Stage Engeland: Rijpaarden/poooonies

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Stage Engeland: Rijpaarden/poooonies

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-04 11:20

In Engeland heb ik ook veel gereden en uiteraard moeten die paarden ook op de foto. Eerst twee weken dat ik er was, had de dochter van de mensen daar nog geen vakantie. Ik reed toen ongeveer dagelijks allebei haar pony's buiten.

Allereerste buitenrit op de braafste van het hele stel: Billy Lovers Een pony uit Ierland, ontzettend lief
Afbeelding

Andere pony, Carly. De duitser onder het stel Haha! Pittige maar eerlijke pony, veel energie en erg leuk om mee naar buiten te gaan
Afbeelding

Favorietje Abdab, oftewel Rubinette. Een Burggraaf x Candyboy x Le Mexico dacht ik
Afbeelding

Big, bad Sport Haha! Voluit Statesman Red Sport. Groot en lomp paard maar kan onwijs springen. Lief dier. Een Saluut x Burggraaf x Pericles xx
Afbeelding

Lieve Tristan. Een jonge Flemmingh x Indoctro x Zeoliet. Heb ik in mn laatste weken regelmatig op gereden, erg leuk dier om mee bezig te zijn
Afbeelding

Mijn versorrugpaardjuh Bafter Haha! Een ontzettende reus, net zo lief als dat ie groot is Hem heb ik een aantal keer gereden en we hebben samen erg veel lol gehad
Afbeelding

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-04 11:25

Zucht mag ik de volgende keer mee??.

Lekkere leuke paarden.

o0Steffie0o

Berichten: 4578
Geregistreerd: 26-01-04
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-04 11:28

wat een leuke paarden, ik vind die Statesman Red Sport echt een heel mooi paardje

SnelleMarz
Berichten: 8846
Geregistreerd: 17-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-04 11:30

Tristan.. *Spontaan verliefd*
Zitten leuke paarden tussen *LOL*
Zo te zien wel een leuke tijd dus Vork

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-04 11:34

Tris is te koop hoor, net al Sport Haha! 8000 pond voor Sport en voor Tristan 4465 Tong uitsteken