sponsorprijs gewonnen, sponsor bedanken?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
germie

Berichten: 25918
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

sponsorprijs gewonnen, sponsor bedanken?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-08-04 21:04

Als je een sponsorprijs gewonnen hebt, bedank je daarna de sponsor ook nog? Dus even mailen of bellen om te zeggen dat je het een mooie prijs vond? Of heb je zoiets van laat maar? Of maakt de soort sponsor je nog uit? (regionaal doe je wel, een grote landelijke sponsor niet?)

Sinds 2014 gediplomeerd instructeur en sinds januari 2021 mag ik zelfs instructeurs opleiden. Ik mag lesgeven in alle disciplines en alle niveaus. Lijkt instructeur worden je ook geweldig? Of wil je gewoon meer weten? Stuur maar een pb.
Alles met respect voor mens, dier en natuur.


Remy

Berichten: 2722
Geregistreerd: 02-06-04
Woonplaats: Sint Anthonis

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-04 21:14

Een bedankje kan nooit kwaad, en komt ook nooit verkeerd over... en kost ook niets! Knipoog

Dennis

Berichten: 31463
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-04 21:21

Idd, dat vind ik ook. Het komt altijd leuk over als je een bedankje stuurt. Hoeft niet veel te zijn, enkel een mailtje of een belletje dat je het erg wardeer dat ze die prijs ter beschikking gesteld hebben.
Zeker regionaal bij een klein bedrijf. Als het zo'n mega bedrijf is weet ik het eigenlijk niet zeker, voor die bedrijven is het echt puur enkel reclame imo.

Super fijn voer bestel je hier: https://equilin.eu/?partner=217
*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik

DoLcE

Berichten: 144
Geregistreerd: 05-05-04
Woonplaats: Heerhugowaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-04 09:48

dat doe je uitjezelf tog wel??:S

Plingolce*(L) youw!we pakken die kk prutsmuts nog wel:) rustig aan, 1 tegelijk.

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 131994
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-04 10:05

Als ik sponsor zou zijn, dan zou ik het hartstikke attent vinden als de prijswinnaar mij even zou bedanken
Het is voor de sponsor ook weer een een stimulans om de volgende weer te sponsoren, en daar worden we allemaal beter van Knipoog
Ik zou het zeker doen !

Afwezig tot nader order. Bij vragen graag contact opnemen met een ander teamlid.
It's not easy being green *** Kermit ***

paardje

Berichten: 4405
Geregistreerd: 01-11-01
Woonplaats: Soesterberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-04 10:31

Ik heb er eigenlijk nog nooit bij nagedacht en dus ook nog nooit bedankt Bloos! . Ga het voortaan denk ik wel even doen, is een kleine moeite Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-04 10:51

Ligt er aan wat de sponsorprijs is. Voor een zakje paardensnoepjes doe ik minder moeite als voor een mooie showdeken Haha!

Kitty

Berichten: 7695
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-04 11:26

Mijn instructrice won laatst een mooie showdeken, gesponsord door een slagerij. Best raar om daar je paard mee rond te laten lopen.
Maar goed, zij heeft de sponsor wel bedankt.

KozieZ

Berichten: 7756
Geregistreerd: 11-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-04 11:39

Ik zou de sponsor wel even een mailtje sturen of iets dergelijks. Bij een zakje paardesnoepjes inderdaad niet...


Marliesje

Berichten: 5885
Geregistreerd: 25-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-04 15:43

Ik heb een hoevenkrabber gewonnen gister, zal ik de spronsor gaan bellen? Knipoog

8-) Misschien klein van stuk, maar niet klein te krijgen. 8-)

Cowgirl

Berichten: 23737
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-04 15:58

Citaat:
Ik heb een hoevenkrabber gewonnen gister, zal ik de spronsor gaan bellen?
_________________


Als ie van masssief goud is, ingelegd met diamanten zou ik wel even een mailtje sturen Haha!

' On bended knee is no way to be free'
Peter R de Vries.

KarinvdM

Berichten: 16565
Geregistreerd: 12-05-03
Woonplaats: Holsloot

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-04 15:58

Ik vind het netjes om even te bedanken. Voor de sponsor is het ook leuk, die weet dan dat het gewaardeerd wordt.

Kitty schreef:
Mijn instructrice won laatst een mooie showdeken, gesponsord door een slagerij. Best raar om daar je paard mee rond te laten lopen.


Romanoff loopt in de zomer met een fleecedeken van het bedrijf van mijn vader, slagerijmachines. Daar krijg ik inderdaad best vaak commentaar op. Lachen

Kijk niet om naar wat is geweest,
leer te leven met vreugde, zorgen en pijn,
kijk naar morgen, een nieuwe dag waarin je gelukkig kan zijn

joelledsr

Berichten: 1641
Geregistreerd: 09-05-03
Woonplaats: ergens ver weg...

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-04 16:14

hmmm, ik zou denk ik even bedanken. Met mijn studentenvereniging hebben wij ook altijd veel steun aan de sponsors bij de wedstrijden... en we hopen altijd dat ze volgend jaar weer van de partij zijn.
En een bedankje van de winnaar is dan nooit weg natuurlijk Lachen

Wat is het heerlijk om 's ochtends uit je slaapkamer raam de paardjes te zien zonnebaden in de wei :)

germie

Berichten: 25918
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-08-04 17:30

Een bedankje van mijn kant gaat een dezer dagen richting de sponsor. Ik ben namelijk wel blij met een mooie showdeken Haha!

Sinds 2014 gediplomeerd instructeur en sinds januari 2021 mag ik zelfs instructeurs opleiden. Ik mag lesgeven in alle disciplines en alle niveaus. Lijkt instructeur worden je ook geweldig? Of wil je gewoon meer weten? Stuur maar een pb.
Alles met respect voor mens, dier en natuur.


m0on

Berichten: 144
Geregistreerd: 20-07-04
Woonplaats: Groesbeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-04 17:44

ik zou de sponsor wel even bedanken, krijgen ze ook een goede indruk van je:D Tong uitsteken

gezegde: prins op het witte paard...

'' heb ik het ff makkelijk, k heb 2 in een Haha! ''

Matthanja

Berichten: 1708
Geregistreerd: 16-02-04
Woonplaats: Steenwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-04 18:47

m0on schreef:
ik zou de sponsor wel even bedanken, krijgen ze ook een goede indruk van je:D Tong uitsteken


Hier ben ik het helemaal mee eens! :j:j

Antoinette

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-04 19:31

Net zoals paardje heb ik er ook nooit over nagedacht om sponsors te bedanken, maar nou heb ik ook nooit echt grote cadeau's gewonnen.
Maar zoals de anderen al zeggen kan het natuurlijk geen kwaad en kost het niets. Dus waarom niet opzich?

Kitty schreef:
Mijn instructrice won laatst een mooie showdeken, gesponsord door een slagerij. Best raar om daar je paard mee rond te laten lopen.
Maar goed, zij heeft de sponsor wel bedankt.


Inderdaad heeft mijn zus ook ooit met een groot sprinconcours een deken gesponsord door een slagerij gewonnen. Erg mooie deken, maar we hebben de deken eigenlijk nooit gebruikt Bloos


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: herous en 85 bezoekers