Ik heb dus een Mp3-Discman van de Megapool gekocht. Hij is van Philips en was destijds 200 euro. Ik heb dus iets van 3 a 5 jaar garantie. Nu, ruim een jaar later, slaat hij telkens over, valt soms zomaar uit en sowiezo gaan de batterijen erg snel leeg en leest hij cd's slecht tot niet in.
Ik wil dus een nieuw of een vervangend product.
Megapool is failliet, wie kan ik er nu op aanspreken?
Edit : typeturk
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 02-08-04 21:26, in het totaal 1 keer bewerkt
De haremse smid is dat denk. Ik wilde net zeggen dat je het bedrijf moest zoeken wat de garantie op zich heeft genomen. Als een bedrijf failliet gaat moet hij dit regelen.
Heb je in je hoofd nog ruimte voor waanzinnige plannen?
............................................................................................................................................................KOM; dans, schreeuw en zing met mij!
Volgens mij wel. Maar ik kan er ook helemaal naast zitten hoor. Ik dacht ook op tv te hebben gezien, toen Megapool net failliet was, dat de Haremse Smid dit soort zaken zouden regelen.
Heb je in je hoofd nog ruimte voor waanzinnige plannen?
............................................................................................................................................................KOM; dans, schreeuw en zing met mij!
Anders kan je toch altijd nog naar Philips gaan om te verhalen volgens mij. Want de megapool of andere electronica zaak zou het ook weer op hun verhalen namelijk. Dit dacht ik zo, 100% zeker ben ik niet.
't Is de Harense Smid Ze hebben volgens mij alle verplichtingen van Megapool overgenomen waaronder ook de garantie. Je kunt even op www.harensesmid.nl kijken, misschiet staat er iets over op de site.
Afwezig tot nader order. Bij vragen graag contact opnemen met een ander teamlid. It's not easy being green *** Kermit ***
Voor apparaten die vallen onder de Megapool Plusgarantie geldt het volgende:
de Harense Smid behandelt deze reparaties als zijnde reparaties buiten fabrieksgarantie:
Witgoed (wasmachine, wasdroger, vaatwasser, koelkast, vriezer etc): Voor uw witgoedapparaat zonder fabrieksgarantie kunt u bellen met de Harense Smid Technische Dienst, telefoonnummer 0412 - 693 693, voor een afspraak aan huis. Of klik hier om uw reparatie online aan te bieden. Bruingoed (tv, audio, dvd etc): Uw bruingoedapparaat zonder fabrieksgarantie kan worden ingeleverd bij alle filialen van de Harense Smid. (Klik hier voor het vinden van het dichtstbijzijnde Harense Smid filiaal) ---------------------------------------------------------