Sloomheid bijna over.....

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Chomoc
Berichten: 128
Geregistreerd: 05-06-04
Woonplaats: snikzwaag

Sloomheid bijna over.....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-04 13:06

zoals de meesten van jullie misschien al hadden gelezen dat mijn fries paardje zo sloom is, hadden we dus bloed laten prikken, daar is niks uitgekomen toen heeft de dierenarts gevoeld of er ook haken op haar kiezen zaten, nou daar kon de dierenarts zich bijna aan snijden zo scherp, dus de volgende dag heeft de dierenarts de haken er afgehaald....
nou daarna had ik er nog niet op gereden, want ze moest voor de camping worden gebruikt, anders moest mijn kreupele lady mee lopen... en omdat die wat aan haar voet had, dacht ik dus dan amarinske maar...
nou toen had amarinske uier ontsteking, en moest het veulen bij haar weg (4,5 maand oud nou ong..) en mag ze geen biks meer, nu krijgt ze dus duivenvoer...
vandaag moest er een jongetje van de camping op, toen schrok ze op de een of het andere manier ergens van viel het jongetje eraf.. Huilen dus moest ik er weer ff op... nou ze was lekker voorwaarts... en zoals wat ze altijd doet, in de verkeerde galop aanspringen.. deed ze nu niet Pling
middendraf ging nooit zo goed, nu bleef ze mooi rond, en ook echt verschil liet ze zien... dus camping kinderen mogen er niet meer op, en moet ik haar nu weer elke dag rijden. en als het steeds zo goed gaat als vandaag, krijg ik binnenkort een startkaart met haar
ze was nog niet echt super aan het been, maar dat was in ieder geval al beter dan eerst... en ze was wel veeel voorwaartser..

FunkyMirko

Berichten: 1132
Geregistreerd: 24-12-03
Woonplaats: gentbrugge

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-04 13:15

super voor je!!!
ik hoop dat ze nog veel verbeterd,
en succes met de proeven die je gaat rijden

patsur

Berichten: 7310
Geregistreerd: 19-06-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-04 18:16

Egt superleuk! Goed dat je de dierenarts erbij hebt gehaald om je paardje medisch helemaal na te laten kijken voor je aan wat anders gaat beginnen!veel succes met je wedstrijden!

Ninla_

Berichten: 9006
Geregistreerd: 01-06-03
Woonplaats: Op de rug van een fjord

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-04 21:52

goed van je dat je haar medisch helemaal heb nalaten kijken
zo te zien heeft het nog geholpen ook.

Jnien

Berichten: 2373
Geregistreerd: 16-08-03
Woonplaats: somewhere in limburg (NL)

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-04 15:21

Zo zie je maar dat et paard wat aangaf!!

cinvaro

Berichten: 422
Geregistreerd: 10-06-04
Woonplaats: groningen/ drenthe/ Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-04 16:07

wat goed dat hij nu wel weer voorwaarts is
en ik vindt het erg goed dat je de DA er naar hebt laten kijken
veel geluk met je wedstrijden

Starbreeze

Berichten: 4581
Geregistreerd: 16-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-04 20:11

Ff vraagje hoor, is het jouw paard wat nu duivenvoer krijgt?
Van 4 seizoenen duivenvoer worden ze namelijk ontzettend heet, dan zou het daar dus door komen Knipoog

marianna

Berichten: 3031
Geregistreerd: 09-03-04
Woonplaats: Warten

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-04 13:47

Goed dat je de DA hebt laten komen voordat je zelf met allerlei dingen in de weer gaat. Veel succes met je wedstrijden... nu komt vast helemaal goed. En idd pas op met dat duivenvoer want daar kunnen ze idd wat heter van worden.