Vakantie 17-30 Juli Havelte-Drente

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
AnjaKos

Berichten: 2426
Geregistreerd: 09-07-03
Woonplaats: Huizen

Vakantie 17-30 Juli Havelte-Drente

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-04 11:20

17 Juli werden Miro en ik rond 11.30 gedumpt in Havelte door Smurf en Margreet om daar vervolgens 2 weken te blijven. Miro in de bak gezet en tentje opgezet. Toen mocht Miro op zijn prive weilandje Haha! Om 17 uur heb ik hem binnen gehaald want hij was het zat. Toen kwam de regen Boos!...Om 20 uur werd het helder en droog dus ik snel Miro gezadeld om vast een rondje te maken..begint het toch te onweren Nagelbijten / Gniffelen Gauw terug naar de camping waar we om 20.15 weer waren...fijn de eerste dag al 1 van de 2 rijbroeken zeiknat Scheve mond Zondag 18-7 van 10.00 tot 12.00 ben ik met een groepje onder begeleiding meegeweest om alvast een stukje van de route te zien, erg mooi langs de meeuwenkolonie! Maandag 19-7 ben ik van 8.30 tot 10.00 zelf op pad geweest maar kwam verkeerd uit en ben over de weg terug gegaan, was evengoed een lekker ritje. Dinsdag 20-7 van 10.00 tot 13.00 gereden met een groep van 7...heerlijk en eindelijk de genieput een keer gezien en doorheen gedraafd Haha! 's Avonds naar de zomermarkt geweest en ik kreeg scoubidou touwtjes aangesmeerd :p Ook mocht ik vanwege het slechte weer t/m Donderdag in een leegstaand appartement slapen. Woensdag 21-7 van 9.30 tot 11.45 gereden met groepje van 4. Donderdag 22-7 van 10.00 tot 13.00 met een groepje van 4 een heerlijke rit gemaakt. Vrijdag 23-7 had Miro een rustdag en verhuisde ik terug naar mijn tentje. Zaterdag 24-7 ben ik van 17.30 tot 20.30 alleen op pad geweest en uiteraard was ik de weg kwijt *LOL* Nah ja stukje over het fietspad gegaan tot ik ineens bij de genieput was en toen wist ik het weer Knipoog Goh ik wist ook niet dat Miro zo snel vanuit stilstand in volle rengalop kon gaan Bloos Zondag 25-7 van 9.30 tot 11.30 gereden met een groepje van 4 en toen weer verhuisd van tent naar sleurhutje, het was met de tent 's nachts gewoon te koud Scheve mond Maandag 26-7 van 9.30 tot 11.30 gereden met groepje van 6. Dinsdag 27-7 van 9.30 tot 12.30 met groepje van 6 gereden. Woensdag 28-7 kwamen mijn ouders en mijn broer en heb ik in Vledder een aanspanning gehuurd, dit bleek een open wagentje met een fjord, genaamd Jasper, ervoor. Die man tekende even snel een route en we mochten gaan. Ik heb mijn koetsiersbewijs dus ik netjes in de Achenbach...Jasper wou op een gegeven moment bij een boerderij het erf over..ik liet dat niet gebeuren en we reden er langs...iets verder toch nog eens op het kaartje gekeken...hmm hadden we dan toch?? Ok Jasper...achteruit (gewoon vanaf de bok) om te kunnen draaien. We moesten toch "over" het erf want daar achter liep weer een pad. Jasper was zoet, op de weg niet in draf te krijgen maar zodra zijn hoeven zachte grond raakten ging hij vanzelf al draven.....Dit had dus niks met mennen te maken....leidsels waren niet nodig geweest Tong uitsteken Knipoog Toen 's avonds nog een rustig ritje met Miro van 2 uurtjes gemaakt. Donderdag 29-7 van 16.00 tot 19.00 nog 1 laaste rit gemaakt met groepje van 5...zucht, balen dat we morgen alweer naar het Gooi moeten Verdrietig Vrijdag 30-7 was Smurf er om 10.30 en rond 11.30 had ik alles ingepakt en konden we Miro gaam laden die altijd zo vreselijk makkelijk de trailer ingaat.....vandaag dus niet! Miro was niet van plan om de trailer in te gaan en er dan ook in te blijven...De eerste keer had ik hem er redelijk snel in maar Miro kwam direct in volle vaart achteruit zodat Smurf de kans niet kreeg de stang erachter de doen. Miro trapte daarbij een hele pluk uit zijn staart Huilen en stootte zijn hoofd. Fijn nu wou hij dus helemaal niet meer Boos! Op een gegeven moment hebben we de trailer tussen de 2 staldeuren gezet en ben ik van een afstand gaan kijken hoe Smurf, Geeske en Sijbrand uiteindelijk Miro erin kregen en hielden Bloos Eenmaal op de trailer was Miro super braaf en heeft geen kck gegeven! Hij had er dus geen angst van..Maar goed het was een super vakantie en we gaan volgend jaar zeker weer alleen dan in een appartement dus als er dan iemand ook zin heeft om mee te gaan!!! Het is een huisje voor 4 personen en ik ben maar alleen Knipoog

PS: Foto's volgen!!
Laatst bijgewerkt door AnjaKos op 03-08-04 11:29, in het totaal 1 keer bewerkt

Morrie

Berichten: 22311
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-04 11:23

Citaat:
gedumpt in Havelte door Smurf en Marleen


het was Margreet Haha! , maar goed, je bent er gekomen en uiteindelijk met wat pijn en moeite ook weer thuis gekomen *LOL*

waar blijven de foto's???

Ik heb er een paar van de aankomst maar die moet ik ff opzoeken in mijn pc...

AnjaKos

Berichten: 2426
Geregistreerd: 09-07-03
Woonplaats: Huizen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-04 11:30

Oeps, sorry Margreet...ik had per ongeluk Marleen neergezet maar ondertussen al verbeterd Knipoog Bloos!

Morrie

Berichten: 22311
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-04 11:31

ik heb je de foto's gestuurd per mail (het mailadres dat je hier op bokt in je profiel hebt staan)

MirandaB

Berichten: 3344
Geregistreerd: 01-09-02
Woonplaats: Schellinkhout

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-04 14:52

Hey wat lekker dat het zo goed is gegaan en dat je wat nachtjes wel droog en warm hebt kunnen slapen !!
Dus het was voor herhaling vatbaar ??
Mooie omgeving he daar !!
Wie weet ga ik volgend jaar wel met mijn doerak met je mee Haha!
En ook ik ben er benieuwd naar de plaatjes Cheese!

AnjaKos

Berichten: 2426
Geregistreerd: 09-07-03
Woonplaats: Huizen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-04 15:19

Een klein aantal foto's staan bij http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?t=273101 de rest kunnen jullie online bekijken. En Smurf, thanx voor de foto's! MirandaB, ja dat zou tof zijn als je meegaat!! 2 broers die de omgeving onveilig maken Haha!