Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Ilindra schreef:Wij gaan zowiezo met Lisa voor het sterpredikaat, de competitie en bestgaand.
Als bestgaand gesplits wordt in 2 groepen nemen we Ustinov waarschijnlijk ook mee, ligt een beetje aan het progamma.
We hebben een blauwe Korando met een blauwe Ifor Williams en een foto van Lisa en mij staat in m'n profiel.
Ben benieuwd wie we allemaal gaan tegenkomen
Sfieke schreef:Heej allemaal,
Ik ga waarschijnlijk ook een Gelders paard aanschaffen en wel een merrieveulen van Elegant x Zichem, weten jullie mij wat meer te vertellen over Elegant? En dan bijv karakter en prestaties in de sport (met name dressuur) ik had al eerder begrepen dat Elegant een heel veelzijdige hengst is.
Groetjes Sophie
Monday schreef:Over Zichem ben ik minder enthousiast. Die wil nog wel een lastig karakter doorgeven.
DaphneL schreef:Voor zover ik weet is mijn merrie grotendeels Gelders, op papier is ze een TP (vooruit, ze kan in het tuig, dat is waar), maar daar heeft ze niet echt de bouw voor.
Ze is (voor zover ik weet van de fokster) alleen als 2 jarige naar de keuring geweest.
Voor kenners, haar papieren, zou ze als GP op papier komen?