WN: Makkinga - DAWRA Working Cow Horse Clinic

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Krista

Berichten: 1187
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Krimpen aan den IJssel

WN: Makkinga - DAWRA Working Cow Horse Clinic

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-08-04 11:17

Na groot succes in 2002 was het weer eens tijd voor een herhaling!
Op zaterdag 14 augustus organiseert de DAWRA een Working Cow Horse Clinic te Makkinga. Met een hoop enthousiasme krijg je de hele dag te maken met het drywork, maar vooral ook het echte Koe Koe Koe -werk

We hebben nog een paar plaatsen vrij, wie interesse heeft en meer wil weten kan kijken op www.dawra.nl of met mij (sdc@hetnet.nl) contact opnemen!

Groetjes,

Krista

DPS :o? D: ik snap de vraag niet -:)
STAR*K Western Riding ..... STAR*K Graphic Design
You don't scare me... I ride an Arabian // If a cowgirl wakes up in the morning & nothing hurts, she's probably dead



vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-04 11:20

Dat lijkt me echt zo waanzinnig leuk!!! En ja...ik heb een western arabje...maar helaas...madam heeft in zware mate last van trailerangst dus Aalsmeer-Makkinga is helaas niet te doen. Verdrietig

derkolien
Berichten: 1
Geregistreerd: 03-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-04 22:16

Kun je ook gewoon komen kijken, zonder paard? Zo ja, moet je entree betalen?

Krista

Berichten: 1187
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Krimpen aan den IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-08-04 15:11

Hoi,

je kunt ook komen kijken, dus ook zonder paard benje van harte welkom. Wellicht ten overvloede... deze clinic is ook toegankelijk voor niet-Arabieren!

Krista

DPS :o? D: ik snap de vraag niet -:)
STAR*K Western Riding ..... STAR*K Graphic Design
You don't scare me... I ride an Arabian // If a cowgirl wakes up in the morning & nothing hurts, she's probably dead

Vaybian

Berichten: 83
Geregistreerd: 12-03-03
Woonplaats: Voorschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-04 19:29

Hoi,
Nog 4 nachtjes slapen dan gaan we het beleven maar
we zijn er klaar voor. Heb er erg veel zin in!!

Vaybian heeft zijn Prestatie Predikaat Reining behaald!!!

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-04 19:41

Balen hoor, dat het me niet gaat lukken. Ik wil binnenkort toch echt een keer mooie foto's gaan maken bij een cutting, teampenning of cowhorse clinic of wedstrijd

CounTree

Berichten: 3921
Geregistreerd: 31-07-03
Woonplaats: simonshaven

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-04 00:21

Heel veel plezier!!!

TK homozygoot zwarte volb arab hengst van 2018: uit onze zwarte volbloed arabier Bas Almost June
en EA Jameel!!!
Ter dekking homozygoot zwarte slipped overo Paint Horse https://www.facebook.com/countreeranch/

CounTree

Berichten: 3921
Geregistreerd: 31-07-03
Woonplaats: simonshaven

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-04 22:44

En hoe is het gegaan??? VERSLAG?!

TK homozygoot zwarte volb arab hengst van 2018: uit onze zwarte volbloed arabier Bas Almost June
en EA Jameel!!!
Ter dekking homozygoot zwarte slipped overo Paint Horse https://www.facebook.com/countreeranch/

piggeljay

Berichten: 1997
Geregistreerd: 01-06-04
Woonplaats: op de plek waar paarden nog naar je zwaaien

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 19:32

verslag?
nou iedereen heeft het overleefd ! ( de koeien dan)
nee wij vonden het erg gezellig om jullie weer eens te ontvangen, en wij hopen dat het weer eens een vervolg mag hebben.
jullie zijn altijd welkom en ik hoop dat de deelnemers er van genoten hebben.
groetjes namens de ranch

Vaybian

Berichten: 83
Geregistreerd: 12-03-03
Woonplaats: Voorschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 19:46

Een verslag van een arabier rijdster zonder arabier, nou ja. Hij was kreupel geworden net een dag voor we zouden vertrekken naar Makkinga, de Oakranche. Gelukkig kon ik door bemiddeling van Krista een heel leuk paard lenen van de Range, Hicky Lucky Flewo, Hicky's in de wandelgangen. Het was prima weer en goed aan te rijden vanuit de randstad. Zonder trailer deden we er maar 2 uur over. We hebben een geweldige dag gehad. Willem kan prima vertellen en uitleggen over het werken met de koeien. In ons geval waren het allemaal stieren (stiertjes hoor!). Na een aantal basis oefeningen te hebben gedaan zijn we s'middags met de stieren gaan werken. Het was echt geweldig om te doen en zeker voor een herhaling vatbaar. Jammer dat een aantal deelnemers moesten afzeggen, ik hoop dat het met de afzeggers weer goed gaat Ach gut en dat ze de volgende keer van de partij kunnen zijn

Vaybian heeft zijn Prestatie Predikaat Reining behaald!!!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 45 bezoekers