jiehj! ik ben weer terug op eigen bodem :P

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
c_alsemgeest

Berichten: 20666
Geregistreerd: 18-01-04
Woonplaats: Ergens tussen Den Haag en Rotterdam

jiehj! ik ben weer terug op eigen bodem :P

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-04 14:24

nou gelukkig weer terug... aan het einde van de vakantie kijk je er toch altijd weer naar uit om terug te gaan Lachen
Maar ik heb op Rhodos (grieks eilandje) veel paarden schoon kunnen bekijken Haha!
Een manege met zeer goed verzorgde paardjes, best dikke ezels die de toeristen rondreden bij een ruïne (als die ezeltjes tenminste niet in staking waren Haha!)
Zo was er vlak bij ons appartement een groot weiland met daarin een shet (jaja ze zijn ook al in Rhodos) en een redelijk groot paard, ik schat rond de 1.74m, met een prachtig arab uiterlijk... mooi koppie, lange manen, perfect bespierd en spier wit *kwijl*
het was op zich wel geinig... want het paard was perfect verzorgd, de shet ook, netjes bijgehouden hoefjes werd veel met ze gereden, automatische drinkbakken etc etc.
Maar de eigenaren van de paardjes woonden in een soort krotje naast de weide, dat huisje zag er echt niet uit hehehe
Maar volgens de eigenaar van ons appartement hadden die mensen onwijs veel geld maar dat stopte ze niet in een huis of auto maar in hun paard die als dekhengst functioneerde.
En in de merries die ergens in een groot weiland een aantal kilometer verder stonden.

Ook al was dat paardje papierloos ik zou er best een veulentje van willen hebben *zwijmel* Lovers

LibertyLucky

Berichten: 966
Geregistreerd: 20-11-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-04 15:55

Maar de eigenaren van de paardjes woonden in een soort krotje naast de weide, dat huisje zag er echt niet uit

hahah leuk,hoor!
Sta er wel van te kijken!

Esmeralda

Berichten: 10628
Geregistreerd: 07-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-04 16:03

heb je geen foto,s zodat we het ook kunnen zien, en zo zie je maar, dat de paarden liefde boven alles gaat.

c_alsemgeest

Berichten: 20666
Geregistreerd: 18-01-04
Woonplaats: Ergens tussen Den Haag en Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-04 15:33

ik heb op mijn mobje een hele wazige foto staan van dat witte paard...
alleen heb ik geen idee hoe ik die op de comp krijg hahahaha