ook een ongeluk, opweg naar stal

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
RUBYWHITE
Berichten: 6916
Geregistreerd: 10-12-01

ook een ongeluk, opweg naar stal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-02 11:24

Maandag ochtend om half 7 gaat de telefoon "lieverd maak je niet druk, ik hang onderste boven in mn auto, heb een ongeluk gehad....tuut tuut tuut" Ik zou net opweg naar stal om de paarden te voeren, mijn vriend en ik wonen nl niet op het bedrijf zelf, dat gebeurd pas deze zomer. Maar al 2jaar lang rijden we elke dag 7km op en neer.....

Snel pak ik de digitale camera mee, die ik bij toeval de dag ervoor geleend had om paarden voor de verkoop op de foto te zetten. Ik jump in mn auto, race richting stal en schrok me wezenloos! Daar lag onze bestelauto ,waar mijn vriend altijd vreselijk zuinig op was, onderste boven op nog geen meter afstand van een sloot. Op een haar na tot 2x toe een boom gemist! Hij stond naast de auto flink bleek. Een passerende automobilist had hem uit de auto gehaald, politie gebeld en was verder gereden nadat mijn vriend zei dat ie okee was.

Zo begon onze maandag ochten, gelukkig is mn vriend helemaal okee na onderzoek bij de huisarts, onze auto is echter total loss.....



Afbeelding

Gwen

Berichten: 15915
Geregistreerd: 20-11-01
Woonplaats: Nabij Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-02 11:53

Gatsie, dat ziet er akelig uit, zeg. Wat een geluk dat hij niet gewond is geraakt. Jammer van de blikschade, maar ja, da's te vervangen.

Ik zou me een ongeluk schrikken als ik zo'n telefoontje kreeg.

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-02 12:25

BRrrrrrrrrrr, Hoe heeft hij dat voor elkaar gekregen. Gelukkig had je vriend zelf niets....

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-02 12:30

zo das schrikken. gelukkig heb je alleen blikschade

toch is het zonde van de auto

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-02 12:31

Gadver hoe is het gebeurt ?? Het was toch niet glad of wel Verward .

Nou sterkte ermee. Huilen

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-02 12:39

gelukkig dat t alleen blikschade is en dat je vriend verder niets heeft zeg!! mazzel gehad!!

Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-02 13:42

Jemig hoe krijgt hij dat voor elkaar?
Wees blij dat hij zelf nog kon bellen.
Beter dan zoals ik gebeld worden door het ziekenhuis dat mijn vriend onder de tram was gekomen met zijn brommer. Dan schrik je je helemaal het heen en weer, zeker omdat vlak ervoor zijn baas gebeld had dat hij nog niet op zijn werk was verschenen.
En dat allemaal om 5 uur 's morgens.

gelukkig hebben jullie alleen blikschade en heeft je vriend verder niks, ja een auto minder, maarja die is vervangbaar.

Sterkte!
Viv

RUBYWHITE
Berichten: 6916
Geregistreerd: 10-12-01

Hoe het gekomen is?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-02 21:01

Hoi allemaal
Ik was me dood geschrokken toen hij belde. Ik probeerde nl nog terug te bellen maar kreeg geen gehoor. Bleek dat hij de politie ook al geinformeerd had. Het is een klein rot weggetje waar 2 autos elkaar net kunnen passeren, jullie kennen t vast wel. Nu het maart is mogen de boeren weer mest uit rijden, dus trekkers rijden af en aan. Om elkaar te passeren rijden ze in de berm. Deze vertoont dan ook dikke gaten vlak naast t asfalt. Mijn vriend reed zoals we elke dag tien tallen keren daar langs rijden, gewoon naar de boerderij. Hij werd door een tegeligger verblind. Week uit naar rechts en raakte net na de bocht in zo`n kuil. Heeft ca 40m in de berm gereden, uit paniek t stuur naar links om gegooid en daar vervolgens in een ander gat ook nog eens 20m in de berm gereden recht op een boom af. In grote paniek trok hij weer het stuur om maar toen de auto grip kreeg draaide deze 180 graden en vlak voor 2 andere momen kantelde hij om en uiteindelijk op zn kop.

Toen ik de ravage zag (niemand heeft t verder gezien, het was eenzijdig) viel mijn mond open. Dat hij daar zo levend uitgestapt was! Hij heeft echter alleen zijn duim gekneusd. Toen de auto door de wegsleep dienst op zijn wielen werd neer gezet was alle schade goed te zien.

Het is jammer van de auto, maar 10x liever de auto dan mijn vriend zelf. Het schud je wel even wakker.....