Zwemmen ? ? ?

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
qt_shetties

Berichten: 3385
Geregistreerd: 10-07-04
Woonplaats: Kudelstaart

Zwemmen ? ? ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-08-04 16:53

Vandaag was het lekker warm, en ik dacht dus mijn twentertje een plezier te doen door met haar naar het water te gaan waar ze lekker kan zwemmen. Normaal is ze hartstikke blij als ze mee mag, en zwemmen vind ze helemaal te gek! Maar ze wilde niet lopen, de hele tijd hinnikken, steigeren stil staan Verward .... Dus liep ik daar met een "geschifte"pony langs een weg waar ze soms 80 en harder rijden:S . Erg gevaarlijik dus.

Eindelijk bij het water aan gekomen, wilde ze er helemaal niet in! Het gras aan de kant was natuurlijk veel interesanter (terwijl ze dag en nacht op het land staat Schijnheilig ) Maja, ik weer naar huis gelopen, en denk: nou dan wil haar mammie vast lekker zwemmen.
Ik mama gepakt, daar weer helemaal heen gelopen, Mama (Kris) ook flink hinniken en krijssen! Eindelijk bij het water ben ik er op gaan zitten en lekker door het water gecrost! *LOL* Was vet leuk.... Was wel drijfnat. Ik had een alleen beetje stappen in gedachte. (dat ik dus droog bleef) Maar was drijfnat!!!! Haha! Ohw ja , mesten jullie paardjes ook altijd in het water???

Kris now she's an angel in heaven...


LBLGypsyCobs

Berichten: 8886
Geregistreerd: 01-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-04 18:21

De pony's waarmee ik altijd ging zwemmen deden dat ook vaak.
Kan je gelijk de zijgangen even testen om de drollen te ontwijken die langsdrijven.

'Als het regent in mei, is april voorbij'

Suusiej
Berichten: 2755
Geregistreerd: 14-05-04
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-04 19:13

haha, drijvende drollen. Ik heb nog nooit gezwommen met n paard, lijkt me egt vet!

Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-04 13:02

Die van mij mest ook in het water. Toevallig ben ik zaterdagavond nog het bos en het meer ingeweest. Het meer is op de plek zo'n 70cm diep, dus hou ik nog net droge voeten. Normaalgesproken dan. Des ging als een razende schrapen in het water, waardoor ik ook het nodige tegen me aan kreeg. Verder moest ze natuurlijk flink met de staart blijven zwiepen (die ook in het water hing) zodat ik van alle kanten nat gespettert werd.

Des is trouwens wel een sukkeltje. Die denkt dat het mijn schuld is dat zij druppels tegen haar kop krijgt, terwijl zij het zelf is die de druppels maakt met haar voorbenen... Staat ze daar machies idioot te doen, kop een end op zij, maar toch blijven schrapen!
Gezwommen heb ik nooit met een paard. Bij een man bij ons in de buurt kan het. Die heeft een diepe poel in zijn weiland. Vorig jaar zouden ze het gaan doen met een groep 9oen was ik hoogzwanger), maar ivm onweer is dat niet door gegaan. ik hoop dat ze deze zomer nog in herhaling gaan. dan ben ik zeker van de partij!

Amanda_T
Berichten: 5950
Geregistreerd: 01-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-04 13:41

Nee nog nooit gezwommen. Hele tijd geleden wel in Vrouwenpolder geweest, langs het strand gereden, en klein stukej erin. Maar het was gewoon té koud dat water toen. Maar wil het nog steeds!!

Marith_Ov

Berichten: 2553
Geregistreerd: 25-07-03
Woonplaats: Hardenberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-04 13:55

Ik ga het aan de eind van de middag proberen om te zwemmen . Mijn pony gaat redelijk makkelijk het water in en zowiezo tot haar buik. We gaan vandaag proberen om echt te zwemmen. Ik hoop dat ze dat wil en het leuk vindt. Jezelf natspetteren door in het water te gaan schrapen vindt ze iig wel erg leuk Haha! , dus wie weet.

Luna Bashirah

DAWRA; Let's go and ride... our greatest pride! Dé vereniging voor jou en je westernarabier of partbred met minimaal 50% Arabisch bloed.

newie

Berichten: 1927
Geregistreerd: 14-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-04 14:25

het lijkt me zo eng om te gaan zwemmen met paard.
kan eigenlijk elk paard zeker weten zwemmen?
straks raakt hij in paniek ofzo.
en hoe zwemt een paard? net als een hond?

men neme een kwakkie en een eicel, even roeren en binnen 9 maanden heb je je eigen homemade baby Haha!

A0000
Berichten: 3021
Geregistreerd: 15-06-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-04 17:42

je hoeft ook niet perse ZO diep in het water te gaan dat je paard moet zwemmen... mijne begint pas te zwemmen alstie tot zn schoft in het water dus dus je kunt hem best lekker nat krijgen zonder dat hij perse hoeft te zwemmen...

mijn paard poept idd ook altijd in het water! ookal zitie dr nog maar een heel klein stukje in...

mickydo

Berichten: 3881
Geregistreerd: 20-09-03
Woonplaats: Zaanstad

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-04 17:44

Kane is zooo blij als we richting het water gaan. Die is niet meer te houden dan . En ja hij mest meestal wel in het water ...

Kane me kanjer!!!!
Dressuur B + heel veel en nu ook L1 +16 yeah L2 here we come ! :)

qt_shetties

Berichten: 3385
Geregistreerd: 10-07-04
Woonplaats: Kudelstaart

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-08-04 18:29

Zwemmen met paardjes is juist ontzettend leuk, mijn ene merrie (kris) wil wel ver het water in maar als ze niet meer met de hoefjes bij de bodem kan gaat ze terug (ze wil dus niet zwemmen) Mijn andere merrietje (Salena) is ook helemaal gek van water maar met haar ben in nog nooit verder gegaan dan haar buikje. Maar deze zomer gaan we met beide paardjes ECHT zwemmen. Dus ook Kris! *LOL*

Kris now she's an angel in heaven...


rona
Berichten: 2902
Geregistreerd: 30-09-03
Woonplaats: sittard

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-04 12:26

Ik wil ook zwemmen met mijn paardje.....
Maar helaas is hier nergens in de buurt een gelegenheid daarvoor.
En dat mesten...tja dat weet ik niet.
Lijkt me wel grappig haha Haha!

Rona, Linanda en Oackly

Pinguin
Berichten: 15
Geregistreerd: 05-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-04 12:50

Ehh Waarom gingen beide paarden dan zo hard hinneken en steeds stilstaan? Want als ze normaal zo meelopen is het tochwel vreemd dat ze nu ineens zo raar deden.
Wel leuk dat je uiteindelijk toch het water in bent gegaan OK dan!

c_alsemgeest

Berichten: 20570
Geregistreerd: 18-01-04
Woonplaats: Ergens tussen Den Haag en Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-04 14:52

wij hebben een manege paard en als die op het strand de zee ingaat is die er met geen 10 paarden meer uit te krijgen Haha!

een echt zeepaard zullen we maar zeggen Clown

Warina (Commandeur x Krawall)
United (Havidoff x Jazz x Wisconsin)
Jam Session (Don Tango B x Krack C x Jazz)
Igor HR (Sorento x Jazz x Zuidhorn)

reneefleur

Berichten: 404
Geregistreerd: 22-04-04
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-04 14:56

bij mij mesten ze ook altijd in het water.
iemand enig idee waarom ze dat doen?

Mazzel (L)

Leoni_

Berichten: 2313
Geregistreerd: 05-07-04
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-04 15:25

waren je pony's niet hengstig..

reneefleur

Berichten: 404
Geregistreerd: 22-04-04
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-04 15:29

nee.
we zwemmen best vaak en allemaal mesten ze in het water. :|

Mazzel (L)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: daiswees, RenateHidden en 3 bezoekers