Morgen weer les! Eindelijk!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-04-01 21:01

Ik ben zo gelukkig! Het scheelde maar een haar want de eigenaresse wilde het zadel weg laten brengen om te laten vullen, maar dat was ze vergeten dus ik kan gewoon morgen rijden met het zadel. Joepie! Ik ben zo verschrikkelijk blij dat ik weer met Pie naar de manege mag, kan hij weer z'n vriendjes zien... en ik de mijne haha. Kunnen we samen in de bak rijden. En Isa kan dan binnenkort beginnen met haar eerste les in een manege...zou het rodeo worden *LOL* ? Pie gaat altijd wel rodeo spelen in de wei als iemand op Isa weg rijdt van de boerderij en hij mag niet mee Frusty ...meteen de wei vol gaten van zijn hoeven! Beter dat hij dan in de buitenbak gezet wordt. Groetjes van een blije Dorinepien!!

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-01 12:34

heeey wat fijn voor je ik mis mijn les onwijs erg.....
bleeehhh nouja nog even volhouden dan mogen wij misschien ook weer meer....

Lautje

Berichten: 989
Geregistreerd: 05-04-01
Woonplaats: Nijverdal

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-01 11:56

Echt gaaf voor je man!!
Lekker weer iedereen zien!
Ik was maandag ook weer voor het eerst op les en dat was echt wel weer heel erg gezellig!! Lachen

Rhys
Berichten: 6352
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-01 11:58

Ik ben ook onwijs blij dat ik weer gewoon verder kan met de pirvelessen, maar de clublessen hoeven van mij echt niet.....ik leer daar niks, en als ik rijd dan kom ik om te trainen, en niet om te kletsen....vind het wel jammer dat de clubwedstrijden niet doorgaan, dat is altijd wel gezellig.

Iris

Berichten: 2048
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-01 11:59

Fijn voor je! Lachen

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-01 12:25

Toch wel weer ff domper op de vreugde: gisteren aangekomen bij Pie en Isa, is Isa weer kreupel Boos! .
De eigenaresse hoopte dat het door het bekappen kwam, maar dat was al weer vier dagen geleden, dus ik denk het niet. Tijdens de les ff aan Patrick (die mij lesgeeft, is ook de hoefsmid) gevraagd wat hij er van dacht, maar hij zei dat het wel twee maanden kon duren voor ze weer echt goed liep en eventueel naar de les kon. Voorzichtig opbouwen dus. Ik baal echt als een beschuitrol op het moment.
Gelukkig ging het met Pie vrij goed in de les, hij heeft wat last van zijn been rechtsachter als hij bekapt wordt en zijn been "hoog" opgetild wordt, en het is ook te merken als ik in de rechtergalop de achterhand eronder vraag. Dan baalt hij als een stier en probeert van alles om niet te hoeven. Terwijl links wel gaat. Zijn rug is ook niet echt ontspannen en hij is de laatste tijd vaak aan het ja-knikken, met hals erbij, ook als hij in de wei staat Verward .
Dus de eigenaresse wil een fysiotherapeut naar hem laten kijken of liever gezegd voelen. De rest van de les deed Pie redelijk zijn best, hij had goede zin, dus ik heb hem een extra knuffel, een appel en twee snoepjes gegeven... de lieverd Lovers . Hopelijk kan de 'kraker' over een paar weken wat tips geven, oefeningen die ik met hem kan doen.
We blijven duimen wat Isa betreft, en ik denk dat het met Pie wel goed komt. Zoals ik altijd tegen anderen zeg, en dus met een zuur glimlachje nu ook tegen mezelf: positief denken....
En ach. Zo moeilijk is dat niet. Of... soms toch even Knipoog ?
Groetjes van Dorine die nu even vreselijk de katten gaat knuffelen want die liggen in een onweerstaanbare houding... Vingers aflikken Vingers aflikken !!