Rijbroeken Divoza

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-04-01 22:02

Hallo,

Heeft iemand van jullie ervaring met de MONDONI rijbroeken van Divoza? Ik wil graag een nieuwe rijbroek erbij voor niet al te veel geld. Het gaat dan om de Mondoni Africa met kunstlederen zitvlak, Mondoni Sahara en Mondoni Classic. Tips en reacties graag! Verward


jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-01 22:09

Ik heb toevallig die rijbroek een paar weken geleden gekocht en ik moet je eerlijk zeggen dat het mij uitstekent bevalt ik vind het een hele fijne broek.......hij valt normaal uit, ik had dus een maatje groter genomen omdat ik hoorde dat ze in het begin strak kunnen zitten Boos! maar hij was dus iets te groot Boos! dus ik heb het gewassen en in de droger gedaan, en nu zit die goed Pling ...ik vind het echt een aanrader Haha!

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-01 22:10

Oeps ik heb dus de Mondoni Africa met kunstlederen zitvlak Verward

Jasmijn

Berichten: 3757
Geregistreerd: 24-02-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-01 22:29

Ik heb dezelfde als Jacqeuline. Hij zit echt super lekker, maar hij is wel al heel snel versleten. De stof op mijn bovenbenen is echt vaal geworden. Het lijkt alsof hij smerig is (is hij ook meestal wel) maar ook als hij net gewassen is ziet hij er zo uit. Conclusie van dit verkorte warenonderzoek: zit als een huis, maar blijft niet lang mooi.

Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-01 22:52

Ik heb hem ook! Heb hem nog niet gewaasen (heb hem nog niet zo lang) maar de eerste keren zalik het op de hand doen. Zit echt erg goed! Ik had nog nooit een broek met een kunstleren kont gehad, maar bevalt prima. En de prijs van deze broek is ook prima!!

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-04-01 23:04

Lijkt me ook wel fijn: een kunstlederen zitvlak. Kan die in principe gewoon in de wasmachine? En is ie er toevallig ook in bordeauxrood, weten jullie dat?

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-01 23:18

Ja, hij is er in bordeaux rood, ik heb 'm in die kleur. Bevalt me prima moet ik zeggen. Een goede broek voor weinig geld!

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-01 23:54

Haha! Ik heb hem in het roest en rookblauw, meerderen bij mij op stal trouwens.
Ik vind hem, lijkt wel, beetje uitrekken met lopen en rijden....ik was ze altijd binnenstebuiten en apart op een wolprogramma met speciale wasmiddel van Kavalkade.
De roest blijft langer mooi vind ik van kleur de blauwe is iets valer van kleur geworden. Ze slijten minder snel dan een Premiere broek die ik had, die was in 4 maanden helemaal op!!
Haha!

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!

Shaienne

Berichten: 4933
Geregistreerd: 02-04-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-01 08:05

Ik heb er ook 1, hij bevalt heel goed!! Hij zit super lekker en de kleur blijft ook mooi.

Rhys
Berichten: 6352
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-01 12:00

Ik heb zo'n Mondoni met leren stuk (twee eigenlijk) en een classic, ze zijn fijn, maar slijten wel snel...na een jaar is het echt niks meer. Tenminste als je hem elke dag gebruikt zoals ik...


Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-04-01 13:15

Ik rijd ongeveer 3 keer in de week dus hoop dat ie dan minder snel slijt.

gillian

Berichten: 4415
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Haarsteeg

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-01 18:06

ik heb er 2(mondini africa) en ze bevallen prima *LOL* *LOL*
fijne broeken met stevige zit, goede aansluiting zonder vouwtjes die lekkere schuurplekjes veroorzaken.
leuke kleuren, ik heb roest en donkerblauw.
kosten niet te veel, ik heb ze op de gok besteld via internet....
en heb mazzel gehad.
toedeledoki
gillian

Superblij met m'n nieuwe Remedio zadel!!
Kijk hier voor een foto!!

moniquelucky

Berichten: 2747
Geregistreerd: 19-03-01
Woonplaats: Wellerlooi in Limburg.

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-01 18:14

ik heb nu ook die mondoni africa via internet besteld, ik denk dat ik hem morgen binnenkrijg! Ik vind ze echt mooi en zo te horen zit ie ook lekker! groetjes monique.

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-04-01 19:26

Okee morgenavond mijn vriendje dan maar even overhalen om naar Leek te rijden. Knipoog
Ik ga de Mondoni met kunstlederen zitvlak halen, lijkt me een fijne broek. Verder ga ik de Kieffer minichaps met elastiek aan de achterkant halen. Heb ze al eens aangehad, zitten echt super, en ze zijn van kunstleder dus ze zijn ook beter schoon te houden dan suede chaps. Bedankt voor jullie reacties!

moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-01 09:24

Ik vind ze niet zo! Ik heb er een paar gehad, met en zonder kunstlederen zitvlak. Ze zitten op zich goed, maar ik vind ze heel gauw heel lelijk worden. Daarom leg ik nu liever wat meer geld neer voor een goede Pikeur/GoldenDress/Anky, het is wel veel geld, maar je merkt het verschil heel duidelijk, ze blijven heel mooi!

Groetjes Suzanne

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-04-01 18:05

Ik ben net terug van Divoza en heb een Eurostar broek gehaald. Verward
Ik vond de kleuren van de Mondoni niet zo heel erg mooi. De Eurostar had een hele mooie broek hangen, beetje bordeaux-aubergine achtig. Ik vond de kleur heel erg mooi, past goed bij mijn andere spulletjes (bordeaux shabrak, hoofdstel met bordeaux onderlegd, bordeaux halster, enz enz enz) dus ik heb 'm aangepast en deze broek zat heeeeeeerlijk!
Dus bedankt voor jullie adviezen over de Mondoni Haha!
Mijn zus gaat wel de Mondoni met kunstlederen zitvlak kopen dus de adviezen zijn zeker niet voor niets geweest.

R_MW
Berichten: 1821
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-01 12:52

Hoi! Ik heb 2 mondoni sahara rijbroeken (zand, en groen) en hij rijdt super lekker!!!! Ze zijn van goeie kwaliteit, mooi en lekker soepel dus erg confortabel met rijden. Ik heb de grootste kindermaat (176) Dus hij koste me maar 79,95 per broek!
xxx Roos

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-01 12:59

mijn pony heeft een lichtblauw halster + halstertouw, dekje is geruit met blauw en heb bijna alles lichtblauw.. maar ga echt geen lichtblauwe rijbroek aan doen hoor Party!!
maar ik wil heel graag een donker-blauwe fluwele Lovers Kwijl

Rhys
Berichten: 6352
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-01 13:40

Hee en bedankt hè...ik zit hier dus in m'n rookblauwe Mondoni nu...... Haha! Haha! en vind hem best mooi! Hij kleurt inmiddels goed bij m'n grijze dekje Haha!

Yep, ze verkleueren snel, maar zitten fijn....

Ik heb ook een eurostar(model Filou) sinds kort, en die zit zo fijn...da's echt een broek met alles erop en eraan, hoge tailleband, steekzakken, bandplooi, kunstleren stuk, X-dreamstof..... maar het kost wel even wat!

Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-01 18:16

Naast de Mondoni heb ik nog een oudere Eurostar sprint. Helaas krijg ik daar de laatste tijd telkens doorrijdplekjes van, niet op mijn kont, maar in mijn rechter knieholte, daar waar het een beetjes dubbelgevouwen zit, door dat je been een beetje gebogen is... balen Boos!

Jasmijn

Berichten: 3757
Geregistreerd: 24-02-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-01 21:05

Ja Rieja, zo kun het ook bekijken. Inderdaad, mijn rookblauwe rijbroek past zich ook gewoon aan mijn shabrak aan. Straks heb ik een egaal grijze combinatie!! *LOL*

Rhys
Berichten: 6352
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-01 23:43

hee Jasmijn, hebben we samen een grijze broek & sjabrak, dat schept een band Haha!

Maargoed......ik bedenk me nu dat ik m'n groene Mondoni gewoon al meer dan een jaar heb.....zo hee. Dat wil je dus niet weten wat voor kleur die heeft Haha!

Jasmijn

Berichten: 3757
Geregistreerd: 24-02-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-01 12:07

Ik gok dat die zich oom aan je grijze shabrak heeft aangepast, of is dat een heel ander vaag kleurtje geworden? Nou ja dan op zoek naar zo'n shabrak.

Rhys
Berichten: 6352
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-01 13:32

Ik heb toevallig ook een onwijs verkleurde groene schabrak....een oude van m'n instrcutrice, ééntje in zadelmodel want mijn snoepie kreeg in de verhaarperiode kale plekken waar het zadeldekje achter het zadel zat (is dit te volgen?)
Echt grijs istie niet, een beetje tsja, wat is het eigenlijk, gewoon een paar tintjes lichter dan ie was, vooral bij m'n bovenbenen, de onderkant zit immers in m'n laarzen *LOL* LOL.

Jasmijn

Berichten: 3757
Geregistreerd: 24-02-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-01 18:48

Nou, niet iedereen kan toch zeggen dat ie zo'n exclusieve 2 kleuren rijbroek heeft? Die van mij is ook onder anders van kleur dan boven. *LOL* *LOL* *LOL*


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 85 bezoekers