Het is uit en ik ben kapot |(

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
ladyAn
Berichten: 774
Geregistreerd: 19-09-02
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-04 13:31

Moeilijk eej....mijn vriend heeft het ook wel eens uitgemaakt met de mededeling dat het gevoel gewoon weg was....je voelt je dan zo machteloos en begrijpt het niet omdat je zelf nog zoveel om hem geeft! Ik zelf ben voor hem blijven vechten en met hem afgesproken elkaar 3 maanden even niet te zien...of minder te zien. Nu is alles weer goed en ben ik heel blij dat ik hem niet zomaar op gegeven heb! Heeeeel veel sterkte en ik hoop dat ook bij jullie alles weer goed komt!!! Een jaar is trouwens wel lang hoor!

meis_lief

Berichten: 496
Geregistreerd: 15-02-04
Woonplaats: Haren

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-04 14:08

mijn vriend, naja ex dus, heeft het zo'n 7 weken terug voor de eerste keer uitgemaakt. Heb toen heel veel met hem gepraat en hebben toen besloten om het weer te proberen. Dat ging een tijdje goed, maar hij trok het weer niet, heeft het toen weer uitgemaakt.
Daar heb ik het zo moeilijk mee gehad. Ik weet dat we beter af zijn als vrienden, maar toch mis ik hem zo erg. Ben een tijdje heel boos op hem geweest. Hij weet dat ik hem zo terug zou nemen, en daar heeft ie zeg maar nogal misbruik van gemaakt... Laat jou dat alsjeblieft niet overkomen!!

Ik heb nu trouwens soort van een nieuw vriendje, maar dat is echt heel moeilijk. Ik zit nog steeds met mijn ex, en hij is niet de meest makkelijke jongen.... Hij weet niet dat ik nog zo erg met mijn ex zit... Hij weet wel dat we nog steeds bevriend zijn. Mijn ex is de enige die ik zo goed vertrouw en ook de enige bij wie ik durf te huilen en de enige die ik om hulp durf te vragen...

gucci_girl
Berichten: 3925
Geregistreerd: 05-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-04 14:19

vindt het echt rot voor je..!! Ach gut ik vind een jaar wel lang hoor!
misschien komt het nog wel goed als jullie weer afspreken..
kan me haast niet voorstellen dat het na meer dan een jaar ineens
over kan zijn terwijl jullie nog nooit grote ruzie's hebben gehad
veel sterkte en ik hoop echt dat het goed komt..!!

Charaz

Berichten: 24300
Geregistreerd: 12-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-04 15:10

ok het gaat nu iets beter met me en ik ben klaar met hysterisch janken en huilaanvallen krijgen en heb vast besloten heb weer opnieuw te gaan versieren.

3 maal is scheepsrecht, 1 keer is voorbij op naar de volgende 2

gucci_girl
Berichten: 3925
Geregistreerd: 05-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-04 15:44

goed zo OK dan!

StalDoorstap

Berichten: 6691
Geregistreerd: 19-04-02
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-04 17:19

Charos schreef:
Ik heb hem net aan de telefoon gehad en ik voel me zo verrot. Ik zat te janken en hij reageerde overal heel droog op. Toen ik zei 'ik mis je' geen reactie, toen ik zei 'ik hou van je' geen reactie. Alles in een keer weg.....

Waarom belde je hem nou!
Verlaag jezelf toch niet Lot!

StalDoorstap

Berichten: 6691
Geregistreerd: 19-04-02
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-04 17:21

Of belde hij jou?
IIG zou je toch niet gaan janken als je hem sprak/zag?

Charaz

Berichten: 24300
Geregistreerd: 12-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-04 17:24

Natasha schreef:
Waarom belde je hem nou!
Verlaag jezelf toch niet Lot!


Ik weet het niet, ik durf hem niet los te laten. Gelukkig is er wel een vriend van hem, die vaak bij hem is waar ik mee kan bellen nu.

Ik belde eigenlijk alleen zijn moeder om te vragen hoe het met hem ging, maarja toen had ze gezegt dat hij ff moest terug bellen.

En ik belde omdat ik vanochtend nog steeds hysterisch was, ik MOEST hem gewoon even horen

StalDoorstap

Berichten: 6691
Geregistreerd: 19-04-02
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-04 17:27

Wees lekker geheimzinnig en doe net of t je niets doet.
Dat maakt je spannender!
Mannen zijn jagers!

xxxmelody

Berichten: 691
Geregistreerd: 14-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-04 18:05

ik ken het gevoel, nu na 4 jaar is het gevoel nog steeds niet weg en heb inmiddels alweer 2 relaties achter de rug waavan één 8 maanden en één 2.5 jaar.

Op de een of andere manier blijft hij mijn hart stelen en steeds als ik em zie............. Huilen dan is het weer helemaal niks.
Denk ook nooit meer dat ik zo'n gevoel nog ga krijgen bij een andere jongen.
Ik wil een echte cowboy heb ik me gerealiseerd hahahaha (een jongen wat in deze sector zit) voor minder doe ik het niet meer!

bakkie

Berichten: 3234
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: etten-leur

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-04 18:05

Jeetje meis is zeker neit leuk!
Ik zou idd zeggen hou vol!
Mijn vriend zag het vorig jaar ook niet meer zitten en ik heb hem een maand niet gezien!
Maar als ze je langere tijd niet zien gaat hij je misshcien wel missen?
Wie weet.....

Je beseft pas wat je hebt als het te laat is......misschien komt hij daar ook nog achter!

Kop op meis Ach gut

Sabine

Berichten: 5823
Geregistreerd: 15-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-04 18:13

Jeetje en ik weet wel dat je zo ontzettend verliefd op hem was/bent...Scheve mond

Da's echt verschrikkelijk voor je...veel sterkte Lachen
Ach gut

xxxmelody

Berichten: 691
Geregistreerd: 14-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-04 18:14

Natasha schreef:
Of belde hij jou?
IIG zou je toch niet gaan janken als je hem sprak/zag?




ik neem aan dat jij haar btere kent en een vriendin bent, laat deze opmerkingen dan alsjeblieft ze kan jou 1000 dingen beloven ze doet toch wat haarzelf het beste lijkt en wat ze op dat moment voelt als zij behoefte heeft aan bellen laat haar dan en steun haar als het fout uitpakt, maar ga haar niet bemoederen over wat ze wel of niet moet doen.
Ik bedoel dit niet negatief maar iik heb een paar vriendinnen die zo reageerde als jou de deur gewezen ,het waren voor mij geen vriendinnen ik had er niks aan aan hun "goed" bedoelde adviezen.
ik waarschuw je alleen maar want dalijk loopt jullie vriendschap hierop stuk en dat zou zonde zijn!!!!! OK dan!

Lennon

Berichten: 4342
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Belgisch Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-04 19:20

Ik vind het advies van Natasha anders zo slecht nog niet...
Vriendje laat duidelijk merken dat het over is... enige wat je doet door hem te bellen en te huilen aan de telefoon en te beginnen van 'ik mis je' en 'ik hou van je' is een wanhopige indruk wekken... Vind ik persoonlijk dan...

En het is altijd beter om die 'behoefte' hem te bellen eventjes te negeren... want anders maak je het jezelf alleen maar moeilijker om over hem te raken.

Justy

Berichten: 31631
Geregistreerd: 26-02-04
Woonplaats: Waar het altijd vakantie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-04 19:43

Ik weet wat je doormaakt, ik ben na 2,5 jaar nu sinds drie weken weer alleen. Het voelt kl#te, dat weet ik, maar het wordt wel minder... Probeer jezelf niet teveel vast te pinnen op 'ik win hem wel terug', want daar zou je jezelf weleens heel veel pijn mee kunnen doen...

Sterkte Ach gut

Gringo_HS13

Berichten: 553
Geregistreerd: 11-11-03
Woonplaats: woerden

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-04 20:34

Jeetje meid Dat is vevelend voor je! Het is moeilijk als zoiets gebeurd maar blijf niet hopen ga door met je leven. Heel veel sterkte! OK dan!

Leo

Berichten: 50143
Geregistreerd: 06-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-04 20:46

En dan is alles in een klap helemaal weg... zomaar... onverwachts...

Ik ken het helaas ook zo goed Verdrietig En van beide kanten..

Bij m'n eerste vriend was er de ene dag nog gezegd 'ik hou van je, we blijven altijd samen' enz. Twee dagen later kreeg ik een smsje met de mededeling dat het hem allemaal niets meer kon schelen en dat het uit was Verward
Ik was ook vreselijk hysterisch en overstuur, maar na 6 verschillende smoezen aan hebben moeten horen, voelde ik alleen nog maar woede, en tot de dag van vandaag heb ik 'm niet meer gezien.

Ik hoop voor je dat het bij jou anders loopt. Dat het weer goedkomt.. Dat je je draai weer vindt... Maar hoop er niet te veel op Gevoelens kun je niet afdwingen, als het weg is kan het zijn dat het voor altijd weg is Verdrietig

Sterkte ermee, sla je er doorheen Vriendjes zijn?

Blackje
Berichten: 7118
Geregistreerd: 12-02-03
Woonplaats: In de wolken..........

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-04 23:55

wat erg zeg!!
Ik weet hoe je je voelt, al kom je daar natuurlijk niet echt verder mee..
Heel veel sterkte!

lore
Berichten: 349
Geregistreerd: 20-12-02
Woonplaats: Deurne (België)

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-04 09:29

En dan spat gans je kaartenhuisje ineen en lijk je plots helemaal geen toekomst te hebben. Je weet niet eens hoe je de volgende dag moet doorkomen. En toch, die toekomst is er en elke dag zul je er aan werken (de moeilijkere en de makkelijkere dagen). Sommige zullen aardig gaan andere zullen verschrikkelijk zijn. En na een week zeg je "ik red het al een week zonder hem" en na twee weken idem. En na een tijdje merk je dat je volledig zonder hem kunt overleven. Als je zover bent is de kans dat je hem nog steeds wil (dan kun je hem als onafhankelijke vrouw gaan overmeesteren) of de kans dat je hem nooit meer terug wil (ga dan verder en begin gewoon opnieuw). Veel sterkte. En weet je, ooit kijk je terug op dit als een van de meest oliebol, maar meest intense momenten van je (jonge) leven.

PinoLover
Berichten: 572
Geregistreerd: 11-04-02
Woonplaats: Heinkenszand

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-04 09:32

Ik weet precies hoe je je voelt Verdrietig Het is bij na bijna 14 maanden relatie ook net een paar dagen uit. De ergste huilbuien zijn over, alleen als ik 's-avonds alleen in bed lig willen ze nog wel eens komen. Soms heb ik echt het gevoel dat het zo beter is, maar dan denk ik een paar uur later weer van dat ik dit helemaal niet wil...
Ik wens je heel veel sterkte! Ach gut

manzano

Berichten: 23950
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-04 10:12

turbotinker schreef:
presies hetzelfde heb ik een half jaar geleden gehad..
na een half jaar ben ik er nog steeds niet overheen,ik heb wel een nieuwe vriend,en die weet ook dat ik er nog steeds moeite mee heb.
en nét nu ik een nieuwe vriend heb die ik niet meer kwijt wil,zegt mijn lieve ex ineens:
weetje wat?ik wil je wel terug..
erg lastig,want ik weet gewoon dat hij niet meer is wie hij vroeger was,maar ik mis hem zo! aan de andere kant wil ik mijn vriend ook niet meer kwijt...ik denk nog elke dag:
was het maar nooit uitgegaan!!! Verdrietig
sterkte...


Heb ik precies hetzelfde gehad!!! Das echt zo verrot. Heb ook heel erg getwijfeld. Heb het ook aan mijn vriend verteld en daardoor werd hij ook helemaal onzeker. Gelukkig is dat helemaal goed gekomen en zijn we vandaag al weer 11 maanden samen.
Maar toch.....het is nu al ruim een jaar uit met m'n ex en toch ben ik nog steeds niet helemaal over hem heen Scheve mond. Dat is zo rot, want ik wil het wel.

manzano

Berichten: 23950
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-04 10:16

Ow ja....uit eigen ervaring weet ik dat het beter is om hem een tijdje niet te spreken en vooral niet te zien. Ik sprak ook na zo'n 2,5 week weer af en toen was ik weer helemaal kapot. Kon ik weer helemaal opnieuw beginnen. Stel het afspreken dus nog even uit (hoe moeilijk dat ook is), want na 2 wk is echt te snel!!!

Charaz

Berichten: 24300
Geregistreerd: 12-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-04 10:25

Vanochtend nog even bij hem langs geweest, ik had gister nl. met een vriend van hem gepraat en die vertelde me heel wat dingen die ik nog niet wist.

Het is echt over nu, dit komt nooit meer goed. Het enige dat me pijn doet is dat hij me niet meer wil zien. Over 2 weken ook niet meer.

Hij is niet iemand die zijn hele leven bij iemand kan blijven, ik weet het niet meer.

Het lijkt alsof ik nooit wat voor hem heb betekend, alles laat me nu na een jaar in de steek.

joop007
Berichten: 798
Geregistreerd: 05-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-04 10:27

ik begrijp hoe je je voelt.... Zie onderschrift....

__Marloes__

Berichten: 7826
Geregistreerd: 07-08-03
Woonplaats: Vierlingsbeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-04 10:33

MargaV schreef:
Meid, het is keihard als dingen zo gaan, maar het is in werkelijkheid heus niet zo dat alle gevoelens bij hem weg zijn. Het is natuurlijk ook niet zo dat hij helemaal geen gevoelens voor je heeft. Het is waarschijnlijk zo dat er wel gevoelens zijn, maar dat het niet genoeg is (voor hem). Maar hij kan je ook niet aan het lijntje gaan houden. Als het uit is met iemand wek je valse hoop als je dingen gaat zeggen als 'ik mis je' en 'ik hou van je'. Het is heel moeilijk, maar misschien moet je ook proberen om jezelf voor dat soort kwetsende momenten te beschermen door die dingen ook niet te zeggen. Ik heb erg met je te doen. Ik weet nog precies hoe het voor mij voelde toen dat gebeurde en het is echt best pittig. Bescherm jezelf een beetje. Sterkte Ach gut

Ik denk dat je hier gelijk in hebt.

Maar Charos, waarom wil hij je nu ineens nooit meer zien?

In ieder geval veel sterkte, zoals velen weet ik ook wat je doormaakt.