jury schreef:Gewoon bijna 6% meer dan Anky, echt ongelooflijk.
wat had Lancet eigenlijk?
Emma en Lancet hadden 72,468 %, had misschien nog wel wat hoger gemogen, ik vond het echt een geweldige proef met veel uitstraling en lossigheid.
Waar hadden jullie gezien dat de dressuur gisteren om tien uur zou beginnen? Ik heb het programma op de website gevolgd en daar stond half negen.
Gelukkig begon het pas om kwart voor negen omdat de Fransman was uitgevallen, want we hebben lang staan wachten op de pendeldienst en kwamen nog net op tijd voor de eerste starter.
Tip dus voor de mensen die nog gaan: als je op tijd voor een rubriek wilt zijn reken dan op minstens drie kwartier tussen parkeren auto en aankomst stadion!
Wel ontzettend leuk, al die verslagen en kleine nieuwtjes, ons was het jasje van Sjef ook al opgevallen maar nog niet het bijbehorende verhaal ter ore gekomen, gewéldig!
Die foto van Totilas spreekt boekdelen, zo heerlijk relaxed en vol zelfvertrouwen, wat een paard! Als iemand een foto zoekt om bij de term Happy Athlete te zetten zet Totilas er dan maar naast, het gemak waarmee hij zijn werk doet is ongekend.
Ik vrees dat ze voor Totilas een nieuw onderdeel moeten gaan schrijven: de nog zwaardere Zware Tour, want het is duidelijk dat hij dit lachwekkend simpel vind....