35 jarige man opgepakt uit almelo(paardenmishandel

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
diana
Berichten: 2205
Geregistreerd: 21-09-01

35 jarige man opgepakt uit almelo(paardenmishandel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-04 21:19

weet iemand hier meer over?
was volgens mij moeder op het nieuws dat er een paardenmishandelaar opgepakt was uit almelo.
ze verdenken hem van alle gruweldaden uit de buurt hier.

Linda

Berichten: 3350
Geregistreerd: 26-11-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-04 21:26

Verdachte paardenkwelling vast

De politie heeft een man gearresteerd die vermoedelijk een paard wilde mishandelen bij de stadsboerderij Beeklust in Almelo. Het gaat om een 32-jarige Almeloër. Een buurtbewoner zag zondagmorgen vroeg een man met een stok lopen in de buurt van de paarden en belde de politie.


De politie Twente kan nog weinig zeggen over het voorval. Wel zegt een woordvoerder dat er een onderzoek is gestart naar of de man verantwoordelijk is voor mishandelingen van paarden in Twente. Drie jaar geleden werd een buurtwacht ingesteld in Enschede, na verschillende mishandelingen van paarden en pony's in de buurt, enkele met de dood tot gevolg.

Bron: http://www.rtvoost.nl

diana
Berichten: 2205
Geregistreerd: 21-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-04 21:28

hoop dat dit de dader is,zal ik hem eens de nek omdraaien

Ninla_

Berichten: 9006
Geregistreerd: 01-06-03
Woonplaats: Op de rug van een fjord

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-04 21:49

diana schreef:
hoop dat dit de dader is,zal ik hem eens de nek omdraaien


graag!weg met die klootzakken! ~~}>

nanka

Berichten: 3484
Geregistreerd: 18-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-04 23:02

ja ik hoorde het net ook op sbs nieuws... ik hoop dat het hem is en dat alles wat hij de paarden enzo heeft aangedaan ook bij hem wordt gedaan en dat ie vervolgens aan de aller hoogste boom wordt opgehangen

Miss_Blimm
Berichten: 4429
Geregistreerd: 03-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-04 23:07

En toch had ik et er over in mijn eigen topic waar een slotje opzit Tong uitsteken,

Welke straf zou jij em geven?!

Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-04 23:17

Plakje voor plakje afraspen met een kaasschaaf Boos!

_Rianne_
Berichten: 5239
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Huisje weltevree :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-04 23:40

eerst alle haren uittrekken!

AnneOmie

Berichten: 6893
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-04 23:46

Summertje schreef:
Plakje voor plakje afraspen met een kaasschaaf Boos!


*LOL* ja dat lijkt mij ook een hele goede straf! Of stenigen ofzo... oog om oog.. tand om tand.

o0Steffie0o

Berichten: 4578
Geregistreerd: 26-01-04
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-04 00:04

ik hoop zo dat dit m is.. eigenlijk zouden ze bokt op m los moeten laten..
al ben ik bang dat er weer een aantal zieke geesten door al die mishandelingen op ideeen zijn gebracht

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-04 11:26

als dit degene is die al die mishandelingen op zn geweten heeft, dan zou ik hem met liefde heel pijnlijk willen afmaken

heeft hij maar 1 of 2 mishadelingen gedaan, en is het dus niet de moordenaar van al die paarden, dan zou ik hem alsnog graag flink in elkaar willen slaan en dan levenslang willen opsluiten!

hij heeft wel anderen op hetzelfde idee gebracht, omdat er nu in de rest van t land ook paarden worden mishandeld(tond afgesneden van paard in vessem, zie VvdD is er maar een voorbeeldje van)

griebels

Berichten: 15354
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Regio Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-04 11:30

Godzijdank.. In elk geval 1 paardenmishandelaar minder...
Renske, ik blijf erbij dat dat paard niet door een of 2 personen mishandeld kan zijn. Miss heeft het paard een toeval gehad en is met zijn tanden op zijn tong neergevallen. Zoiets las ik op het Arabische forum, vind het geloofwaardiger als het afsnijden van de tong
Daarbij staan die mensen wel heel vrolijk met die tong op de foto...

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-04 11:36

14 cm tong gaat er niet af met zn eigen tanden

t enige wat zou kunnen is ergens achter blijven hangen met zn tong oid, maar de tong was verder niet beschadigdblijf het dus vreemd vinden, als het nou het puntje vd tong was zou ik zeggen oke, zelf afgebeten, maar 14 cm, zover kan een paar zn tong amper uitsteken!
maar aan de andere kant, als je een tong afsnijd, dan neem je die mee als trofee ofzo lijkt mij, ik bedoel als je ziek genoeg bent om hem af te snijfen, neem je zoiets mee en laat je niet achter
blijft een vreemd verhaal dus!

griebels

Berichten: 15354
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Regio Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-04 11:38

Als ze een toeval krijgen hangt de tong al aan de zijkant naar buiten, dat is al best een eindje hoor...
Ik hoop in elk geval dat het niet in herhaling valt...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-04 11:44

Miss_Blimm schreef:
En toch had ik et er over in mijn eigen topic waar een slotje opzit Tong uitsteken,

Welke straf zou jij em geven?!


Bewerken met z'n eigen stok die hij bij zich had, op dezelfde manier als al bij zoveel paarden gebeurd is. Mag hij ook voelen wat die dieren gevoeld hebben. En daarna nog maar een aantal keren in dezelfde streek steken met een scherp voorwerp he, als hij daar ook de dader van was.

Ik ben ervoor om hem hetzelfde te laten ondergaan als dat hij die dieren gedaan heeft. Vastbinden en bewerken dus. Boos!

Amy77
Berichten: 11262
Geregistreerd: 30-10-03
Woonplaats: Op de mooiste plek in Drenthe :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-04 11:44

Mijn God, zou dit dan eindelijk De Dader zijn??? Hoop dat ze m vast houden, want helaas is het Nlrechtssysteem niet zo best en kan het best zijn dat deze gast binnenkort weer op straat staat..

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-04 12:14

Kimberley77 schreef:
Mijn God, zou dit dan eindelijk De Dader zijn??? Hoop dat ze m vast houden, want helaas is het Nlrechtssysteem niet zo best en kan het best zijn dat deze gast binnenkort weer op straat staat..


yup, met alleen een boete of een taakstraf Boos!

zelfs voor mensen vermoorden krijg je in NL niet altijd een echte straf..... Lips are sealed

Nienke

Berichten: 3205
Geregistreerd: 01-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-04 12:19

ook al heeft hij echt al die andere dingen ook gedaan, wat voor straf zouden ze dan kunnen geven? Daar ben ik best benieuwd naar eigenlijk...al weet ik haast wel zeker dat de straf niet hoog genoeg zal zijn Stoom uit je oren

Het erge is dat mensen als ze dit horen weer op een idee gebracht kunnen worden, en zo gaat het rustig door...

MissJ

Berichten: 8726
Geregistreerd: 22-04-04
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-04 12:34

Ik hoop dat ze die eikel nou eindelijk hebben!
Hij bewerkte de vagina van merrie's toch altijd met een mes?
Ik stel voor dat de bij hem een mes in zijn anus steken, en dat flink diep prikken en goed ronddraaien, kan hij eens voelen wat hij die arme, onschuldige dieren aangedaan heeft.
Ik ken geen genade voor dat soort zieke mensen.

carola1

Berichten: 1586
Geregistreerd: 22-02-04
Woonplaats: groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-04 12:52

uhhh, is hij op heterdaad betrapt?
als dat niet het geval is, zal er denk ik weinig gebeuren met hem. (of hij moet bekennen)

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48392
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-04 13:08

ik zou die man zelf eens een scherp voorwerp in zijn hol douwen!

Wieske_S

Berichten: 829
Geregistreerd: 07-05-03
Woonplaats: Dordrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-04 14:38

Almeloër niet gevreesde dierenbeul

ALMELO - De politie heeft de Almeloër, die verdacht wordt van een poging een pony te stelen, woensdag vrijgelaten. Hij blijkt niet de gevreesde Twentse dierenbeul te zijn. De 35-jarige man liep zondagochtend rond half zes op het terrein van de Almelose stadsboerderij Beeklust bij een van de pony’s, met een stok in zijn hand.

De aanklacht van poging tot diefstal van een dier blijft staan. Hiervoor wordt proces-verbaal opgemaakt. De verdachte ontkent dit overigens en verklaarde dat hij alleen maar een ritje op de pony wilde maken.


(van www.tctubantia.nl)

SuperQuinta

Berichten: 1484
Geregistreerd: 23-01-02
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-04 15:03

of bij een levensgevaarlijk paard in de stal gooien...
en de staldeur goed op slot!!!

Langtand
Berichten: 424
Geregistreerd: 05-05-04
Woonplaats: Haaren

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-04 15:13

Hoort dit niet bij overig nieuws???

o0Steffie0o

Berichten: 4578
Geregistreerd: 26-01-04
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-04 15:38

een ritje op de pony met een stok ?
Lopen steeds meer van die gekken en omdat we hier in Nederland zo'n belachelijk rechtssysteem hebben gaan die alleen maar door. Op een eiland zetten die zooi, laten ze elkaar maar afmaken..
Sorry ben nogal boos Boos!