nieuwe stalling:D:D

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
miszkelly

Berichten: 82
Geregistreerd: 13-07-04
Woonplaats: vlaardingen

nieuwe stalling:D:D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-08-04 11:38

hallo mensjuhs Haha!
omdat de stallen waar ik sta weg moeten, gaat promiss verhuizen naar schipluiden Bloos ik had namelijk op marktplaats gezocht voor stalling en daar vond ik een hele mooie leuke stalling. buitenbak 20 x 40 meter,losgooibak, paddock, 24 stallen, kantine,weiland, en nog veel meer maar kan ik even niet op komen *LOL* ik ben echt blij het is daar zo cool, en ik moet alleen nog even kijken of ik mag werken bij de vader van mijn vriendin...dan komt het wel goed OK dan! ik heb gister gekeken met mijn vriendin die er ook heen gaat samen met mij op de fiets en vandaag ga ik met de auto met mijn moeder. als het door gaat dan gaik vrijdag met het meisje (virgillia) erheen fietsen en dan de stal op knappen enz... dan gaan we de pony's halen met een 2 paards trailer waar onze pony's in gaan en dan rijden we naar schipluiden Lovers *LOL* haha nou volgens mij is het wel te merken dat ik blij ben nou ik laat nog wel horen of alles door gaat enzo en dan maak ik foto's.
sorry voor het lange verhaal maar ik moest het even kwijt Tong uitsteken

doehg

. . .khou van muh paardjuh promiss. . .


Marloez
Berichten: 6531
Geregistreerd: 05-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-04 11:47

echt leuk voor je!
Ik heb niet zo'n perfecte plek als stalling, maar het is er wel gezllig én goedkoop Lachen

Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-04 12:24

Heeej leuk voor je, welke stal ga je heen?

De reden dat ik niet meer verander is dat ik mezelf dan niet ben maar een ander!
Bedankt voor alles wat je me hebt gegeven wijffie, dag ezeltje...
Cadiz Ruinenkampioen 2008 en Reserve Ruinenkampioen 2009, 2012, 2014!!!!!
A-zadelproef, STERRUIN!!!!
B+12/ L1+3

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-04 12:32

Gefeliciteerd! Bij welke stal is het?

duivelintje
Berichten: 510
Geregistreerd: 13-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-04 12:49

ook van deze kant gefeliciteerd enne... ben ook wel benieuwd welke stal het is. ik sta ook met mijn paarden in schipluiden namelijk.

rona
Berichten: 2902
Geregistreerd: 30-09-03
Woonplaats: sittard

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-04 12:52

Fijn dat je een stalling hebt gevonden.
Nu nog verhuizen gaan.
Veel succes OK dan!

Rona, Linanda en Oackly

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-04 12:53

Gezien de faciliteiten denk ik aan Midden Delfland, maar ik weet het niet zeker.

yfande

Berichten: 1624
Geregistreerd: 21-02-04
Woonplaats: Boeskoolstedke

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-04 12:54

Ook van mij de felicitaties en ik hoop dat je met je paardje net zo goed terecht komt als Yfande en ik.

Respect is de basis van een grote vriendschap, Yfande 19-juni 1993 - 26 oktober 2009
De paarden van de hoop galoperen, maar de ezels der ervaring lopen langzaam

duivelintje
Berichten: 510
Geregistreerd: 13-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-04 12:56

dat zou inderdaad best eens kunnen tessebes. bij ons heb je ook zo´n beetje dezelfde faciliteiten vandaar dat ik een beetje twijfelde (alleen hebben wij volgens mij meer stallen).


Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-04 12:58

duivelintje schreef:
dat zou inderdaad best eens kunnen tessebes. bij ons heb je ook zo´n beetje dezelfde faciliteiten vandaar dat ik een beetje twijfelde (alleen hebben wij volgens mij meer stallen).


Bedoel je Verboon? Die heeft idd veel meer stallen. Lachen

duivelintje
Berichten: 510
Geregistreerd: 13-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-04 13:05

ik sta inderdaad bij verboon tessebes. ik moet de stallen toch eens gaan tellen (en dan heb ik het alleen over de pension stallen, de opfok is helemaal geen doen. al moet ik wel zeggen dat het erg leuk is al die merries met veulens die je groot zie worden).
soms zie je ineens iemand lopen en dan denk je van "goh zou dat een nieuwe zijn? die heb ik nooit eerder gezien" al komen er ook nieuwe waar je wel snel contact mee heb. net hoe mensen zich opstellen (wij zijn zelf zo dat we snel tegen iemand praten, tis toch even wennen als je nieuw op een stal komt en dan is het wel leuk als er mensen zijn die wat tegen je zeggen om je sneller thuis te laten voelen).

geloof dat ik nu aardig offtopic ga...

miszkelly

Berichten: 82
Geregistreerd: 13-07-04
Woonplaats: vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-08-04 17:50

ja ik sta bij de krekel...en het gaat door Haha! leuk heh ben echt blij en vrijdag der stal klaar maken en dan aan het eind van demiddag promiss en sunny halen

. . .khou van muh paardjuh promiss. . .

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-04 17:59

O ja, de krekel hebben we ook nog. Lachen
Nou, veel plezier hoor!

miszkelly

Berichten: 82
Geregistreerd: 13-07-04
Woonplaats: vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-08-04 08:45

nog even een verslag over hoe het is gegaan Tong uitsteken
vrijdag morgen ging ik naar promiss der oude stalling toe, ik heb der stal helemaal leeg gemaakt en het was mooi weer dus had der in de bak gezet met sunny...toen zijn we naar schipluiden gefietst en de stal klaar gemaakt en zo....toen zijn we met de trailer naar de pony's gerede...en ik kom daar aan en promiss heeft een wel 10 cm grote wond op haar achterbeen Verward Ach gut heeft denk ik een trap van een paard gehad...hooww zit al weer helemaal onder de wondjes. majah gata vanzelf over...promiss uit de bak gehaald en met een beetje bix ging ze er makkelijk in...aan de voorkant van de trailer zit een raampje:P dus daar kan je door heen kijken *LOL* dus wij konden heel de weg de pony's zien staan was wel grappig Knipoog hahah nou aangekomen ff los gegooid in de losgooibak en beetje verkennen daar want er lopen kippen en andere gekke beesten en dat is natuulijk wel heel eng *LOL* Knipoog een dat ging wel goed..in de bak ging ze helemaal b okken en steigeren en mooi lope:P hahah ik maak vanmiddag nog wat foto's van der stal enzo...dit is trouwens de site:

[url]http:://members.lycos.nl/staldekrekel [/url]

doeii

. . .khou van muh paardjuh promiss. . .

miszkelly

Berichten: 82
Geregistreerd: 13-07-04
Woonplaats: vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-08-04 10:53

geen reacties?? Boos!

. . .khou van muh paardjuh promiss. . .

Jetta

Berichten: 3986
Geregistreerd: 19-01-02
Woonplaats: Aan de rand van de stad

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 22:09

Fijn dat het zo goed is gegaan. Veel plezier op de Krekel.

Elk paard met een beetje pit, rij je rustig zonder bit!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: anoushka, Eefje_Sammy, Evelinee_, Hobbyhorse, La_Lune, Lente, Oza04, Sabrinatomic, sasja0705, Sjafrane, stella92, StonedRomy, Willempie_T en 171 bezoekers