Huët rijlaarsen ervaring?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
marquez1

Berichten: 2987
Geregistreerd: 26-07-04
Woonplaats: Oldenzaal

Huët rijlaarsen ervaring?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-04 17:49

Wie kent Huet de rijlaarsen winkel en fabrikant in Houten? Ik heb hun internetsite al gezien en heb een afspraak gemaakt voor aankomende donderdag.

Wie is er al eens geweest en wie heeft er laarsen van die winkel en hoe bevallen die?

Ik moet laarsen op maat laten maken omdat ik dikke kuiten, een hoge wreef en brede voeten heb en maar een redelijk kleine voet heb. Dus de verhoudingen kloppen niet helemaal Knipoog dus ik moet toch aan een confectie laars Ben ik niet zo blij mee want dat wordt echt heel duur.
Ik moet rijlaarsen omdat ik een startkaart ga aanvragen en ik wil gewoon een keer wat goeds waar ik jaren mee verder kan.

Dus wie o wie?

marquez1

Berichten: 2987
Geregistreerd: 26-07-04
Woonplaats: Oldenzaal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-04 20:32

niemand? ook geen mensen uit het westen des lands?

sabineG

Berichten: 1063
Geregistreerd: 30-07-03
Woonplaats: rees-millingen dld.

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-04 00:09

volgens mij zijn er meerdere topics over geweest.... Ik heb wisselende ervaringen gelezen....

Iloubeth

Berichten: 8
Geregistreerd: 16-07-04
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-04 00:30

Ik heb Huet laarsen die bevallen me prima de mijne zijn ook op maat gemaakt maar volgens mij is dat normaal bij hun.
Ik heb laarsen met een coating laag scheelt heel veel in onderhoud daar bedoel ik mee niet meer met schoenenpoets aan het werk, ik heb ze nu al 5 jaar en ze zijn nog net als nieuw en rij er toch dagelijks mee
Ik weet alleen niet of hij deze nog maakt me zusje heeft ze ook en haar bevallen ze ook prima OK dan!