Summersale bij Mr.Ed tot 70% korting

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Binar

Berichten: 1687
Geregistreerd: 23-12-01
Woonplaats: Schipluiden

Summersale bij Mr.Ed tot 70% korting

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-04 21:08

Ik was gisteren bij Mr.Ed en ze hadden daar summersale, met kortingen tot wel 70%!!! Tja dat kon ik natuurlijk niet laten gaan Schijnheilig

Kortingen o.a. op t-shirts en andere kleding, en leuke aanbieding van jophurs (zagen er erg mooi uit, jammer dat ik ze al heb Haha! ) en leren rijlaarzen en nog veel meer in de aanbieding (weet even niet meer precies wat Bloos )
Oh ja ze hadden ook nog fleecedekens van superkwaliteit in de aanbieding


Mr.Ed zit in Maasland aan de Maassluiseweg.
Goede kwaliteit en een goede service!

Ilse

Berichten: 11637
Geregistreerd: 21-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-04 21:27

Oh wow, op alle leren rijlaarzen? Of bepaalde types/merken?

rhijnauwen

Berichten: 5044
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Bunnik

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-04 21:35

http://www.mr-ed.nl er staat helaas geen extra info op hun site over de kortingen (en het is iets te ver voor mij Huilen )

Chade

Berichten: 458
Geregistreerd: 28-06-04
Woonplaats: Hellevoetsluis

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-04 21:37

Binar schreef:
Ik was gisteren bij Mr.Ed en ze hadden daar summersale, met kortingen tot wel 70%!!! Tja dat kon ik natuurlijk niet laten gaan Schijnheilig

Kortingen o.a. op t-shirts en andere kleding, en leuke aanbieding van jophurs (zagen er erg mooi uit, jammer dat ik ze al heb Haha! ) en leren rijlaarzen en nog veel meer in de aanbieding (weet even niet meer precies wat Bloos )
Oh ja ze hadden ook nog fleecedekens van superkwaliteit in de aanbieding


Mr.Ed zit in Maasland aan de Maassluiseweg.
Goede kwaliteit en een goede service!

Ik had een vraag: ik zoek namelijk nog een rijbroek en een goede bodywarmer. Weet je of ze daar ook die 70% korting op hebben nu met die summersale?? Ik hoop dat je reageert !

Binar

Berichten: 1687
Geregistreerd: 23-12-01
Woonplaats: Schipluiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-04 08:58

Ze hadden volgens mij maar 1 type rijlaars in de aanbieding, maar weet niet precies welke.. heb ik verder niet naar gekeken
(missch heb ik thuis het foldertje nog, dan zal ik wel even kijken voor je)

Rijbroeken (verschilldnde merken) hadden ze ook in de uitverkoop met verschillende kortingen

Chade

Berichten: 458
Geregistreerd: 28-06-04
Woonplaats: Hellevoetsluis

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-04 10:00

Binar schreef:
Ze hadden volgens mij maar 1 type rijlaars in de aanbieding, maar weet niet precies welke.. heb ik verder niet naar gekeken
(missch heb ik thuis het foldertje nog, dan zal ik wel even kijken voor je)

Rijbroeken (verschilldnde merken) hadden ze ook in de uitverkoop met verschillende kortingen

Okee alvast bedankt voor je reactie OK dan! Ik hoop dat ze nog meer in die grote aanbieding hebben.

batje

Berichten: 10560
Geregistreerd: 18-10-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-04 11:55

verplaatst naar Paardenpraat

Billy

Berichten: 20709
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-04 11:57

Ik ben van de week nog bij Ed geweest, en steeds valt het me weer tegen. Klein assortiment, ze hebben nooit wat ik nodig heb, en de aanbiedingen vallen ook altijd tegen.
Verder vind ik ze erg duur. Ik had een potje vliegenspul gekocht, dat stond bij van Rijs 2 euro goedkoper

Binar

Berichten: 1687
Geregistreerd: 23-12-01
Woonplaats: Schipluiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-04 12:01

Ik kan daar altijd alles vinden wat ik nodig heb, en ik vind ze niet duur
Bij elke winkel heb je wel een prijsverschil, of dat nou Divoza, Hypodrama of Mr.Ed/Van Rijs is

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-04 13:14

Jahoe... Mr. Ed here I come... (nou ja, van het weekend of zo). Haha!
Ik ben van het weekend bij divoza en bij Van Rijs geweest. Divoza vind ik sowieso niks bijzonders. Van Rijs schijnt idd vaak goedkoper te zijn, maar Mr. Ed vind ik ook een leuke winkel en daar hebben ze regelmatig interessante aanbiedingen. Vooral qua kleding hebben ze vaak spullen voor een leuke prijs.

Voor iedereen die vind dat Mr. Ed tegenvalt... moet je voor de gein eens naar de steilsprong in Den Haag gaan, daar hebben ze pas niks en wat ze hebben is stervens duur.

Tyrza

Berichten: 10878
Geregistreerd: 11-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-04 14:18

Oeh! Ik denk dat ik morgen ook maar eens langs ga Haha!

sammetje

Berichten: 1654
Geregistreerd: 09-12-03
Woonplaats: nootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-04 15:26

Tessebes schreef:
Voor iedereen die vind dat Mr. Ed tegenvalt... moet je voor de gein eens naar de steilsprong in Den Haag gaan, daar hebben ze pas niks en wat ze hebben is stervens duur.


Ha ha... ja daar ben ik vorige keer ook de winkel "uitgerend". Ik wilde een wormenspuit. Was daar veeeeeeeeeeel duurder dan elders.

Bij mr Ed ben ik nooit geweest, ga ik ook maar eens kijken. Al hoewel beter van niet.... heb namelijk niets nodig! En ik ken mezelf... Geld, geld! Nagelbijten / Gniffelen

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-04 16:29

sammetje schreef:
Ha ha... ja daar ben ik vorige keer ook de winkel "uitgerend". Ik wilde een wormenspuit. Was daar veeeeeeeeeeel duurder dan elders.


Ik wilde vorige keer een spuitbus acederm pinnen, moest ik daarvoor extra betalen. Ja doei!

sammetje

Berichten: 1654
Geregistreerd: 09-12-03
Woonplaats: nootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-04 16:36

Tessebes schreef:
Ik wilde vorige keer een spuitbus acederm pinnen, moest ik daarvoor extra betalen. Ja doei!


Ja dat is toch erg zeg! Volgens mij heb ik dat ook een keer gehad met sporenbandjes ofzo. Ze waren ten eerste al veel duurder dan ergens anders en moest nog extra betalen voor pinnen ook. Zo haal je wel klanten binnen.... not!

carow

Berichten: 362
Geregistreerd: 12-03-04
Woonplaats: maasdijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-04 16:42

die leren laarzen zijn van het merk derby voor 290 euro gloof ik en ze hebben nog een halve wand vol dus ze zullen nog lang niet opzijn

Marsu

Berichten: 2112
Geregistreerd: 11-03-03
Woonplaats: ZUIDLAND

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-04 16:53

290 euro is dat de met of zonder korting prijs?

carow

Berichten: 362
Geregistreerd: 12-03-04
Woonplaats: maasdijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-04 16:57

dat is met de kortingsprijs

Jorie

Berichten: 3093
Geregistreerd: 07-08-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-04 16:54

Ik zweer gewoon bij Commijs.

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-04 16:56

Jorie schreef:
Ik zweer gewoon bij Commijs.


Waar zit die dan?

Binar

Berichten: 1687
Geregistreerd: 23-12-01
Woonplaats: Schipluiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-04 17:58

In Rotterdam. Is op zich een redelijke zaak, niet groot, wel beetje kak vind ik persoonlijk

Ineke2

Berichten: 33114
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-04 18:11

Op de s'Gravendijkwal in Rotterdam....niks kak. Die mensen zijn erg aardig, helpen heel goed en ondanks dat het klein is hebben ze heel veel

Ze smeren je niet het duurste aan, maar kijken naar de kwaliteit en geven daar advies in

Tyrza

Berichten: 10878
Geregistreerd: 11-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-04 21:13

Damn, vandaag geen tijd gehad.

Maar morgenmiddag ben ik er wel!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-04 21:50

Ik ben vandaag voor het eerst sinds tijden in normale kledingzaken geweest Kwijl en ik heb besloten dat ik voorlopig eerst eens aan mezelf ga denken.

dat kon echt niet meer, zoals ik er bijliep Bloos

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-04 07:01

ben toevallig ook afgelopen zaterdag bij mr. ed geweest, zocht een leuk halster voor maddox, maar ze hadden echt helemaal niets..........jammer !
De kleding ben ik inderdaad hard voorbij gelopen...........ze hebben altijd leuke dingen maar je kan niet altijd alles kopen helaas hihi.....

Sjonniej
Berichten: 17536
Geregistreerd: 21-05-03
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-04 12:45

IngridM schreef:
ben toevallig ook afgelopen zaterdag bij mr. ed geweest, zocht een leuk halster voor maddox, maar ze hadden echt helemaal niets..........jammer !

Halsters vallen idd onwijs erg tegen! Ik kon ook al niets vinden, en als ik wat leuks zag was het weer niet in de goede maat