zingen in het bos

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Tessake

Berichten: 4721
Geregistreerd: 18-02-03
Woonplaats: Stokkem (limburg, Belgie)

zingen in het bos

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-08-04 23:23

Oke de laaste tijd heb ik altijd zin om tezingen als ik in het bos ga rijden Haha! Maar ik herhaal altijd maar de zelfde liedjes en ken de tekst meestal nog niet eens goed Tong uitsteken ik vroeg me eigenlijk af wat jullie favo zing liedjes zijn voor in het bos Haha! ik ben benieuwd Lachen

A dreamer is one who can only find his way by moonlight, and his punishment is that he sees the dawn before the rest of the world


_Rianne_
Berichten: 5239
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Huisje weltevree :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-04 23:56

Mijn favo liedje hangt af van het paard! Lachen
Op Coriza (mijn favorietje) is het altijd "Wooden haert van Elvis Presley"(erg he?)

          Waarom mag zomaar verdwijnen... wie zo onmisbaar is?


Sizzy

Berichten: 27232
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-04 00:48

Oh dat heb ik ook wel eens Haha!

Dan zing ik echt de achterlijkste dingen, moet ik wel alleen zijn want ik kan niet zingen Tong uitsteken

Mijn favo liedje: Het regent zonnestralen van Acda en de Munnik Haha!

Het leven is een gebakje!

Jessie88
Berichten: 3312
Geregistreerd: 15-02-03
Woonplaats: IJsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-04 00:54

Ooooh, dat doe ik ook! Bloos Alleen als ik op de fiets zit, op een verlaten fietspad... dan kijk ik eerst voor en achter me of er niemand fietst.
Te paard zing ik niet als ik in het bos ben, want stel je voor dat er toevallig een mountainbiker, wandelaar, fietser, enge man of whatever uit de bosjes komt duiken, hihi! Clown Haha!

xtostarlight

Berichten: 9230
Geregistreerd: 03-02-03
Woonplaats: Best/Boskant

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-04 10:56

Whahahaha das echt altijd lol, vooral met in de regen rijden gaan we heel hard lopen blèren hier Bloos

Laatste tijd vooral Guus Meeuwis (we hebben guus meeuwis herondekt haha Tong uitsteken) Maar eigelijk alles waar ik de tekst van ken. Kinderliedjes Tong uitsteken K3 weet ik veel allemaal Tong uitsteken

Rainbowgirl

Berichten: 519
Geregistreerd: 02-07-04
Woonplaats: Hijken

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-04 11:11

Ik doe het meestal ook als ik op de fiets zit...Heb meestal mijn disc-man mee dus daar kan ik dan met meezingen Tong uitsteken
Heb weleens gehad dat iemand me toen opeens inhaalde...*blunder*
Stond ik even mooi voor l*l..haha... Bloos!

You can easily gamble your life away, minute after minuter, second after second.
You play the game or walk away, it's a new turn on a blue day...

796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-04 17:18

Als ik Rowan train heb ik wel eens m'n mp3 speler mee met 1 oortje in, en dan zing ik ook vaak mee. Ik heb dan express muziek met een goed ritme en door dan mee te zingen kan je bv. lichtrijden langer volhouden, het is afleiding. The Proclaimers hebben fijne muziek om mee te zingen vind ik, maar ik heb vanalles op.

Tessake

Berichten: 4721
Geregistreerd: 18-02-03
Woonplaats: Stokkem (limburg, Belgie)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-08-04 17:19

hehe, op de fiets zing in nog juist niet maar als ik op mijn favo pony zit zing ik vast en zeker!!!! op andere paarden ook wel maar als ik op Boke rij kan ik er niks aan doen begin gewoon spontaan tezingen :p
dus kom maar op met de leuke liedjes om in het bos tezingen :p

A dreamer is one who can only find his way by moonlight, and his punishment is that he sees the dawn before the rest of the world

Monster

Berichten: 9515
Geregistreerd: 04-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-04 17:22

geen Tong uitsteken
Ik zing nooit (bijna)

zo, en dan nu tijd voor een wijntje..

Kristie

Berichten: 15027
Geregistreerd: 30-10-03
Woonplaats: Al pendelend tussen hier en daar...

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-04 18:18

hahaha als ik met een vriendin buiten rij gaan we altijd die ene herboll {hoe schrijf je dat, maar goed bedoel die ene shampoo} nadoen Bloos

Muziek! Raadvrouw wat is de zin van het leven?
Zin? zin?/
Ik heb zo'n zin in Herboll, Herboll in je haren de prikkeling ervaren Muziek!
ok laat maar Tong uitsteken

'Wil je me alsjeblieft vertellen welke kant ik op moet vanaf hier?'
'Dat ligt er aan waar jij naar toe moet,' zei de kat.
'Dat kan mij niets schelen,' zei Alice.
'Dan doet het er niet toe welke kant je opgaat' zei de kat.

Sylhouet

Berichten: 4532
Geregistreerd: 17-06-03
Woonplaats: Vierhouten

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-04 18:23

Haha!
Moest even diep nadenken wat je in vredesnaam bedoelt maar je bedoelt Herbal shampoo *LOL* !

Check http://www.vivalaveluwe.nl : onze Bed & Breakfast en Vakantiewoning op unieke locatie midden in het bos op de Veluwe! Veel wild rondom ons terrein, en volop wandel- en fietsmogelijkheden. Ook ideaal voor natuurfotografen! Open vanaf maart 2015 :).

sans6

Berichten: 7894
Geregistreerd: 12-05-04
Woonplaats: Winkel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-04 18:26

als ik met een groep het bos inga, zongen we altijd óf Desperadooooooo óf 1 champignonnetje, tralalalala, 2 champignonnetjes, traaaalalalalala, 3 enz.

You're immortal until proven otherwise

Daisy

Berichten: 2616
Geregistreerd: 18-07-04
Woonplaats: Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-04 18:28

Als ik lekker rustig door het bos rijd is mijn favo toch wel Holiday in Spain- Counting Crows. Dan wel de versie van hun alleen zonder Blof. Ik zong dat liedje eigenlijk al als ik in het bos ging rijden voordat het een hit werd met Blof.

Ow ja Angels- Robbie Williams vind ik ook leuk om te zingen en Supreme ook.

Heb je in je hoofd nog ruimte voor waanzinnige plannen?

............................................................................................................................................................KOM; dans, schreeuw en zing met mij!

bakkabouter

Berichten: 5298
Geregistreerd: 01-03-03
Woonplaats: Antwerpen - België

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-04 22:45

jaaaaaaaah!!!!!championnetjes,potjes met vet,kleine zwemmende visjes en bomen die op bergen staan zijn geliefde groeps-zang-onderwerpen Haha!
verder fiets ik ook altijd met muziek,en durf ook wel eens een keer meezingen Bloos

Grammar, it's the difference between knowing your sh!t and knowing you're sh!t.
Mensen met een zuiver geweten hebben een slecht geheugen.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: afkepieteke, Akshay, Ceffyl, Froukje, GoogleAdsense, Hootje, MaanNaam, Majestic-12, manonnevot, mvdende, YandexBot en 143 bezoekers