Wie heeft er ook klachten over rijbroek

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Kajanus

Berichten: 4875
Geregistreerd: 20-02-04
Woonplaats: Friesland

Wie heeft er ook klachten over rijbroek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-04 23:47

Ik ben gek op Schijnheilig Pikeurrijbroeken omdat ze zo lekker zitten OK dan! , maar de mijne verkleuren ritsen gaan kapot enz......... ben ik de enige met klachten of zijn er meer bokkers Haha! met hetzelfde probleem??? Verdrietig

miepmiep
Berichten: 2348
Geregistreerd: 20-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-04 09:28

Moet eerlijk zeggen dat mijn pikeurbroek juist onwijs meevalt. Ik vind hem supermooi blijven. Hij is zwart, en na een half jaar intensief gebruik en gewas nog steeds mooi zwart!

Jammer dat ze bij jou zo slecht zijn!

Kliko

Berichten: 3026
Geregistreerd: 19-01-04
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-04 09:32

De broeken bevallen me prima, ik wil niet anders meer. Maar het ligt wel aan de stof. Dat hele zachte stof gaat bij mij pluizen, dus die koop ik niet meer. Maar die gewone syntetische en die katoenen zijn fijn. Ik zweer erbij!

Chronos

Berichten: 3071
Geregistreerd: 13-05-03
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-04 09:33

Ik moet zeggen dat het verkleuren mij ook een beetje tegen valt. IK was mijn broek binnenstebuiten maar hij verkleurd wel op de naden.

GeJe

Berichten: 2493
Geregistreerd: 12-06-04
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-04 10:31

Kajanus schreef:
Ik ben gek op Schijnheilig Pikeurrijbroeken omdat ze zo lekker zitten OK dan! , maar de mijne verkleuren ritsen gaan kapot enz......... ben ik de enige met klachten of zijn er meer bokkers Haha! met hetzelfde probleem??? Verdrietig


En je bent natuurlijk wel met je klachten naar de winkel gegaan...?

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-04 10:50


Antheman

Berichten: 11830
Geregistreerd: 08-02-04
Woonplaats: bij de plas

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-04 15:26

Kocht vroeger altijd goedkope. Heb nu 2 pikeurs, eentje denk ik al 4 of 5 jaar en ik wil geen andere meer! Nou, ja een caroussel broek dan, zo´n endurance broek.

Curly85

Berichten: 1641
Geregistreerd: 08-04-04
Woonplaats: ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-04 15:32

ik had er 1 maar die rits was binnen 3 weken lam en de stof begon dun te worden en enrom te sluiten..... ik draag nu maar gewoon weer eurostar en dat bevalt super

zobras
Berichten: 6059
Geregistreerd: 23-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-04 15:34

Er zijn verschillende stoffen die Pikeur gebruikt. Er is er eentje met vrij veel katoen in, en die willen verkleuren (wordt in de winkel voor gewaarschuwt). Ik heb nu 5 pikeur broeken, waaronder een paar al enkele jaren oud, en alle ritsen doen het nog zonder problemen.

SdaphneS

Berichten: 11422
Geregistreerd: 01-08-04
Woonplaats: Borger

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-04 16:06

ik heb ook un rijbroek en die is helemaal
verkleurd er zitten gaten in en hij
is echt af maar hij zit echt zo lekker dat ik hem :d
maar heb genaaid en er nog steeds mee rij :s

Sigrid72

Berichten: 367
Geregistreerd: 04-08-04
Woonplaats: Tussen Leuven en Tienen (België)

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-04 18:34

Ik heb ook een Pikeur, die ongelooflijk goed zit.. alleen is de rits hier ook kapot, en is het geen zicht.. de rits gaat altijd open na een tijdje, en dus zie je me gewoon in m'n onderbroek rijden.. niet echt leuk.. dus heb ik maar een nieuwe gekocht van een ander merk, en daar heb ik geen ritsproblemen mee.

Kyona

Berichten: 4768
Geregistreerd: 19-03-02
Woonplaats: Krimpen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-04 18:37

Sigrid72: als ik jou was zou ik er een nieuwe rits in (laten) zetten! Een handig iemand heeft dat zo voor elkaar en anders doe je het bij de kleermaker. Voor een klein prijsje heb jedan weer een fijne broek.

selnik
Berichten: 150
Geregistreerd: 27-06-04
Woonplaats: Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-04 18:42

Ik draag al jaren pikeurs en zweer erbij. Alleen heb ik de laatste keren een aantal broeken gehad met een draaipijp. Dat wordt wel vergoed door de fabriek, ik vind het echter wel een slechte zaak bij zo'n dure broeken.

Margreet

Berichten: 18325
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-04 18:53

Ik heb een keer een stukke rits gehad, maar dat heb ik bij andere broeken ook wel eens gehad, dat kan gewoon gebeuren. Voor een tientje een nieuwe rits er in bij de plaatselijke kleermakersturk en hij kan weer jaren mee!

Qua stof zijn er 2 soorten. Meryl, waar katoen in zit en een normale stof. Dat Meryl heeft, zeker in de zomer, wel meer draagcomfort, maar het blijft ook iets minder mooi. Die normale stof is bij mij echt onverwoestbaar, ik heb er een heel stel en ze zijn allemaal nog super. Ik draag niet anders meer dan Pikeur, heb wel andere broeken in de kast liggen, maar die draag ik nooit meer.

Kajanus

Berichten: 4875
Geregistreerd: 20-02-04
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-04 09:02

allemaal bedankt voor jullie reacties OK dan! ik denk dan dat het aan de stof ligt die ik heb Verward want bij mij zijn ze echt al binnen een half jaar verkleurd en bij 3 broeken zakken de ritsen naar beneden Bloos maar ik ben niet terug gegaan omdat ik verschillende keren verhuisd ben en ik dus niet meer bij die winkel kom waar ik ze gekocht heb.....
ik heb nu een cavallo die ook erg lekker zit maar moet nog even afwachten met de kleur Haha!

Jnien

Berichten: 2373
Geregistreerd: 16-08-03
Woonplaats: somewhere in limburg (NL)

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-04 11:12

Ik zweer ook bij PIKEUR.. wil geen andere meer.
Stof verschilt en daardoor ook het verkleuren.
Met de ritsen heb ik geen problemen.. ja, dat ze soms moeilijk open gaan, maar voor de rest: TOP!! OK dan! OK dan!

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-04 11:15

Ik moet eerlijk zeggen dat verkleuren en dergelijke mij geen fluit uitmaakt.......... Ritsen daarintegen vind ik wel erg belangrijk...... maar hoe hij er verder uitziet.......... zelfs een gat erin vind ik niet erg Haha! Haha! Haha! Haha!

Aimee

Berichten: 11806
Geregistreerd: 24-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-04 11:40

Ik zweer bij Pikeur-broeken. Ik heb er 5 en die doen het al jaaaaaren, de één wat langer dan de ander maar de jongste is ruim 2 1/2 jaar oud. De oudste zeker 6 jaar, ook daar is helemaal niets mis mee.
De katoenen exemplaren zijn idd wat verkleurd, maar dat werd me netjes verteld toen ik die kocht.
Ritsen doen het prima (itt die van Kentucky), de pasvorm is perfect, de stof is fijn... nee, kan eigenlijk niks negatiefs ontdekken.