"vrienden" *zucht* >> Lang verhaal

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
YvonneS
Berichten: 3303
Geregistreerd: 28-04-03

"vrienden" *zucht* >> Lang verhaal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-08-04 13:22

Tja, waar zal ik eens beginnen. Ik heb dus een groep vrienden waar ik veel mee omga en vooral uitga. Er zijn 3 stellen binnen deze groep die ik ook echt als goede vrienden beschouw. Verder is er 1 stel waar ik sinds kort geen contact meer mee heb (behalve dan dat we elkaar zien als we uitgaan met zijn allen, maar we zeggen niks tegen elkaar) en er zijn een aantal jongens (buren van anderen of broers of neven) waar ik niks mee heb. Ik ken ze, maar meer ook niet en heb hier dan ook geen contact mee buiten het uitgaan om.

Mijn grote probleem is dus momenteel dat juist die jongens waar ik niks mee heb de laatste tijd het mij heel erg moeilijk maken. Ze willen dat ik rondjes geef en dit krijg ik om de haverklap te horen.
Het begon dus toen ik 15 was en voor het eerst uitging samen met mijn toen beste vriendin. We kwamen via via in contact met een aantal jongens en gingen op een gegeven moment altijd met hun mee uit. Ook kregen we de hele avond door drinken van ze en als we eens nee zeiden, kregen we het alsnog in handen gedrukt. Ik was toen dus 15/16, had geen bijbaantje en ging nog naar school. Die jongens waren toen allemaal begin 20 en werkten allemaal al. Ik en die vriendin hadden dus geen geld om een rondje te geven aan een groep van 10 tot 15 jongens.

Na een jaar of 1,5-2 ging ik veel minder met hun meedrinken omdat ik me een beetje schuldig voelde om het feit dat we altijd op hun zak aan het teren waren. Ik had toen voor mezelf de regel dat ik van elke persoon per avond slechts 1 drankje nam en verder haalde ik zelf. Op een gegeven moment was ik 18 en altijd met de auto, dus dronk ik helemaal niet meer en dronk ik dus per avodn niet meer dan 5 glazen cola of redbull. Wel begon toen het gezeik al een beetje van de jongens (die ik dus niet als vrienden beschouwde) dat ik ook eens een rondje moest geven enz. Toen heb ik voor mezelf de regel ingesteld dat ik alleen drinken aannam van degene die ik wel eens naar huis bracht oid.
De reden waarom ik niet om een rondje geven sta te springen bij zo'n grote groep (nog steeds een man of 15) is dat er veel aanhang bij is (die breezers enz drinken) en veel buren, collega's enz van de andere jongens. Ik moet dan dus een rondje gaan geven aan mensen die ik niet ken en aan de aanhang die zelf ook nooit een rondje geeft en ook nog eens duur drinkt.

Misschien vinden jullie het wel gezeik dit, maar het zit me best dwars. Door het gezeik van jongens die ik niet half ken en die ik eigenlijk helemaal niet mag laat ik mijn avond nog wel eens verpesten. Het l*llige is ook nog dat die jongens nooit zeuren tegen de aanhang (die ook nooit een rondje geven) maar wel tegen mij! De meiden zeggen ook allemaal steeds wel dat ik het me niet aan moet trekken, maar ik doe dat dus wel!

Verder is de verdeling binnen de groep helemaal scheef. De jongens waar het om gaat rijden nooit, geven nooit een feestje als ze jarig zijn geweest, komen wel onuitgenodigd op feestjes van de anderen, drinken altijd voor 3 munten (cola-bb of wodka redbull) en leggen daar niks voor bij. Verder is het zo dat ik dus altijd maar voor 1 munt meedronk, ik heb nooooit om drinken gevraagd en neem dus van de grootste zeikerds al meet dan een half jaar geen drinken meer van ze aan!

Wat hebben jullie hier nu voor tips voor en wat is jullie mening???

Soorie voor het lange verhaal, maar ik moest het ff van me af schrijven!


serena1978

Berichten: 761
Geregistreerd: 20-05-04
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-04 14:00

Ik snap wel hoe je voelt, ik vind het ook erg banketstaaf van die mannen dat ze tegen jou zeuren omdat je een rondje moet geven en dat wel voor een man of 15.
Ik vind het ook wel veel om voor 15 man te gaan betalen ik weet hoe duur het is, ppffff.
Ik zelf heb daar nooit last van, de mannen die mee gaan betalen altijd de drankjes en ook nooit gezeur over gehad.
Trouwens vrouwen drinken toch veel minder dan mannen Verward , ervaar ik dan.

MargaV

Berichten: 1317
Geregistreerd: 31-10-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-04 14:07

Het is vervelend, maar als mensen eenmaal een beeld van je hebben (bijvoorbeeld in jouw geval dat je nooit een rondje geeft en op de zak van anderen teert), dan is dat beeld heel moeilijk te veranderen. Je zou bijvoorbeeld kunnen zorgen dat jij voortaan als eerste een rondje geeft, misschien blijft dat dan beter hangen (dan zijn ze nog niet dronken Haha! ). Of je moet er gewoon schijt aan hebben.

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-04 14:11

Je kan toch gewoon bijvoorbeeld aan 2 van de groep vragen willen jullie wat drinken en een volgende keer aan andere 2.

Eigenlijk koop ik zelf ook nooit drank en krijg ik ook altijd van andere, simpelweg omdat ik geen geld heb. Me vriend is soms weleens 50 euro op een avondaan mij kwijt. Bloos!

Of gewoon andere gasten, bieden ze het aan zeg ik geen nee hoor. Schijnheilig

Alja

Berichten: 25519
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-04 14:12

een vriend zoeken die je rondjes betaald Haha!

ONDERSCHRIFTLOOS

YvonneS
Berichten: 3303
Geregistreerd: 28-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-08-04 14:49

Avanti schreef:
Je kan toch gewoon bijvoorbeeld aan 2 van de groep vragen willen jullie wat drinken en een volgende keer aan andere 2.

Eigenlijk koop ik zelf ook nooit drank en krijg ik ook altijd van andere, simpelweg omdat ik geen geld heb. Me vriend is soms weleens 50 euro op een avondaan mij kwijt. Bloos!

Of gewoon andere gasten, bieden ze het aan zeg ik geen nee hoor. Schijnheilig


Ja ik vind het dus juist zo l*llig om maar aan een paar mensen drinken te geven. Ik doe wel als dat als die jongens niet mee zijn dat ik wel hun een drankje geef, maar ze zijn er bijna altijd.

En ik ben dus nu zo ver en zo stronteigenwijs dat ik dus me kop er dwars tegenin gooi en helemaal geen rondje meer geef. Ook doe ik dat als ze nu vragen (want dat doen ze nog steeds soms) dat ik keihard zeg, nee van jou niet! En daarna vragen ze ook niet meer Tong uitsteken

YvonneS
Berichten: 3303
Geregistreerd: 28-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-08-04 14:52

serena1978 schreef:
Trouwens vrouwen drinken toch veel minder dan mannen Verward , ervaar ik dan.


Idd, ik rij altijd en ik drink maximaal 5 glazen op een avond. Waar ik er nu dus zelf zeker de helft van haal.

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-04 15:07

Pas zei een man tegen mij, ja ik ben een rijke vrijgezel, toen zei ik wel nou koop dan maar wat drinken voor mij en mn vriendin. Haha! *LOL*

Ach joh, als je een rondje geeft zijn ze het ook zo weer vergeten joh. Wij meiden hebben het eigenlijk ontzettend makkelijk. Lachen

lies

Berichten: 9616
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-04 15:16

Lange leve de emancipatie Scheve mond

זכור

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-04 15:27

Citaat:
Eigenlijk koop ik zelf ook nooit drank en krijg ik ook altijd van andere, simpelweg omdat ik geen geld heb. Me vriend is soms weleens 50 euro op een avondaan mij kwijt.

Dat vind ik wel ontzettend asociaal...!

In de tijd dat ik een (rijk) Knipoog vriendje had en zelf geen baantje probeerde ik toch tenminste elke stapavond één rondje te geven. Heb ik geen geld - dan ga ik niet stappen, simpel.

Nu heb ik een rondjes beleid dat alleen geldt voor de mensen waar ik mee ben (als ik met iemand ga stappen) goede vrienden of mensen waar ik zelf ook van krijg.
Het is al regelmatig voorgekomen dat ik een rondje geen waarbij dames rode-wodka-redbull bestellen en zodra ze zelf een rondje geven (als ze dat al doen Scheve mond ) aan de cola gaan. Not done!! Van sommige mensen krijg ik nooit iets dus dat is heel simpel; die krijgen ook nooit wat van mij Lachen
Ik haal aardig vaak drank en dan staan die kerels mij heel verbaasd aan te kijken - komt blijkbaar niet veel voor een vrouw die niet op hun zak teert

Ik heb ook een paar vrienden die echt altijd vier biertjes voor zich hebben staan - tsja, die krijgen alleen van me als ze echt zonder zitten anders vind ik het zonde. Kreeg wel eens het verwijt van een vriendin van hun dat ik alleen maar bij ze sta om de drank - heel kinderachtig. Ik heb in het café wel eens een rondje gegeven dat ik aan het eind van de avond mijn bonnetje af wilde rekenen en zij dat voor me betaald hadden - ook handig *LOL*

Maar het meest ideaal zijn barkeepers die je kent - dat je 10 euro-briefje betaalt en 10 euro-munten terugkrijgt Knipoog

Yvonne: Ik zou ze helemaal in hun sop gaar laten koken en ze eens een grote bek geven als ze weer lopen te zeuren. stelletje eikels!!

Nothing tastes as good as being lean feels *profielupdate*
Goed voornemen 2007: Sommige PBtjes slippen er nog wel eens tussendoor... dus mocht je geen respons krijgen; stuur svp nog eens en niet boos worden hoor Haha!

Marjolein

Berichten: 11627
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-04 16:49

Wat een zeikerds, ik zo de volgende keer gewoon voor de 'leuke' mensen een rondje geven en tegen de zeikerds zeggen dat wie zeurt wordt over geslagen en jezelf wel uitmaakt aan wie je geld uitgeeft en aan wie niet. zelf geef ik ook weinig rondjes, haal meestal voor een paar mensen met wie ik op dat moment aan t praten ben, haal iig nooit alleen voor mezelf (of de rest moet de handen nog vol hebben met bier).
wil wle eerlijk bekennen dat ik wel eens rijker terug ben gekomen dan dat ik erheen ging (en toch had ik teveel achterover geslagen). Heb ik eerlijk bekend later en iedereen zat me vol ongeloof aan te kijken. alleen de volgende keer was t eerste rondje wel van mij.

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes

cracker

Berichten: 3155
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Bekend

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-04 16:59

Ik zou de volgende keer ook de mensen die jij kent of van wie jij een rondje krijgt wat geven. Of gewoon even tellen hoeveel mensen er in de groep staan zoveel glazen bier bijv. halen en als ze dat niet willen bestellen ze zelf lekker wat...

Let love shine so bright

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 131844
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-04 17:24

Om eerlijk te zijn zou ik al helemaal niet met zo'n groep op stap willen Scheve mond

Als wij uit gaan, dan leggen we allemaal een bepaald bedrag uit en daar drinken we van.
De een drinkt wat meer dan de ander, sommigen hebben een wat duurdere smaak, maar dat mag de pret niet drukken.
Is het geld op, dan wordt er opnieuw gelapt *LOL*
Hier in Brabant is dat heel normaal, bijna iedereen die ik ken doet het op deze manier.

Afwezig tot nader order. Bij vragen graag contact opnemen met een ander teamlid.
It's not easy being green *** Kermit ***

YvonneS
Berichten: 3303
Geregistreerd: 28-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-08-04 17:28

He nou ben gelukkig niet de enige die er zo over denkt. Ik zou echt nooit als ik een vriend had de hele avond op zijn zak gaan teren. Dat doen sommige meiden in de groep dus ook. Die nemen geen geld of niks mee e als ze drinken willen houden ze hun hand op voor munten. Dat vind ik zo ouderwets! Ik ga idd denk ik binnenkort een rondje doen voor de mensen die ik echt als vrienden beschouw. Vorige week zat ik nog te geinen van ja ik doe een rondje, maar dan krijgen hun van mij een glas water uit de kraan! Misschien doe ik dat echt nog wel eens.... Tong uitsteken

Vorig weekend waren we met een aantal mensen op terschelling, oa met de zeikerds. We gingen steeds met de taxi overal heen. Maar wie waren er als 1e uit de taxi?? Precies, de jongens die steeds zaten te zeiken!
Wat ze ook hebben geflikt! We gingen om een uur of 1 nog ff een kroegje in. Ik zat met 1 van de meiden voorin de kroeg te praten en ik had al genoeg drank gehad, dus ik heb toen 1 glas cola gehad. Toen moest er betaald worden, bleek dus dat ze alles op 1 rekening hadden gezet. of we ff 15 euro pp wilden neerleggen. Dus ik gaf 10 euro (ik had niet kleiner anders hadden ze nog minder gehad) en een geziek weer. Nou ik vond 10 uro voor 1 glas cola wel heel erg netjes van mezelf. En het banketstaaf is dan nog dat ze ons niet even vertellen dat er een rekening staat waar iedereen op kan bestellen. nee dat horen we pas als er betaald moet worden! Boos!

YvonneS
Berichten: 3303
Geregistreerd: 28-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-08-04 17:30

Oscar schreef:
Om eerlijk te zijn zou ik al helemaal niet met zo'n groep op stap willen Scheve mond

Als wij uit gaan, dan leggen we allemaal een bepaald bedrag uit en daar drinken we van.
De een drinkt wat meer dan de ander, sommigen hebben een wat duurdere smaak, maar dat mag de pret niet drukken.
Is het geld op, dan wordt er opnieuw gelapt *LOL*
Hier in Brabant is dat heel normaal, bijna iedereen die ik ken doet het op deze manier.


Das idd ook een goed idee, maar hier wordt dat dus niet gedaan. ja soms een glas waar iedereen wat munten in doet. Mijn plezier in het stappen met deze groep wordt er ook niet groter op hoor (vooral door de scheve verhouding onderling), maar met de meiden kan ik gewoon heel goed opschieten en die laat ik niet zitten voor een paar van die zeikerds.

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 131844
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-04 07:14

Ik snap best dat je dat gezeik beu bent hoor Knipoog
Probeer het Brabantse systeem eens voor te stellen aan de groep, dat scheelt een hoop gemier.
Iedereen doet z'n bijdrage in de pot, de dure drinkers evt. wat meer, en zo ben je van het hele gedoe af.
Oh ja, en de Brabo-Bob betaalt niet maar zorgt ervoor dat de zuipers weer keurig thuis afgeleverd worden *LOL*

Afwezig tot nader order. Bij vragen graag contact opnemen met een ander teamlid.
It's not easy being green *** Kermit ***

Misja

Berichten: 3317
Geregistreerd: 12-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-04 11:49

Hier maken wij altijd een 'pot'. We halen een literglas aan de bar en iedereen lapt geld bij. De mensen die wodka red bull of iets drinken leggen altijd meer bij. Als het op is wordt er inderdaad opnieuw gelapt. De BOB wordt de hele avond 'vrijgehouden', en drinkt dus op onze kosten (en als dit niet zo is, lappen we allemaal geld bij voor de benzine).
Nooit problemen mee!

Op het randje van de afgrond..is het uitzicht het mooist!.......

Misja

Berichten: 3317
Geregistreerd: 12-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-04 11:50

Oscar schreef:
Ik snap best dat je dat gezeik beu bent hoor Knipoog
Probeer het Brabantse systeem eens voor te stellen aan de groep, dat scheelt een hoop gemier.
Iedereen doet z'n bijdrage in de pot, de dure drinkers evt. wat meer, en zo ben je van het hele gedoe af.
Oh ja, en de Brabo-Bob betaalt niet maar zorgt ervoor dat de zuipers weer keurig thuis afgeleverd worden *LOL*


Ow, ik lees je bericht nu pas Haha! Brabantse systeem is blijkbaar hetzelfde als het Limburgse *LOL*

Op het randje van de afgrond..is het uitzicht het mooist!.......

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-04 12:06

Eergister op de boerenbarbeque was ook een doneer-pot en ik als cultuurbarbaar had dar natuurlijk helemaal geen rekening mee gehouden dus geen contant geld op zak en alleen een flesje wijn bij me (die ze dus ook niet dronken) Voel je je ookbest banketstaaf!

Nothing tastes as good as being lean feels *profielupdate*
Goed voornemen 2007: Sommige PBtjes slippen er nog wel eens tussendoor... dus mocht je geen respons krijgen; stuur svp nog eens en niet boos worden hoor Haha!

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-04 12:18

Laura schreef:
Dat vind ik wel ontzettend asociaal...!
In de tijd dat ik een (rijk) Knipoog vriendje had en zelf geen baantje probeerde ik toch tenminste elke stapavond één rondje te geven. Heb ik geen geld - dan ga ik niet stappen, simpel.

Nu heb ik een rondjes beleid dat alleen geldt voor de mensen waar ik mee ben (als ik met iemand ga stappen) goede vrienden of mensen waar ik zelf ook van krijg.
Het is al regelmatig voorgekomen dat ik een rondje geen waarbij dames rode-wodka-redbull bestellen en zodra ze zelf een rondje geven (als ze dat al doen Scheve mond ) aan de cola gaan. Not done!! Van sommige mensen krijg ik nooit iets dus dat is heel simpel; die krijgen ook nooit wat van mij Lachen
Ik haal aardig vaak drank en dan staan die kerels mij heel verbaasd aan te kijken - komt blijkbaar niet veel voor een vrouw die niet op hun zak teert

Ik heb ook een paar vrienden die echt altijd vier biertjes voor zich hebben staan - tsja, die krijgen alleen van me als ze echt zonder zitten anders vind ik het zonde. Kreeg wel eens het verwijt van een vriendin van hun dat ik alleen maar bij ze sta om de drank - heel kinderachtig. Ik heb in het café wel eens een rondje gegeven dat ik aan het eind van de avond mijn bonnetje af wilde rekenen en zij dat voor me betaald hadden - ook handig *LOL*

Maar het meest ideaal zijn barkeepers die je kent - dat je 10 euro-briefje betaalt en 10 euro-munten terugkrijgt Knipoog
Yvonne: Ik zou ze helemaal in hun sop gaar laten koken en ze eens een grote bek geven als ze weer lopen te zeuren. stelletje eikels!!


Ik vind dit een beetje vreemd...je vindt het asociaal dat Avanti haar vriend voor haar laat betalen omdat ze zelf nou eenmaal geen geld heeft, maar je vindt het blijkbaar niet vreemd om aan een vorm van oplichterij mee te werken? Dat is imo zo krom als een hoepel... dat van Avanti vind ik overigens heel normaal; ik betaal nu ook alles voor mijn vriend. We wonen samen en kort gezegd betaal ik alles... omdat ik nou eenmaal wel een baan heb en hij niet, maar ja...hij is wel voor mij van uit Australie naar Nederland ge-emigreerd en maakt zich wel thuis nuttig. In een relatie moet het er imo niet om gaan wie hoeveel uitgeeft aan wie... als de een een periode lang geen geld heeft dan betaalt de ander, zo simpel ligt dat voor mij. Dat doe je als je van elkaar houdt met liefde.

En even on-topic... dat je een rondje krijgt moet geen verplichting zijn om er ook een te geven. Pffft, ik zou ook geen rondje van 15 x wodka/red bull kunnen betalen... het moet wel in verhouding en leuk blijven, als die jongens er een 'verplichting' van maken dan geef ik je (TS) groot gelijk dat je er niet aan begint en dus maar niets meer van die types aan neemt.
Laatst bijgewerkt door vikki op 02-08-04 12:24, in het totaal 1 keer bewerkt

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-04 12:23

Een wijntje gratis krijgen van een barkeeper of 50 euro (!) opdrinken van je vriend vind ik wel degelijk een verschil ja.
Als je vriend geen baan heeft vind ik het vrij logisch dat jij betaalt maar dan zou ik als ik je vriend was dus beschaafd bestellen en niet 50 euro erdoor jgen in één avond.

Nothing tastes as good as being lean feels *profielupdate*
Goed voornemen 2007: Sommige PBtjes slippen er nog wel eens tussendoor... dus mocht je geen respons krijgen; stuur svp nog eens en niet boos worden hoor Haha!

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-04 12:30

Een wijntje gratis krijgen vind ik nog altijd anders dan met een briefje van 10 betalen en 10 euro munten terug krijgen...daarmee wordt de indruk gewekt (tegenover collega's en andere klanten) dat je gewoon betaalt terwijl dat niet zo is. Bij een drankje krijgen hoort imo geen overhandiging van geld. En als Avanti's vriend voldoende geld heeft en het vrijwillig doet...waarom in hemelsnaam zou het dan asociaal zijn? Toen mijn vriend nog in Aussieland woonde (en wel een baan had) heb ik bijvoorbeeld ook een laptop voor hem gekocht omdat hij die voor zijn studie nodig had... en ik kon dat geld wel missen en hij niet, simpel toch? Als Avanti's vriend het niet zou kunnen missen zou hij het vast niet doen, dus wie zijn wij dan om het raar of asociaal te vinden? Wie weet draaien de rollen wel eens om als Avanti een baan heeft.

Tallie1979
Berichten: 22726
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-04 12:46

Nieuwe vrienden zoeken!! Haha!

Dit is dus precies de reden waarom ik liever niets van een ander aanneem als ik uit ga.. En dan zeg ik al ALS, want ik ga bijna nooit uit Haha!


Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-04 17:29

Laura schreef:
Dat vind ik wel ontzettend asociaal...!

In de tijd dat ik een (rijk) Knipoog vriendje had en zelf geen baantje probeerde ik toch tenminste elke stapavond één rondje te geven. Heb ik geen geld - dan ga ik niet stappen, simpel.

Nu heb ik een rondjes beleid dat alleen geldt voor de mensen waar ik mee ben (als ik met iemand ga stappen) goede vrienden of mensen waar ik zelf ook van krijg.
Het is al regelmatig voorgekomen dat ik een rondje geen waarbij dames rode-wodka-redbull bestellen en zodra ze zelf een rondje geven (als ze dat al doen Scheve mond ) aan de cola gaan. Not done!! Van sommige mensen krijg ik nooit iets dus dat is heel simpel; die krijgen ook nooit wat van mij Lachen
Ik haal aardig vaak drank en dan staan die kerels mij heel verbaasd aan te kijken - komt blijkbaar niet veel voor een vrouw die niet op hun zak teert

Ik heb ook een paar vrienden die echt altijd vier biertjes voor zich hebben staan - tsja, die krijgen alleen van me als ze echt zonder zitten anders vind ik het zonde. Kreeg wel eens het verwijt van een vriendin van hun dat ik alleen maar bij ze sta om de drank - heel kinderachtig. Ik heb in het café wel eens een rondje gegeven dat ik aan het eind van de avond mijn bonnetje af wilde rekenen en zij dat voor me betaald hadden - ook handig *LOL*

Maar het meest ideaal zijn barkeepers die je kent - dat je 10 euro-briefje betaalt en 10 euro-munten terugkrijgt Knipoog

Yvonne: Ik zou ze helemaal in hun sop gaar laten koken en ze eens een grote bek geven als ze weer lopen te zeuren. stelletje eikels!!



Ah ik ik verdien(de) maar 60 euro per maand, en als hun dan 3 keer in de maand willen stappen, en zonder mij is het natuurlijk geen party. Haha!
Ach hij vind het niet erg om voor mij te betalen, heb nou eenmaal niet meer enzo. Ik vind het niet asociaal, ik zeg wel eens, want het is toch opzich niet leuk dat bijna altijd voor je betaalt word dat ik niet kan omdat ik geen geld heb, maar dan moet ik toch nog mee! Lovers

Nu heb ik weer werkie en als hij terug kom van vakantie betaal ik eens voor hem en een vriend. Haha!

Ach aso is het zeker niet, heeft hij er zker wel voor over. Van bekende barmannen krijg ik ook weleens paar coctails gratis, maar dat krijg ik zonder te vragen. Echt super gewoon. Haha!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie