Verslagje kampeervakantie Goldie en mij

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Leo

Berichten: 50107
Geregistreerd: 06-12-02

Verslagje kampeervakantie Goldie en mij

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-08-04 16:42

Bruin, en bont en blauw teruggekeerd uit het verre zuiden, neem ik dan toch maar de moeite een (beloofd) uitgebreid verslag te doen van onze twee weekjes tent Haha!

Toen we wegingen had m'n zus al heel wat foto's gemaakt, dus die zullen hier nog wel komen, mits ze niet te erg zijn natuurlijk Knipoog
Op de heenreis veel warmte en files... en ik maar klagen op bokt dat het geen weer was om te kamperen

Komen we daar eindelijk aan, zijn we op het aller achterste veldje gedrapeerd, tegenover een oud lijk van een stacaravan (onbewoond) en daarachter een groot lelijk hek om een braakliggend opslagveld. Het uitzicht was nog zo erg niet trouwens, de autoweg die vlak naast de camping (dus vlak naast ons plekje) lag was erger Scheve mond

M'n ouders begonnen met de tenten, en wij de hond uitlaten. Daarna ontvluchten aan het werk en richting zwembad om af te koelen. Om vervolgens erachter te komen dat het zwembad onverwarmd was Nagelbijten / Gniffelen
Nja, dan maar weer warm worden in de zon. Handdoek neergelegd, languit gaan liggen... zon weg.. En enorme hagelstenen die naar beneden vallen. Nou we hadden onze binnenkomst al staan; liggen zonnen in de hagel Haha!

De dagen die volgden was het wel mooi weer, maar 's avonds vaak onweer en regen. Het gevolg; ons tentje overstroomd. Spullen zo goed als mogelijk gered, en gelukkig kwam het water niet tot het slaapgedeelte. Maar met het water was het niet afgedaan, de tweede of derde nacht kwamen we tot de ontdekking bovenop een mierennest te staan. Heel de tent (incl slaaptent) vol mieren. Ik weet nog dat Elisa zei: "Goh, een mier" Slaapzakken aan de kant.. "Wat zei ik? ÉÉN mier??" En een nieuw vloekwoord (God-here-metiet) was geboren.
Na een hele uitroei sessie helemaal strak de slaapzakken ingedoken om te gaan slapen, om de volgende dag overal mierenuitroei-doosjes neer te planten. Daarna gelukkig geen last meer gehad van mieren.. Het werd alleen maar erger zelfs Rolleyes

Vanaf de volgende avond kregen we last van Orenkruipers. Bah bah bah, wat een smerige beesten. Als de doods ben ik er voor, ze moesten dan ook echt dood en / of weg voor we gingen slapen. Omstebeurt eentje opruimen, maar uiteindelijk deed Elies het steeds omdat ik helemaal doordraaide als er eentje niet meewerkte (er is behoorlijk wat afgevloekt in die tent Tong uitsteken ) Toen we een volgende ochtend de slaaptent uitkwamen moesten we uitkijken niet in de zes lijken van de voorgaande avond te stappen (kotssmiley)

Bij het zwembad was een glijbaan die aanvankelijk sloom was, tot we doorkregen hoe je er het best vanaf kon gaan. Dat je er niet geheel ongedeerd uitkwam terwege Bloos Blauwe heupen, knieën e.d. waren zeker niet zeldzaam Haha!
De landing was ook niet alles. Heb meerdere malen meegemaakt hoe m'n topje haast tot om m'n oren hing Bloos

Zoals we vorig jaar naar de disco gingen maar toch niet, gingen we dit jaar écht. Was heel grappig, tot ik met een van die campingjongens moest dansen. Elies vond het geloof ik wel erg amusant Scheve mond Haha!

Waar Elies weer wel goed mee te pesten was, was de jongen in de snackbar (niet verkeerd nee Vingers aflikken ) waar ze helemaal hoteldebotel op was. Het ging zover dat ze eerst d'r haren goed moest doen voor we een ijsje konden gaan halen Haha!
Op een gegeven moment boden we gewoon zelf aan om eten te gaan halen, en ja dat is zeldzaam Knipoog

Dat Elisa gevaarlijk is was al algemeen bekend, maar nu zal ik nog even vastleggen dat ze niet lief is als ze slaapt Integendeel }>
Meerdere nachten heeft ze mij in haar slaap verdreven met knieën en ellebogen. Wat betekende voor mij een slechte nachtrust op amper 30 cm luchtbed, en een Elisa die dwarsover gestrekt lag. Ik heb haar dan toch liever wakker Schijnheilig

Op een maandag of dinsdag zijn we ook even langs manege Bergemo in Heijen geweest. We zouden er gaan rijden maar door omstandigheden ging dat niet door. Jammer, want het zag er daar allemaal supermooi uit OK dan!
Wel hebben we toen een Bokt t-shirt gemaakt, heelk creatief en gekleurd *LOL* Of ik 'm ooit zal gebruiken is nog maar de vraag Tong uitsteken

Een dag hebben we ons laten overhalen mee te gaan op een fietstocht(je) nadat ik me had laten beloven dat ie niet te lang zou worden. Nu, we hebben het geweten. Een houten kont en 46 km hobbelweggetjes verder besloten we nóóit meer mee te gaan Haha!
(Al hebben we wel heel veel lol gehad, bijvoorbeeld om de hond.. Meneer rende naast de fiets, en plotseling besloot hij dat het tijd was voor zijn behoefte. Hij laat z'n kont zakken, plotseling, en wordt nog een paar meter meegesleurd door de fiets, in een enorme stofwolk. Nog nooit zo'n maffe actie gezien *LOL* )

Op de verjaardag van m'n zusje gingen we naar de kermis in Afferden. Nou, werkelijk, een botsauto-ding, en een draaimolen, omringd door wat goktentjes, dat was het. Zelfs de polderse kermis is nog groter Haha! Maargoed, een suikerspin is altijd lekker (al smolten ze weg voor je ze goed en wel in je handen had)
Éen week later was er wel een avondmarkt in Afferden, die was wel de moeite waard (ben teruggekomen met het eerste stripboek van Elfquest, uit 1983, waarmee ik echt superblij ben! Ook hebben Elies en ik allebei een 'Bitch' truitje buitgemaakt)

Op een Bingo-avond (tja, je moet toch wat doen hè Knipoog ) won Elies in de laatste hoofdprijsronde een Ventilator, en dan mag je nog weer helemaal naar het achterste veld in het donker. Mét twee fietsen, een enorme doos met inhoud en een nachtblinde muts (ik dus). Maar we hebben het gered!

Een van de laatste dagen haden we een klein ongelukje in het zwembad, op de glijbaan. Elisa en ik gingen achter elkaar (gaat normaal gesproken goed) maar Elies was d'r balletje vergeten en was dus net iets te ver achter mee. Toen ik dus weer omhoog uit het water kwam, ging elies er net in en kwam met haar knieën in m'n rug. Blauw oog Het gevolg was dat ik een paar dagen uit de routine en aan de pijnstillers was, waarvan ik lekker chago en lusteloos wordt, dus dat was gezellig Ziek
Maargoed, daar ook weer overheen gekomen, en toen was het alweer het einde van de vakantie Verdrietig
Het was echt heel gezellig, dus erg jammer dat we alweer terug moesten, en de terugreis was natuurlijk vreselijk benauwd.. bijna 4 uur over gedaan. Maar eenmaal thuis was ook wel erg lekker, moet ik zeggen Haha! (jee wat vreemd was dat om weer een computer te gebruiken Bloos! )

Ik zal vast nog wel grappige / belangrijke punten zijn vergeten, maar het is een beetje lang geworden, dus Elies mag aanvullen Tong uitsteken

Foto's komen nog wel, die heb ik nog niet. Het was iig een geslaagde vakantie, en Elisa mag volgend jaar weer mee Tong uitsteken (Als ze me heel laat dan Knipoog )

..
The music of this awe
Deep silence between the notes
Deafens me with endless love

..


Guetta

Berichten: 3969
Geregistreerd: 04-10-03
Woonplaats: Klundert

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-04 16:56

nou dat was toch wel leuke vakantie?

skipperfan

Berichten: 10877
Geregistreerd: 23-07-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-04 18:00

Whaha lang verhaal, maar ik heb hem helemaal gelezen hoor Clown
Klinkt erg gezellig, maar zweetten julie 's ochtends de tent niet uit? Wij namelijk wel, echt superbenauwd was het

En ik wil foto's zien Tong uitsteken

Leo

Berichten: 50107
Geregistreerd: 06-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-08-04 18:32

Ja pff, de ochtendzon stond op de tent, echt vreselijk Bloos! (Die smiley is wel toepasselijk over hoe mijn gezicht dan eruit zag)
's Middags en 's avonds hadden we gelukkig de schaduw van een boom

..
The music of this awe
Deep silence between the notes
Deafens me with endless love

..


Felice

Berichten: 3096
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-04 18:48

Haha, cool verslag Haha!
Wel een beproeving op je moed en uithoudingsvermogen zeg, twee weken met overstromingen en onweer en mieren en enge beesten en een ruwe glijbaan en zo'n gevaarlijke vriendin Bloos! Knipoog

Ben blij dat het gezellig was!
En dat je weer terug bent natuurlijk. Schijnheilig

Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter, and those who matter don't mind.

Leo

Berichten: 50107
Geregistreerd: 06-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-08-04 20:49

Survival-kamp

Haha!

Nu ben ik een van de grappigste delen over het noodweer in de speeltuin vergeten, maar dat mag Elisa vertellen Tong uitsteken

..
The music of this awe
Deep silence between the notes
Deafens me with endless love

..


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: herr_balou en 128 bezoekers