://www.dierenhomeopaat.com
Jip is klasse 4, CEI** en heeft 2477,7 km op de teller!!! Latoy geniet van haar pensioen (na 1148,5 goedgekeurde wedstrijdkilometers!!!)

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-04 09:34

Hartstikke fijn Iloon.
En Jur voelde je gewoon dragen eergisteren! Haar kont wiebelde Haha!

En Nimootje die pakt alles zo lekker aan! Sinds hij 'echt' los is vraag je iets en hij doet het gewoon. En hij vind het ook zo leuk, dat Pimmetje Haha!

Ik ben wel heel benieuwd naar Voicie hoor! Is ze nog erg gegroeid? Nagelbijten / Gniffelen
En wenkiepenkie wordt al een echte vent Haha!

Heb ook zin in de trektocht! OK dan!

:evaw:

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-08-04 09:37

Nee ze is niet echt gegroeid, ze wordt alleen steeds meer 'paard'. Toch heb ik het vermoeden dat Wencke-kanjer dikkere benen heeft. Nagelbijten / Gniffelen

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-08-04 18:19

Zometeen ga ik Jurres weer uitproberen, kijken of ze weer wat meer kan al.

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Metellica

Berichten: 2610
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Montfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-04 14:56

Wat goed dat het allemaal weer zo goed gaat! Ik hoop dat het allemaal lang zo mag blijven gaan. Ik ken het namelijk heel goed. Paarden mankeren altijd wel iets!

Daihyo

Berichten: 88038
Geregistreerd: 01-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-04 15:28

Lekker is dat.
Ik had dat ook een paar weken geleden. Ik had Kasmeria gereden. Die liep voor de verandering eens lekker. Helemaal los. Toen Tyrano. Voor het eerst na de castratie. Die liep ook super.
En toen lekker een buitenrit met de fries.
Echt een geweldige dag!

Geniet er maar van, want voor je het weet is dat gevoel weer weg Haha!

∞ ♥ Jim & Noura & Ximo ♥ ∞
https://www.equinoji.nl - onafhankelijk voedingsadvies voor paarden - snacknetjes te koop

Met korting naar Equiday? Ga naar www.equiday.nl, gebruik de code EN24 bij het afrekenen en krijg 10% korting!!

SANEX

Berichten: 11251
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Buitenpost

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-04 16:37

Dat is fijn, je hebt idd vaak van die periodes dat het net lijkt alsof het niet goed mag gaan, iedereen om je heen gaat het geweldig af met het paardenspul en jij loopt maar aan te modderen met ziektes,opstandige paarden,kapotte benen etc etc.

Dan kan je heel blij worden als het dan jou eens goed vergaat, en die tijden moet je gewoon heel erg koesteren.

Ik heb zelf ook van die dagen dat ik denk: hehe, eindelijk gaat het dan weer goed! En dan kan ik ook heel gelukkig zijn.
Nu ook, nu het met Bas weer met sprongen vooruit gaat.
Ben maanden lang aan het klooien geweest voor zn gezondheid en nu hij eindelijk gezond is kan ik echt van hem genieten en hij van zn leventje zonder jeuk en pijn.

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-08-04 08:53

Inderdaad SANEX, er is áltijd wel iets, om gek van te worden. Nu gaat het al een paar dagen goed. Gister Jurga voor het eerst weer in de bak gedressuurd en Roy heeft pics geschoten. Je ziet gewoon duidelijk het verschil! *me heppie*

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

SANEX

Berichten: 11251
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Buitenpost

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-04 00:04

Helemaal mooi dat je het terug kan zien op mooie pics Knipoog
Heb je ze ook op HAW ?

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-08-04 08:51

Nee nog niet, ik zal vriendje vanmiddag even lief aankijken. Het is een begin, maar een héél goed begin!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Nouvel

Berichten: 28559
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bollenstreek

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-04 17:08

Heerlijk zeg, dat je zo tevreden en blij met ze bent!!

Geniet er nog maar even goed van, er komt vast wel weer een keer een dag dat je ze het liefst een schop onder hun kont zou willen geven! Haha!

Succes met je wedstrijden verder, komt vast allemaal goed met twee van zulke superpaarden!! Knipoog

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-04 22:09

Haha lijkt me wel he! Als je dat niet geregeld hebt moet je toch eens nagaan of het wel DE paarden zijn Haha!.

Tuurlijk zijn er tegenslagen/dalen maar dat helpt om de leuke dagen NOG leuker te maken.

Vandeweek was ik ook weer mega-trots op mijn kleintjes.

Onverwacht ging ik zelf op Fellow rijden (voor de 1ste keer, zijn 4e keer onder het zadel) en dat ging zoooo goed! Zelfs voor de aller eerste keer in galop en dan meteen een vol rondje zonder terug vallen, racen of afsnijden Lovers Cool

Iets later ging Lindsey even op Pinky (haar 2e keer op Pink). Ik vroeg of ze een huppeltje wilde maken en zette een laag sprongetje neer. Even later stond dat 'sprongetje' op 80 cm en daar vlooooogen ze overheen.

Tsja, sommige dagen zijn GOUD waard!!! Lovers

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: agesus, frutsel05, Googlebot, Josien_, MaanNaam, Nele80, Ruai, sterregoud, Titsia, wisja, Zinzi_jewel en 120 bezoekers