Bokken in de keuken... :D

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Bokken in de keuken... :D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-02 18:11

Mijn nieuwe keukenblok zelf staat helaas niet op de foto, maar wel het resultaat van de herinrichting: mijn pc op de keukentafel (met op de achtergrond het noodraam Haha!) !!! Beetje RSI-bevorderend is het wel, zo'n hoekje, maar ik zit toch geen uren achter elkaar achter m'n pc. Loop meestal een beetje rond en tik af en toe een berichtje. Best gezellig zo! Lachen

[img]../upload/29/DCP_3266.JPG[/img]

Death_Squad

Berichten: 2203
Geregistreerd: 19-04-01
Woonplaats: Fysiek: 's-Hertogenbosch Hart: R'dam

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-02 18:17

Had je in jouw geval neit beterj je PC op zo'n sta-terminal tafel kunnen plaatsen? dat is makkelijk er voor als je terloops wil PCen.

K hoop voor je dat de ARBO je thuiswerkplek niet komt keuren, dit is niet echt RSI-proof Haha!

Caritas

Berichten: 4431
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Tussen plassen en A2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-02 19:59

En wat ik me verder nog afvraag is: Wordt je monitor niet moddervet wanneer deze in de keuken staat? En dat je eerdaags helemaal gefrustreerd bent omdat al je toetsen zitten vastgeplakt en je dus niet meer kunt bokken? En de cooler van de procesor trekt heel goed, dus als deze ladingen stof naar binnen krijgt, zal vet ook geen probleem zijn...

marfiek

Berichten: 6555
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: 's-Gravenzande

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-02 20:05

hahaha vlak bij het noodraam... wat dacht jij dan kan ik bokt snel meenemen als er brand uit breekt Tong uitsteken

abcfgd1

Berichten: 5646
Geregistreerd: 22-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-02 20:17

zit wat in wat Roos zegt..

maar het is wel leuk.. alhoewel het wel krapjes is hoor!
ik zou gek worden.. maar vind het een zeer crea oplossing!!!
hahahaha

Kuss

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-02 20:42

Het scheelt dat ik heel weinig uitgebreid kook. En al helemaal niet vet, dus veel dampen zullen er niet neerdalen. Mijn oven wordt meer gebruikt dan mijn gasfornuis. Bij het leeghalen van mijn oude keuken had ik ook verwacht dat alles vet aan zou voelen, maar het was eerder stoffig. Dus voor mij genoeg reden om de pc naar de keuken te verhuizen... Haha!

Ben trouwens op het idee gebracht door een vriendin die een flat heeft die net zo is ingedeeld als die van mij, en zij had om praktische redenen ook haar pc in de keuken gezet. Ach, ik merk wel waar het schip strandt. Misschien verhuist het apparaat uiteindelijk toch wel naar de woonkamer, maar in de slaapkamer wil ik 'm niet meer hebben, dat schijnt echt extreem slecht te zijn.

Clautje

Berichten: 14584
Geregistreerd: 13-05-01
Woonplaats: Hazerswoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-02 21:57

HAHAHA,ZIET ER RELAXT UIT HOOR Cool Cool

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-02 22:38

cool, kun je gewoon doorbokken terwijl je aan het koken bent Haha!

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-02 10:32

Wat grappig, je pc in de keuken! Haha!

Maar waarom kon hij niet meer in de slaapkamer dan?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-02 11:01

Ziet er wel gezellig uit zo Ka!
Is wel handig, kan je een hapje nemen van wat je aan het koken bent en meteen bokken. Of in de gaten houden of er niets overkookt en bokken (en dan zo intensief bokken dat je niet hoort dat het fout gaat achter je Haha! , nee ik spreek niet uit ervaring... Schijnheilig )

Ik zit nu te bokken met uitzicht op de keuken...
Afbeelding