welk strand ligt het dichtsbijzijnde bij nijmegen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
roni
Berichten: 143
Geregistreerd: 11-07-04
Woonplaats: het ven

welk strand ligt het dichtsbijzijnde bij nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-08-04 21:52

wij willen nog steeds naar het strand met onze paarden,aangezien ik nog maar een paar maanden kan vanwegen mijn zwangerschap willen we ook niet uren in de auto zitten met de trailer rijden daarom vroegen wij ons af,welk strand het dichtsbijzijnde is vanaf nijmegen wie weet er wat OK dan! en hoelang is het met de trailer rijden alvast bedankt.roni

genot om met je paardje bezig te zijn



DubbelFun

Berichten: 88474
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-04 22:02


WenS

Berichten: 747
Geregistreerd: 28-01-03
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-04 22:50

De Berendonck is niet zo ver rijden hoor Haha! Knipoog

"The world is best viewed through the ears of a horse" [EA-CO] gezondheidsprodukt voor mens & dier

Noisy

Berichten: 5378
Geregistreerd: 23-01-03
Woonplaats: In een huis met een dak erop

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-04 09:06

daar mag je niet op met je paard.
Harderwijk is misschien iets....?

Catch My Star B+12 l L1+10 l L2+1 :)
Volg onze avonturen op Instagram

roni
Berichten: 143
Geregistreerd: 11-07-04
Woonplaats: het ven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-08-04 07:50

hoelang is dat dan met de auto en trailer harderwijk en ben jij daar wel eens geweest hoe is het daar ?

genot om met je paardje bezig te zijn

Daphne18

Berichten: 229
Geregistreerd: 03-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-04 08:22

De Berendonck is idd hartstikke leuk hoor... Daar kun je ook best makkelijk met paarden het water in, het wordt niet ineens die ofzo. Enig nadeel is dat je alleen 'aan de andere kant' (vanaf wijchen gezien dan Haha!) het water in kan, en dus niet echt het strandje op... Ben daar nog nooit 'gecontroleerd' ofzo verder Haha!

Een ander strand zou ik zo niet weten, das allemaal best ver weg Huilen

roni
Berichten: 143
Geregistreerd: 11-07-04
Woonplaats: het ven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-08-04 12:28

ik heb wel eens geprobeerd op de berendonk te komen maar er staan allemaal hekken en zou niet weten hoe ik erop moet komen,ik mag van jan de beheerder er wel op na het seisoen dan maakt hij de poort voor me open maar ik kan dat nou niet echt een strandrit noemen ,lijkt me harderwijk toch een stuk intresanter hhahaahah maar euh daphne waar ga jij het water dan in aan welke kant bij de homo,s of aan de graafseweg

genot om met je paardje bezig te zijn

Elles

Berichten: 22816
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-04 12:46

Als je echt het Noordzeestrand bedoelt, dan zul je toch echt een flinke autorit moeten maken hoor! Hoek van Holland is dan het dichtstebij, voor de rest moet je richting het noorden en dat is nog verder rijden. Maar op de Noordzeestranden mag je in het hoogseizoen alleen 's morgens voor zevenen het strand op en pas vanaf half september/begin oktober weer overdag.
Harderwijk lijkt me geen optie. Strand Nulde is dan het meest logisch, maar volgens mij is dat niet echt paardengebied (lopen alleen zomer én winter een heleboel surfers rond Knipoog.

roni
Berichten: 143
Geregistreerd: 11-07-04
Woonplaats: het ven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-08-04 13:29

hoek van holland mag ik daar nu wel rijden met de paarden,of zit daar ook een tijd aan verbonden.

genot om met je paardje bezig te zijn

Wienna

Berichten: 3870
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Aan de kust...

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-04 14:35

op de berendonck mag je per 1 september weer komen geloof ik maar echt een strand kan ik het niet noemen, met een flinke aanloop ben je zo rond!!

Ik ben toch bang dat je een flink eind zult moeten rijden!!

Wienna-M - ZZZwaar
Djarin - L1
Alie Z

Elles

Berichten: 22816
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-04 14:40

roni schreef:
hoek van holland mag ik daar nu wel rijden met de paarden,of zit daar ook een tijd aan verbonden.

HvH is onderdeel van het Noordzeestrand... Knipoog

Esgaroth

Berichten: 5247
Geregistreerd: 13-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-04 14:47

Hoi Roni, ik woon zelf in Groesbeek en heb me daar ook al erg vaak het hoofd over gebroken. Nou ben ik laatst zelf bij het Wylerbergmeer geweest (bij Beek) en ik dacht, kun je hier niet gewoon in met je paard? Wij moeten echt minsten 1,5 uur rijden voordat je met je paard op het strand bent, ik wil dat ook zo graag nog een keer! Maar het dichtsbijzijnde is echt 1,5 uur.
Ik zat verder ook te denken aan de Siep (bij Mook) maar ik weet niet of dat wel zo lekker voor je paard is.....

roni
Berichten: 143
Geregistreerd: 11-07-04
Woonplaats: het ven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-08-04 08:57

he majo als jij dat nu even gaat uitproberen met jou paardje in wyler dan volg ik jou erna hahahahaha grapje hoor ik zal toch ver moeten gaan rijden helaas tja berendonck is leuk maar inderdaad een keer gas geven en je hebt het gehad dat is niet echt een strandrit vind ik ik zal mijn huiswerk is gaan doen om te kijken waar we nog meer terecht kunnen met onze paarden en dan zeg ik het ook tegen jullie.gr.roni

genot om met je paardje bezig te zijn


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: hanne2001, mooney en 31 bezoekers