Probleem zadels, en zadelmaker gezocht!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
_Romana_
Berichten: 3188
Geregistreerd: 01-03-04

Probleem zadels, en zadelmaker gezocht!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-08-04 14:47

Aangezien ik erg twijfel over of mijn zadel nou wel goed ligt, wil ik de hulp inschakelen van een zadelmaker.. Weet iemand een goede in nh?? Die wel goed verstand heeft vh vak, niet zoiets als mjl, want heb niet echt het idee dat die er nou verstand van hebben ( ja van steeds opvullen heb ik gehoord Geld, geld! Haha! ) Maar goed ik zoek dus wel een goed iemand..

Reden is dus dat mijn zadel al een tijdje niet lekker meer ligt, hij heeft een grijs bultje op zijn singel plek( vind ie niet lekker als ik eraan zit, vind ie sowieso niet op zijn hele buik, altijd geweest) en op zijn rug zit ook een hobbel, ben bang dat als ik er langer mee blijf zitten dat t dan als het fout is, wel straks mis is...

Heb nu dus een tweedehands Jc waarvan ik hoop dat ze hem kunnen aanpassen( zit zo lekker Haha! ) Anders moet ik een nieuwe, vind ik wel leuk, maar mijn portemonnee niet Haha! ( denk niet dat mijn vader een nieuw zadel, of tweedehandse voor me koopt Haha! ) Maar goed als het echt niet meer kan dan zoek ik iig een bijna nieuwe tweedehands dan heb ik dat gekloot hopelijk ook niet meer met die zadels

( twee met gebroken boom en nu dit weer Scheve mond En mijn ouders wilden geen nieuwe kopen, omdat ze het onzin vonden om veel geld uit te geven aan een duur zadel, meer dan 900 gulden vonden ze onzin, beter aan een dure vakantie of andere troep ja Boos! , nu zit ik met een zadel wat niet lekker ligt..) Hij lag in het begin wel goed, heb dit ook pas sinds een tijdje, achteruit schuiven doet hij niet meer, mij hij klappert van achter nog steeds en dan die plekjes..

Maar goed een lang verhaal waarvan je misschien de helft niet eens hoeft te weten Haha! ik zoek dus een GOEDE zadelmaker met VERSTAND van zaken, want ik wil nou wel eens een zadel wat echt goed ligt en dat ook een tijd blijft doen Knipoog

En nog een paardentandarts, ik zoek er nog wat meer ( had al een topic geopend, zaten wel wat verschillende meningen over bepaalde mensen in, dus wil nog meer meningen Knipoog )



Linardsje23
Berichten: 1972
Geregistreerd: 25-07-03
Woonplaats: Lisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-04 18:09

Mijn zadel is op maat gemaakt door de zadelmaker van de hypotrent in Bennebroek. Ik weet niet waar je woont in noord-holland maar misschien is het een idee.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 134 bezoekers