Foto van onze gribaldi

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Syllie

Berichten: 562
Geregistreerd: 12-02-02
Woonplaats: Brouwershaven

Foto van onze gribaldi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-02 19:08

Hey Gribaldifan,

Heb eindelijk een foto van een van onze gribaldi-afstammelingen.

Dit is Paso Doble, 5 jaar, 1.70 hoog, ruin en zoals je ziet zwart. Op dit moment wordt hij behandeld door de fysio. Dus rijden is er ff niet bij, hij wordt trouwens (normaal gesproken) door mijn zusje gereden.

Afbeelding

Nou ik hoor wel wat je van hem vindt!!!!

doegies Party!!

Suzanne F.

Berichten: 49173
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-02 21:41

Ik ben superbenieuwd maar zie alleen een kruisje helaas??!! Verdrietig

Biebel

Berichten: 1353
Geregistreerd: 23-03-01
Woonplaats: Son

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-02 22:44

Ik zie hem wel! Mooi koppie! Heb je ook een foto van hem helemaal? Wat heeft ie dat ie door de fysio behandeld moet worden? Wie is jullie fysio?

Gaaf paardje lijkt me....

HorseMoments

Berichten: 6146
Geregistreerd: 21-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-02 12:06

heeej syllie!!
Thanx!
Mooi koppie!
heb je ook nog een foto waar die helemaal op staat!
want ben erg benieuwd naar de rest!!
groetjes jeannette (alias gribaldifan) Haha!

Gerrie

Berichten: 4385
Geregistreerd: 18-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-02 12:39

Leuk koppie

en Jeannette toch maar naar Zwolle gaan in het vervolg want ik heb Gribaldi heerlijk aan het werk gezien met Edward. Kwijl
Waarom ie niet hogere punten kreeg mag iemand me dat nog uitleggen?

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-02 14:50

Ik zie toch echt een koppie van een bruine hoor...

Maar wel een heel mooi koppie!

HorseMoments

Berichten: 6146
Geregistreerd: 21-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-02 16:27

Ik geloof dat gribaldi het erg goed had gedaan voor zijn eerste keer!!
TJa het is gewoon een erg goede hengst!!
Ik ben er niet voor niets fan van!!
groetjes jeannette

Syllie

Berichten: 562
Geregistreerd: 12-02-02
Woonplaats: Brouwershaven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-02 14:50

Hey,

Ben nog bezig met een foto van hem helemaal, maar dat duurt nog ff dus...nog ff geduld!

Passie protesteerde heel erg met rijden, hij was dus bijna niet te rijden. Wil schellekens is de enige die er op is blijven zitten, en toen was tie nog maar 3 jaar. Zijn voormalige groom is er ook nie op blijven zitten, daarna heeft een vriendin van ons hem gereden die is er ook nie op blijven zitten. Daarna is tie gecastreerd en is tie naar ons toegekomen. Hij moest natuurlijk in het begin rustig aandoen, daarna heeft hij nog kreupel gelopen.

Toen hij weer beter liep ben ik met hem begonnen maar het klikte nie (ben er ook nie op blijven zitten, lag er ongeveer elke keer naast) en toen is m'n zusje hem gaan rijden met goede begeleiding en na een tijdje ging het eigenlijk wat beter. Maar de laatste tijd is het weer hopeloos en vonden we dat er maar een fysio bij moest komen. Als het dus absoluut nie aan z'n rug ligt dan gaat hij weg. Want zo kan het nie blijven doorgaan. Maar zoals het er nu uitziet heeft hij al die jaren ongelofelijk last van z'n rug. Maar omdat hengsten negen van de tien keer best lastig kunnen zijn hebben we er voor de rest ook nie bij nagedacht.

Onze fysio is Nicky van de Burg, is pas een keer bij ons geweest hor, weet dus ook nie of ze goed is. Maar ma en jen vonden dat het al wat geholpen had dus. Jen heeft hem namelijk voor dat Nicky hem ging behandelen moeten longeren en na de behandeling nog een keer en daar was ik nie bij.

Maar ik hoop dat het over gaat en dat Jen er weer lekker mee kan rijden! Want als tie loopt dan loopt tie ook echt, dan is tie zo bizar mooi!

En sjuimpje, je hebt eigenlijk wel gelijk hor. Is donkerbruin/zwart, maar als ff de zon geschenen heeft dan zie je duidelijk dat hij donkerbruin is.

xxxies

Syllie

P.S vond het leuke reakties!!!!!

HorseMoments

Berichten: 6146
Geregistreerd: 21-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-02 23:01

Op een mooi paard krijg je ook altijd positieve reacties!!!
en zeker als het een gribaldi is!! niet waar?!!!
groetjes jeannette