Nieuwe foto's van Maaike tijdens het beleren.

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Nieuwe foto's van Maaike tijdens het beleren.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-03-02 01:56

Vandaag ben ik samen met Gea (de eigenaresse) en haar zoontje naar Maaike geweest. Maaike staat momenteel elders waar ze beleerd wordt (onder het zadel en voor de kar). Het beleren gaat wel redelijk goed, al heeft ze totaal geen conditie, is ze moddervet, Vork neemt ze het bit nog niet echt aan en is ze nog behoorlijk kijkerig. Vandaag heb ik aldaar enkele foto's gemaakt welke hieronder te bewonderen zijn. Woensdag ga ik er weer heen, dan gaan ze aangespannen met haar bezig.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding


Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-02 02:02

Dit is op het FPC of niet?
Erg he, ben er gewoon nog maar één keer geweest... Leuk Friesje, hopelijk kun je hier beter mee uit de voeten dan met Propala!

Als je niet weet waar je heen gaat, kom je er altijd -- Loesje

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-03-02 02:08

Ooooh.. Propala blijft er gewoon bij hoor. *LOL* Daar ga ik me hoogstwaarschijnlijk ook nog aan wagen. Lachen Maar dat doe ik als ik de drukte van de verhuizing wat achter de rug heb. Dan is het weer waarschijnlijk ook wat beter en komen ze wat vaker naar buiten.

Ik heb overigens ook nog een kwpn'er en een appaloosa aangeboden gekregen waar ik in April eens naar ga kijken.

Het is zeker een leuk Friesje.. en ik was vandaag wat met Gea aan het babbelen.. die begon meteen al dat ik me maar moest gaan inschrijven voor een wedstrijd. Dus daar kan ik waarschijnlijk in de toekomst ook wel mee starten.

Het is overigens niet in het Fries Paarden Centrum, waar ik ook nog maar twee of drie keer ben geweest. Dus dan ben ik zeker ook erg *LOL*
Nee, dit is in een nieuwe stal in Gersloot. Er is een binnenbak van 30 x 60 meter, een buitenbak en een hindernissenbaan voor marathon rijders. Udo de Haan huurt dit complex en verder staan er alleen pensionklanten.

Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-02 02:29

Die ken ik trouwens wel. Zijn vriendin heeft ook een tijdje bij Gerrit Huisman gestaan. Wie beleert deze fries verder dan? Die Udo rijdt volgens mij niet!

Als je niet weet waar je heen gaat, kom je er altijd -- Loesje

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-03-02 02:43

Udo beleerd Maaike voor de kar. En het meisje wat er op de foto op zit (ik geloof dat ze Nicole heet) rijdt Maaike onder het zadel.

Valerie

Berichten: 8604
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-02 09:38

wat een mooi beest zeg!!!
echt een beauty!! Kwijl Kwijl Kwijl
Laatst bijgewerkt door Valerie op 06-03-02 21:01, in het totaal 1 keer bewerkt

maaike_vdv

Berichten: 4128
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-02 22:52

Jaaaah nieuwe foto's van Maaike! Wat is het toch een droppie zeg.
Wel grappig om haar nu onder het zadel te zien, dat ziet er al heel anders uit.
Is het veulen mee of staat hij nog thuis? Dan zal-ie z'n mammie wel missen Verdrietig

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-03-02 22:55

En? Hoe vind je haar zo onder het zadel? Valt het mee of valt het tegen? Bedenk wel dat dit pas de tweede keer is dat ze er nu op rijden. Lachen
Het veulen is niet mee, dat staat gewoon thuis. Die was de eerste dag wel wat onwennig, maar dat is nu geloof ik weer helemaal goed.


Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-02 02:07

nu weet ik het zeker!! Ik wil als ik zelf tijd en geld heb voor een eigen paard een Fries hebben. Wat is ze mooi!!!! Ik ben altijd al verliefd geweest op friezen, maar als ik haar zie...!!!! Lovers Eerlijk waar... ik ben gek op Fjorden, maar Friezen komen bij mij op de tweede plaats. Sandra... ik ben jaloers op je!!! Heel veel plezier met haar en maak er wat moois van!!! Lachen

voor ex-onderschrift, zie onderschrift Polly
Na vele jaren een keer een ander onderschrift

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-03-02 02:30

Kort maar krachtig: Ik zou zeggen.... kom gauw eens langs..

loulou

Berichten: 14809
Geregistreerd: 12-09-01
Woonplaats: heesch (brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-02 15:18

echt een leuk beesie!
Kwijl Kwijl

Clautje

Berichten: 14584
Geregistreerd: 13-05-01
Woonplaats: Hazerswoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-02 16:34

Leuk friesje hoor!!!

sunshine

Berichten: 12057
Geregistreerd: 08-11-01
Woonplaats: Reusel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-02 17:59

MOOOOOI echt liefff

Wie helpt mij mee Blacky te vinden? Hij zou in Drenthe hebben gestaan!
Pandijks Orion 17-05-1990 ...The day when I stop loving you, is the day when I close my eyes, forever..ik mis je nog steeds iedere dag ;(

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-02 19:34

Hey daar is ze weer!
Leuk joh, ze is echt een leuke Fries, lekker ondeugend koppie en een leuke uitstraling. Ze ziet er ook heel braaf uit, helemaal als je bedenkt dat ze echt nog maar net onder het zadel is!
Ben benieuwd hoe het gaat als ze binnenkort weer 'thuis' is, dan kun je eindelijk weer rijden!

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-03-02 20:49

Het is de bedoeling dat ik haar ook een keer ga rijden als ze daar nog staat. Als ze terugkomt moet ik eerst nog maar zien of ik haar kan rijden, aangezien ze nog geen bak hebben. Deze moet nog worden aangelegd, maar aangezien het weer niet echt opperbest is en de grond nu zo slecht is, moet hier toch nog mee gewacht worden.

Maar... ik heb er wel helemaal zin in! Lachen Enne.. ze is zeker weten super braaf! Lachen


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 66 bezoekers