Ikke OP Kasparow op het strand!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Dimple

Berichten: 7439
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: @home in de polder

Ikke OP Kasparow op het strand!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-07-04 12:15

Yes..............vandaag was het zover.

Mijn vriendin vroeg 'wat wil je voor je verjaardag'. Ikke 'een strandrit op Kas' Haha! (lef hebben he!!)

Dus gisteravond op naar Bergen en ikk op Kas. Je moet weten (ik geloof dat het niet echt onbekend meer is Tong uitsteken ) dat Kas dus een goedgekeurde dekhengst is.
En nu zat ik er op!! Wow!

Wat een geweldig paard zeg! Relaxt door de bossen en ondanks dat hij 2 andere paarden zag bleef hij braaf.
Op het strand een Suuuuuuuuuuuuuuuuuuuuper lekker galopje. Dan merk je pas hoe geweldig het is om een goed getraind en hoger geschoold paard onder je r**t te hebben.

Mijn vriendin hobbelde achter ons aan op onze 'onverstoorbare' Nicje. En ik riep 'zo eentje wil ik er ook!!' wijzende op Kas Haha!

Helaas waren er een stel &%)*@^%)@{*^ Boos! grietjes op ponies die gewoon in rengalop onze kant op kwamen............
Je vraagt je af waar je verstand dan zit. Met een hengst is dat toch even wat anders dan een ruin of merrie.
En daarbij ongeacht het een ruin, merrie of hengst is, je doet het gewoon niet! Klaar uit! Je gedraagt je in de buurt van andere paarden en daar ga je niet in rengalop op af.
Maar we hebben het overleefd

We hebben onwijs genoten, ik heb weer veel geleerd (ja, zelfs op het strand)

Wat een heerlijk dier! OK dan!

(p.s ik had uiteraard wel Bit, Hoefslag en de krant gebeld om te vragen of ze foto's kwamen maken, maar blijkbaar konden ze ons niet vinden Bloos Foto's komen de volgende keer wel Tong uitsteken )

Op zoek naar de zon!!!


joortje

Berichten: 10504
Geregistreerd: 06-05-03
Woonplaats: Stadskanaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-04 12:27

leuk man !!!!!
jammer datje geen fotos hebt!
wel dom zeg van die kinderen dat ze zo op jullie af kwamen !!!!

<3

Barb

Berichten: 12080
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-04 12:28

WAAAUUUWW!!! GAAAAAF!!!

wat leuk man, en wat balen dat je geen fotograaf hebt meegenomen Cheese! Volgende keer ga jij niet meer naar het strand als er geen fotograaf in de buurt is Tong uitsteken

Wist je op Kas nog wel hoe je moest paardrijden Clown

Jouke 't Hoff / Yedinja Beninja fan B.B. / Jieldou L1+4

Kijk eens op http://www.equinelymfedrainage.nl

Dimple

Berichten: 7439
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: @home in de polder

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-07-04 12:39

Barb schreef:
Wist je op Kas nog wel hoe je moest paardrijden Clown


Kreng.......... Tong uitsteken

Hij sprong iig wel meteen aan in galop Haha! Ik kan het dus heus wel, maar blijkbaar kan ik gewoon beter overweg met een hengst Haha! *LOL*

Op zoek naar de zon!!!

giulia

Berichten: 60
Geregistreerd: 04-05-04
Woonplaats: amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-04 13:16

ik ga ook wel eens met mijn paard naar het strand en dan ga ik ook in rengalop!! daar is het strand voor maar ik kan je vertellen dat je niet zomaar kan stoppen!! ik wil alleen zeggen dat andere hun strand rit misschien andersrijden ik laat mn paardje dan ook lekker gaan!! dat vind ik het leuke van het strand ongelimiteerd!! naja ik hoop dat het verder niet te erg ui de hand is gelopen!!

een arabier is en blijft het mooiste ras!!!!

Dimple

Berichten: 7439
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: @home in de polder

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-07-04 13:46

Het heeft niks te maken met HOE je rijdt op het strand en hoe HARD je gaat.
Wij leven ons regelmatig uit met een lekker rengalopje.

Het gaat erom dat je rekening houdt met andere ruiters en mensen.

1 van de dingen die je leert wanneer je je ruiterbewijs haalt is dat je in STAP langs mensen, voertuigen of ruiters opgaat.
Niet in rengalop. Boos!

Ik weet niet hoe jouw paard is, maar over het algemeen willen paarden met elkaar meerennen, daarom is die regel ook bedacht.

Heeft dus gewoon te maken met gezond hollands boerenverstand !

Op zoek naar de zon!!!

Caira
Berichten: 26054
Geregistreerd: 20-07-02
Woonplaats: Schoorl

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-04 13:52

huh? In bergen is het het hele zomerseizoen verboden om op het strand te rijden! Jullie hebben dus erg veel geluk gehad!

Apple

Berichten: 76187
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-04 13:56

giulia schreef:
ik ga ook wel eens met mijn paard naar het strand en dan ga ik ook in rengalop!! daar is het strand voor maar ik kan je vertellen dat je niet zomaar kan stoppen!! ik wil alleen zeggen dat andere hun strand rit misschien andersrijden ik laat mn paardje dan ook lekker gaan!! dat vind ik het leuke van het strand ongelimiteerd!! naja ik hoop dat het verder niet te erg ui de hand is gelopen!!


Hmm Guilia, ik denk dat ik hier een volkomen andere mening over heb. Als ik elke keer als ik op het strand ben mn paard in rengalop laat gaan dan kan ik me voorstellen dat een normale rit er niet meer in zit. Overigens ga ik niet in rengalop als ik andere paarden zie en zorg ik er ook voor dat ik altijd een soort van rem heb (goed, ik sta niet binnen 3 meter stil, maar enige controle hou ik altijd wel).

Maar goed, ontopic: klinkt als een leuke rit OK dan!. Altijd leuk om eens op een ander paard te rijden Lachen.

Dimple

Berichten: 7439
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: @home in de polder

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-07-04 14:00

irish_lady schreef:
huh? In bergen is het het hele zomerseizoen verboden om op het strand te rijden! Jullie hebben dus erg veel geluk gehad!


Bloos


Eerst netjes het bos in, duin af, met de beentjes in het water en weer terug om hoog. Valt dus nog wel mee.

Ik kan je zeggen.............we waren niet de enige, ik heb een stuk of 6 paarden op het strand gezien (in rengalop Schijnheilig )

Maar je hebt gelijk! Normaal gaan we naar Castricum, daar mag je na 20.00 uur het strand op.

Op zoek naar de zon!!!

Youko

Berichten: 3021
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Hong Kong

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-04 17:02

Wat gaaf! Ik vind Kasparow een onwijs mooie hengst
Alhoewel ik ook al dik tevreden zou zijn op een buitenrit op mijn eigen paard Haha!

Galactica Wadim X Gemini

Dimple

Berichten: 7439
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: @home in de polder

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-07-04 19:57

Sluit je gerust eens bij ons aan wanneer we naar het strand gaan!

Je bent van harte welkom!

Op zoek naar de zon!!!

Diana_Mabel

Berichten: 7044
Geregistreerd: 04-02-02
Woonplaats: Houten

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-04 12:15

Dat is een leuk cadeau!!!
zijn er ook foto's van? ben wel heel erg benieuwd.

Hippisch ondernemer op het gebied van paardenwelzijn

"The best way we can show respect for our equine friends is to honor how they're made."
~ Dr. Juliet M. Getty

Sall

Berichten: 6696
Geregistreerd: 20-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-04 12:19

Zo!! Dat klinkt leuk! (wil ik oohook.... Haha! )
Enne, dat de Hoefslag en Bit en andere bladen jullie niet konden vinden is natuurlijk geen excuus!! Je mag er gewoon niet meer op zónder dat er een goed werkende camara in de buurt is!

KLinkt iig als een geslaagde rit!

op zoek naar bijzondere kunst? www.paulinezeij.nl


Cowgirl

Berichten: 23736
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-04 12:21

Ik snap er nog steeds niks van over op het strand te rijden.

Dan mag het wel dan mag het niet dan alleen daar en dan alleen aan de andere kant Verward Verward

Gek wordt ik ervan.

Hargen mag ook al niet meer Huilen (daar kun je zo mooi parkeren vlakbij het strand), alleen castricum voor zover ik weet.

is er niet ergens een site waar het allemaal staat?????.

' On bended knee is no way to be free'
Peter R de Vries.

Dimple

Berichten: 7439
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: @home in de polder

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-08-04 12:54

Ik zou het niet weten.

Het hangt gewoon af van de gemeente en wat zij willen.

Wij gaan of naar Amstedamse bos, Castricum (na 20.00 uur) of naar Bergen. Daar kan je ontzettend mooi en uitgebreid rijden in het bos en de duinen. Daar mag je overdag ook gewoon komen.
Pas wanneer je in Bergen het strand op wil, heb je een probleem.

Wij gaan vaak even naar een duintop, kijken of het druk is en anders gaan we even pootje baden en weer terug. Ik zal je zeggen dat wanneer je op een zondag gaat waarop het regent en koud is er geen hond te zien is Knipoog

Je kan trouwens ook mooi rijden vanaf Heemskerk. Parkeren bij Patatoloog, duinkaart kopen en rijden maar! Echt een aanrader!

Op zoek naar de zon!!!

Cowgirl

Berichten: 23736
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-04 14:53

Mijn paarden staan in Bergen Knipoog ken de duinen op mijn duimpje daar.

Maar overal worden ruiters nu geboycot en dat vind ik Boos!

' On bended knee is no way to be free'
Peter R de Vries.

Marrepar

Berichten: 13162
Geregistreerd: 23-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-04 19:15

wat stoeerr zeg ":D

♥ Bijou is verkocht!.. L+9 & M1+5
[TK] exclusieve RABOBANK deken

Monster

Berichten: 9515
Geregistreerd: 04-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-04 19:29

leuk!!
jamemr van die meiden tsja die zullene r altijd blijven! Nagelbijten / Gniffelen

zo, en dan nu tijd voor een wijntje..


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AmyJamess, Jaydee_WP, laura22, Lizenlotte, MerelV, MiniTrex113, nick_en_ik, Room_Soesje, shaddy82, sterregoud en 136 bezoekers