Zooo zenuwachtig!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Pril

Berichten: 1831
Geregistreerd: 13-02-01

Zooo zenuwachtig!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-02 06:52

Dit is echt erg, het lijkt wel alsof IK ga bevallen haha! Ben zo zenuwachtig of alles wel goed zal gaan. Aan de ene kant hoop ik dat ik de bevalling mee kan maken maar aan de andere kant hoop ik dat op een ochtend er gewoon een gezond veulentje staat te drinken. Al jaren droom ik ervan om zelf een veulen te fokken en nu eindelijk is het dan zover! Ik kan me gewoon niet voorstellen dat er een compleet veulen in haar buik ligt Lachen Ik verwaarloos m`n school compleet op het moment. Ik had het eigenlijk altijd al te druk ( Haha! ) voor school maar nu met de merrie is het al helemaal erg. Kom ik halverwege een les binnenvallen met het hooi nog in m`n haar Bloos
Ik moet er niet aan denken dat er wat mis gaat. Ik denk dat ik pas echt blij kan zijn als het veulen gezond staat te drinken. Kun je nagaan, ik heb nog niet eens een naam....
Ik kan echt aan niks anders meer denken. Droom er zelfs over!

MarijeR

Berichten: 24928
Geregistreerd: 20-08-01
Woonplaats: Onstwedde

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-02 08:11

Ik ken het. En dan is het hier niet eens het eerste veulen wat geboren wordt Knipoog
Ook ik ga iedere keer even bij de merrie kijken, loop veel met haar te tutten enzo. Ach, alleen maar goed voor de band met mams he?
En ik, nou ja Copper natuurlijk, moet nog ruim 2 weken...

Houd je ons op de hoogte?

greetje

Berichten: 8626
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-02 09:41

Dat nerveuze gevoel blijf je altijd houden. Wij hebben al ruim 100 veulentjes gefokt en nog iedere keer vind ik het spannend.Als alles weer achter de rug is en het lijkt allemaal goed dan ben ik ook echt kapot.Het is niet alleen het afveulenen zelf maar ook de band die je met het paard hebt opgebouwd. Alles moet wel wel goed gaan, dat leeft dan heel sterk op dat moment bij mij.Trouwens moet je nog niet even weer kijken Haha!
Laatst bijgewerkt door greetje op 06-03-02 13:02, in het totaal 1 keer bewerkt

joostvangestel

Berichten: 7907
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Reuver!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-02 10:28

idd, je blijft zenuwachtig.. kan soms slopend zijn, vooral met van die figuren die flink over de tijd gaan.. Gelukkig zijn die van ons altijd een paar weekjes te vroeg.. (dus gaan we ons nog eerder druk maken Haha!)

En dan komt nog een andere zenuwe.. Namen geven. Ik moet hier nog even een offtopicje kwijt: Ik noemde eerst een hengstje Sumrin Texas, dat kwam toen terug als Sumrin Tekas.. weer een verbetering aagevraagd.. toen kwam het stamboek terug met Sumrin Teas.. Frusty Frusty Frusty Frusty

MarijeR

Berichten: 24928
Geregistreerd: 20-08-01
Woonplaats: Onstwedde

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-02 11:04

Namen bij het welsh stamboek? Ik heb nog niet vaak een papier gehad dat in 1x goed was.

En namen geven, op dit moment heb ik wel namen, maar als het nog lang duurt voordat het veulen komt, kan dat nog makkelijk weer veranderen.
Joost, op dit moment zijn het namen van het lijstje Haha!

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-02 14:10

Als ik er nog aan denk krijg ik de rillingen. Ik was net zo zenuwachtig en alles maar dan ook alles leed er onder Haha!

Gelukkig wist Isolda wanneer ik vrij was en heeft ze keurig netjes in mijn vakantie Udinde er uit gegooid Lachen
Ik was bij de bevalling, zo spannend! Echt geweldig, zoiets blijft mooi Lovers

Pril

Berichten: 1831
Geregistreerd: 13-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-02 20:04

Ah ik ben dus niet de enige haha! En Jantina, ik *hoop* dat mijn merrie ook rekening met m`n vakantie houdt want volgende week ben ik een paar dagen vrij Lachen

Soms sta ik gewoon rustig een uur alleen maar naar haar te kijken, erg he! En maar tuttelen. En de merrie is opeens aanhankelijk joh! Ze was altijd een beetje afstandelijk maar nu is het echt een knuffel aan het worden!

Reken maar dat ik jullie op de hoogte houd! En als het veulen er is: In The picture here I come Haha!

MarijeR

Berichten: 24928
Geregistreerd: 20-08-01
Woonplaats: Onstwedde

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-02 20:10

Straks zet Bart In The Picture nog op slot, mijn digi staat ook al stand by Haha! Haha!

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-02 22:39

Pril das helemaal niet gek! Ik haalde Isolda 's avonds uit de wei om vervolgens een halve avond bij haar in de stal rond te hangen. ZIj was in het laatst ook zo knuffelig. NOrmaal is ze dat helemaal niet, dus ik heb er flink van genoten!
Saampjes kijken over de onderdeur naar de mensen die voorbij komen Lovers Met haar hoofd over mijn schouder.....

En ik maar staren naar haar buikje. Zie ik daar wat bewegen? Of zou het gewoon een buikrommel zijn? *LOL*

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-02 23:15

hahaha...ik kan er ook over mee praten...en Escala moet nog ingeveer 2,5 maand...arghhh! Zenuwslopend, maar ja, dat zijn we vast weer vergeten als we onze veulentjes lekker rond zien dartelen. Haha! Maar goed, ik hoop maar dat jouw merrie snel gaat veulenen Pril, is er tenminste weer 1 stresskip minder op bokt. Knipoog