Kosten stalling shetlander

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Queenlover
Berichten: 5
Geregistreerd: 02-08-04
Woonplaats: Amsterdam

Kosten stalling shetlander

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-08-04 22:11

H(o)oi allemaal. Ik ben nog niet zo lang hier op bokt maar heb een vraagje en dacht laat ik die maar stellen. Wat kost een stalling voor een shet ongeveer. Mijn shet staat bij een particulier op de wei zonder bak hier betaal ik 30 euro voor maar moet zelf hooi halen. Queen staat gewoon buiten.


Yellowfish

Berichten: 14056
Geregistreerd: 05-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-04 22:18

Ik denk dat de kosten behoorlijk hoger worden Bloos! !
Hoeveel precies weet ik niet, maar er zullen genoeg mensen hier op bokt zijn die je een richting kunnen geven

    Pressure is what differentiates a piece of coal from a diamond

Peachy
Berichten: 1997
Geregistreerd: 08-10-03
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-04 22:43

Die particulier waar je nu staat die heeft geen stalling voor je? Waarom wil je hem eigenlijk op stal zetten? De mijne staan heel het jaar op de wei met alleen een afdakje. Hiervoor stond ik ergenst anders met wel een wei en een stal tot mun beschikking maar daar gingen ze nooit in, maar ik betaalde toen voor 2 shetlanders in 1 stal + wei 50 euro en zelf moest ik hooi en stro ook nog wel betalen.

01-02-08 Lotte!

Queenlover
Berichten: 5
Geregistreerd: 02-08-04
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-08-04 23:33

Ik was benieuwd wat jullie betalen voor een stalling voor een shet en wat er dan bij zit. Dan weet ik of het een redelijke prijs is, hen hier geen verstand van. Ik wil niet verhuizen hoor.

Brendageene
Berichten: 1497
Geregistreerd: 12-07-03
Woonplaats: Den Bommel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-04 23:35

ik betaal nu 50 euro in de maand voor weidegang met schuilhok. Voor stalling betaal je gewoon voor de box, dus dat is 185 euro per maand. Maar mijn shet gaat nooit naar binnen, dat vind hij helemaal niet leuk. Ik stond vroeger op een weiland en daar betaald ik 25 euro voor 2 shetlanders, maar daar moest ik alles zelf doen en een slecht hek en geen toezicht. Dan betaal ik liever wat mee zodat hij wel goed staat.

MaiNat
stokpaard connaisseur

Berichten: 3474
Geregistreerd: 29-10-02
Woonplaats: Niedorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-04 23:38

Welkom hier Haha! Ik betaal zelf 45 euro voor weiland + schuilstal ook zonder bak. Hooi en bix moet ik daar nog bij bereken. Ik denk dat 30 euro niet echt duur is maar ik weet ook niet of er bij jouw gevoerd wordt of dat je hetzelf moet doen en dergelijke. Interessant topic.

Shetter Fly
Gebruik NOOIT Fenylbutazone, lees stuk onderaan m'n profiel.
[ITP] Cursus: Dump je baasje en [ITP] Cursus: Hoe overleef je de hongerwinter? en [ITP] Fly van luxepaard naar werkpaard!


droebel

Berichten: 882
Geregistreerd: 21-04-03
Woonplaats: wijk bij Duurstede

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-04 23:39

Ik betaal nu 110 euro om m'n shet te stallen. ik heb dan wel samen met een stalgenoot een stal gehuurd, dus hij staat samen met een klein welshje in een box. verder hele dag op de wei, stro, hooi, bak en zo nodig bix.

Hoe beter ik de mens leer kennen,
hoe meer ik m'n hond waardeer!

SANEX

Berichten: 11251
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Buitenpost

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-04 23:40

Ik betaal helemaal niets, behalve brok als dat nodig is, maar met een shet die eigenlijk niets doet qua prestaties en beweging zoals die van mij heb je ook geen brok nodig. Voor mij is het mazzel dat ik niets hoef te betalen.
Vind het een nette prijs die je betaald hoor, voor zover ik weet zijn de prijzen ook wel eens een stuk hoger, dan wordt shet gewoon bij pony gerekend en is het meer euro 's Knipoog

Hester

Berichten: 2153
Geregistreerd: 29-11-03
Woonplaats: Een Leidsche in hart en nieren!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-04 23:43

Voor mijn kleine welshje (ja ok, is geen shet, maar toch) betaalde ik 50 euro stalling, en daarbij nog hooi + stro. Krachtvoer moest ik zelf regelen. Daarbij was ik gematst, omdat ik maar tijdelijk zou staan, eigelijk zou ik 80 euro stalling moeten betalen...

You don't need eyes to see, you need vision.
De Jack Meagher methode is dè oplossing voor al je ontspanningsproblemen

Queenlover
Berichten: 5
Geregistreerd: 02-08-04
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-08-04 11:50

Bedankt dan betaal ik niet eens zoveel voor de stalling. Zijn er nog meer mensen hier met een shet?


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot en 86 bezoekers