aurigaan

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
paardje

Berichten: 4405
Geregistreerd: 01-11-01
Woonplaats: Soesterberg

aurigaan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-02 18:20

ik rijd normaal altijd met een gewoon koper bit. enkelgebroken. nu wil ik een dubbelgebroken, omdat dat voor het paard lekkerder is en hij er hetzelfde op loopt. ik wil zo'n aurigaan bitje, want daar hoor ik goede verhalen van. kan het niet zijn dat een paard daar slechter op loopt? dit vraag ik omdat het best duur is. hetzelfde of beter vind ik natuurlijk niet erg! aurigaan is toch beter dan argentaan he?

odis
Berichten: 339
Geregistreerd: 13-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-02 21:17

ik heb voor mijn paard een dubbelgebroken aurigan bit. hij loopt hier echt super op. van aurigan gaan ze lekker op het bit kauwen en hier worden ze lekker ontspannen van. bij de meeste paarden werkt z'n bit heel goed. Ik denk ook niet dat een paard er snel minder goed op gaat lopen.
Wat betreft de kosten van zo'n bit: ik had eerst zo'n K&K ultra bit. f145,-
Nu heb ik een of ander duits merk, exacte copie van die van K&K, werkt even goed en kost maar f80,- Dus je hoeft niet perse een K&K of ander duur merk te kiezen, ze zijn er ook goedkoper.

paardje

Berichten: 4405
Geregistreerd: 01-11-01
Woonplaats: Soesterberg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-02 00:38

oke bedankt, weet je dat preciese merk en heeft iemand anders hier nog ervaring mee??? waarom deed je dat bit trouwens weg?