Weer op Nike gereden (nou ja, min of meer)

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
JoT

Berichten: 4008
Geregistreerd: 22-04-02
Woonplaats: Den Haag

Weer op Nike gereden (nou ja, min of meer)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-08-04 11:37

Gisteren zijn we heel rustig aan weer begonnen met rijden. Nou ja, rijden, er lag een zadel op, ik heb erop gezeten en we hebben een paar rondjes in de bak rondgehobbeld. Ik was het 'slachtoffer', mocht er als eerste weer op. Ging prima eigenlijk, ik had ook niets anders verwacht. Rustig een paar rondjes in de bak gestapt en daarna eens aangedraafd. Dat ging niet helemaal soepel, we hadden even een communicatiestoornis geloof. Oké Nike, draven. Wat? Draven. Zeggie?! Dra-ven. Oh, sneller stapen? Nee draven! Waarop een gezellig dravers-drafje, zoals ik het altijd maar noem, volgde. De andere kant op ging het iets beter, maar hij was nog wel wat stijf. Begrijpelijk. Daarna lekker nog een rondje buiten gestapt en toen was het weer over.
Nog lekker even in een losgooibakje laten lopen, daar sukkelt ie dan wat rond totdat hij eruit gehaald wordt. Hij heeft nog niet echt veel energie, hopelijk gaat het beter nu hij weer bix krijgt.

7 augustus 2012: Rust zacht lieve Macho. Je hebt me zoveel gegeven, ik zal je nooit vergeten.



Marloez
Berichten: 6531
Geregistreerd: 05-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-04 11:48

zijn jullie 'm aan het inrijden ofzo..? Lachen

JoT

Berichten: 4008
Geregistreerd: 22-04-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-08-04 12:16

Nike is spierbevangen geweest en heeft derhalve een poosje weinig uitgevoerd. We waren al begonnen met longeren, wat goed gaat en nu gaan we rustig aan weer beginnen met rijden.

7 augustus 2012: Rust zacht lieve Macho. Je hebt me zoveel gegeven, ik zal je nooit vergeten.

MissJ

Berichten: 8726
Geregistreerd: 22-04-04
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-04 12:40

Fijn dat hij weer opknapt!

Jaike, wat ben je toch een topper!

rona
Berichten: 2902
Geregistreerd: 30-09-03
Woonplaats: sittard

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-04 12:57

Fijn dat het de goede kant op gaat!
Hopen dat het zo blijft gaan.
Succes OK dan!

Rona, Linanda en Oackly

Marloez
Berichten: 6531
Geregistreerd: 05-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-04 13:31

JoT schreef:
Nike is spierbevangen geweest en heeft derhalve een poosje weinig uitgevoerd. We waren al begonnen met longeren, wat goed gaat en nu gaan we rustig aan weer beginnen met rijden.

oh, zo nu begrijp ik het Lachen
gelukkig dat het allemaal de goede kant op gaat


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie