Tanden en een bevalling

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
assie

Berichten: 9476
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Tanden en een bevalling

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-03-02 21:38

ER is vandaag weer een boel gebeurd op de boerderij.
Ik was het Bertha de koe van 2 jaar aan het borstelen, dat doe ik eens in de zoveel tijd, als ze weer eens ontzettend vies is. Terwijl ik Bertha aan het poetsen was, stond ik met Tiny te kletsen (ook een vrijwilligster). Ineens zegt Tiny: 'HEE, Bertha spuugt wat uit, kijk eens', dus ik in het stro zoeken en wat blijkt? Bertha is blijkbaar aan het wisselen want er lag een kies in het stro.
Ik mocht hem hebben en toen was ik helemaal heel erg vrolijk, want wie heeft er nu een koeienkies? Hij is best wel klein voor een koe geloof ik, maarja, het is dan ook maar een melkkiesje van Bertha. Ik denk dat ik ga uitvinden of ik er een ketting van kan maken, want dit vind ik eigenlijk wel heel speciaal.

Weet iemand misschien toevallig wanneer ezels gaan wisselen? Want dan ga ik heel goed opletten als Anita gaat wisselen, van haar wil ik ook wel een tand Pling . Met 4 jaar ongeveer toch?

En dan was er ook nog een bevalling, die ik natuurlijk heb gemist, want dat schijnt een traditie te zijn, dat ik iedere bevalling nét mis Frusty .
De landgeit moest bevallen. Het was een hele makkelijke bevalling en ze heeft een tweeling gekregen, een bokje en een geitje. En ze zijn super-heel-erg-ontzettend schattig Lovers

En ze heten Ardie en Nina

Kipu Pabu's Tentsi. Dressuur M+1, Vaardigheid M+2

Oppassie, dierenoppas.


Melissa

Berichten: 5812
Geregistreerd: 23-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-02 22:07

Wat gaaf zeg!

Leuk he die lammetjes!
Moeten de namen van de landgeiten niet met een B dit jaar?

Sometimes I pretend to be normal. But it get's boring. So I go back to being me!


assie

Berichten: 9476
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-03-02 22:09

wat??? met een B? Wij schrijven ze niet in bij het stamboek, ook al is onze bok wel zuiver en de geit ook, kost teeel geld denk ik. Want ze gaan uiteindelijk toch bijna allemaal naar de frikandellen Verdrietig Ingeschreven worden ze dus niet. En namen mogen we zelf verzinnen Lachen

Kipu Pabu's Tentsi. Dressuur M+1, Vaardigheid M+2

Oppassie, dierenoppas.

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-02 22:09

gadver, een koeienkies om je nek? bah moet ik niet aan denken, maarja als jij er blij mee bent.... Veel plezier der nog mee Haha!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-02 23:34

Heee As, wat gaaf!
Als ik nu al de lammetjes zie, wil ik terug op schapenstage... Huilen

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ikkedus, Iris94, Mark0919, Nicollevs, Ninouschka, Rachral en 33 bezoekers