Garantie van een bedrijf dat failliet is?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

Garantie van een bedrijf dat failliet is?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-04 21:21

Ik heb dus een Mp3-Discman van de Megapool gekocht. Hij is van Philips en was destijds 200 euro. Ik heb dus iets van 3 a 5 jaar garantie. Nu, ruim een jaar later, slaat hij telkens over, valt soms zomaar uit en sowiezo gaan de batterijen erg snel leeg en leest hij cd's slecht tot niet in.

Ik wil dus een nieuw of een vervangend product.

Megapool is failliet, wie kan ik er nu op aanspreken?

Edit : typeturk
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 02-08-04 21:26, in het totaal 1 keer bewerkt


batje

Berichten: 10553
Geregistreerd: 18-10-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-04 21:23

Heeft BCC de aansprakelijkheid niet overgenomen?

Belle comme une Fleur! En dan komt er een tijd van afscheid nemen..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-04 21:24

Nee ik ben maar even zelf gaan surfen en de haremse nogwattus heeft een deel overgenomen? Alle fillialen zijn gelukkig niet bij mij in de buurt. Nagelbijten / Gniffelen

k*t

BloemBloem

Berichten: 16557
Geregistreerd: 21-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-04 21:24

batje schreef:
Heeft BCC de aansprakelijkheid niet overgenomen?


Hier zat ik ook over na te denken Lachen
Wel vervelend zeg.

Daisy

Berichten: 2616
Geregistreerd: 18-07-04
Woonplaats: Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-04 21:26

De haremse smid is dat denk. Ik wilde net zeggen dat je het bedrijf moest zoeken wat de garantie op zich heeft genomen. Als een bedrijf failliet gaat moet hij dit regelen.

Heb je in je hoofd nog ruimte voor waanzinnige plannen?

............................................................................................................................................................KOM; dans, schreeuw en zing met mij!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-04 21:28

Dus als ik met mijn discman + garantiebewijs naar de Harmse Smid ga, die gelukkig wél in Purmerend zit, dan kan ik dat dus op hun verhalen?

Ylana

Berichten: 7900
Geregistreerd: 09-07-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-04 21:31

Hai, heb jij een verlengde garantie genomen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-04 21:31

Ylana schreef:
Hai, heb jij een verlengde garantie genomen?


Ja.


Daisy

Berichten: 2616
Geregistreerd: 18-07-04
Woonplaats: Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-04 21:42

Volgens mij wel. Maar ik kan er ook helemaal naast zitten hoor. Ik dacht ook op tv te hebben gezien, toen Megapool net failliet was, dat de Haremse Smid dit soort zaken zouden regelen.

Heb je in je hoofd nog ruimte voor waanzinnige plannen?

............................................................................................................................................................KOM; dans, schreeuw en zing met mij!

Skipper

Berichten: 2111
Geregistreerd: 28-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-04 21:47

Anders kan je toch altijd nog naar Philips gaan om te verhalen volgens mij. Want de megapool of andere electronica zaak zou het ook weer op hun verhalen namelijk. Dit dacht ik zo, 100% zeker ben ik niet.

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 131861
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-04 22:01

't Is de Harense Smid Knipoog
Ze hebben volgens mij alle verplichtingen van Megapool overgenomen waaronder ook de garantie.
Je kunt even op www.harensesmid.nl kijken, misschiet staat er iets over op de site.

Afwezig tot nader order. Bij vragen graag contact opnemen met een ander teamlid.
It's not easy being green *** Kermit ***

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-04 22:40

BCC heeft de verantwoording op zich genomen. Daar kun je terecht voor je garantie.

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-04 22:50

bron: Harense Smid

---------------------------------------------------
Uw Megapool Plusgarantie?

Voor apparaten die vallen onder de Megapool Plusgarantie geldt het volgende:

de Harense Smid behandelt deze reparaties als zijnde reparaties buiten fabrieksgarantie:

Witgoed (wasmachine, wasdroger, vaatwasser, koelkast, vriezer etc):
Voor uw witgoedapparaat zonder fabrieksgarantie kunt u bellen met de Harense Smid Technische Dienst, telefoonnummer 0412 - 693 693, voor een afspraak aan huis. Of klik hier om uw reparatie online aan te bieden.
Bruingoed (tv, audio, dvd etc):
Uw bruingoedapparaat zonder fabrieksgarantie kan worden ingeleverd bij alle filialen van de Harense Smid. (Klik hier voor het vinden van het dichtstbijzijnde Harense Smid filiaal)
---------------------------------------------------------

Dus, de Harense Smid Lachen


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Black_Moon, estell__, fjord_brucht, loowny, maaikemuis, Petra_O, scrabbel en 47 bezoekers