Help! Dit is eng!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Dioxide

Berichten: 7666
Geregistreerd: 10-06-03
Woonplaats: FL360

Help! Dit is eng!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-04 16:41

Sinds een uurtje voel ik me heel raar..

Ik kon op eens heel moeilijk zien en typen (typen is nu nog moeilijk), maar heb dus ff me ogen rust gegeven.
Nu net begint heel mijn hand te slapen, en vlak daarna mijn wang.

Het is echt een heel vies gevoel!
Ik zit nu even met een oogmaskertje de bokken, maar zo ga ik even liggen.

Weet iemand wat het misschien is?!

skipperfan

Berichten: 10877
Geregistreerd: 23-07-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-04 16:42

Hmm... wat raar zeg! Sterkte dan maar.

Ik kreeg net ook een raar gevoel, beetje duizelig en ik werd ineens heel misselijk, maar al snel ging het gevoel weg en nu komt het dus weer Verward

Lievemeid
Berichten: 9097
Geregistreerd: 09-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-04 16:51

Bah dat klinkt eng. Clown Dr is toch wel iemand thuis? Misschien is het de hitte ofzo.. Scheve mond Ach gut

Justy

Berichten: 31631
Geregistreerd: 26-02-04
Woonplaats: Waar het altijd vakantie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-04 16:51

Misschien zit er een migraine-aanval aan te komen?

shadowfaxx

Berichten: 5880
Geregistreerd: 27-12-03
Woonplaats: Turnhout

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-04 16:53

Dioxide schreef:
Sinds een uurtje voel ik me heel raar..

Ik kon op eens heel moeilijk zien en typen (typen is nu nog moeilijk), maar heb dus ff me ogen rust gegeven.
Nu net begint heel mijn hand te slapen, en vlak daarna mijn wang.

Het is echt een heel vies gevoel!
Ik zit nu even met een oogmaskertje de bokken, maar zo ga ik even liggen.

Weet iemand wat het misschien is?!


Volgens mij ben jij écht zwanger,dit kan niet meer.


Nee, grapje,dat is misselijkheid heb ik soms ook. Gewoon ff gaan liggen en kauwgon knauwen

Hester

Berichten: 2153
Geregistreerd: 29-11-03
Woonplaats: Een Leidsche in hart en nieren!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-04 16:57

Heb je wel genoeg gegeten en gedronken?

Het kan ook je bloeddruk zijn...

Shiloh

Berichten: 19783
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-04 17:07

Idd warmte, genoeg gegeten? gedronken?

Het klinkt mij als een migraine aanval, kun je slecht zien? ik krijg altijd "sterretjes" voor mij ogen...

Maar het kan zoveel zijn. Als het nou lang aanhoud zou ik even naar de dokter gaan.

Haagsemeid

Berichten: 6536
Geregistreerd: 12-05-02
Woonplaats: leidschendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-04 17:10

Geen last van stress toevallig?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-04 17:13

Dat heb ik ook een keer gehad. zat te bokken en msnnen, en ineens viel de helft weg, ik zag een grote vlek zwart, ik begon te trillen enzo..
toen kreeg ik een heeeele erge migraine aanval.
ik had dat nog nooit gehad dus het was super eng, en daarna had ik zo'n koppijn dat ik gewoon moest huilen Bloos!
Maar na 3 paracetamolletjes ging het al ietsje beter.
gewoon gaan liggen en wachten..!

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-04 17:44

Migraine!
Ik herken het precies.
Waarschijnlijk kun je straks opeens niet meer op bepaalde woorden komen, als je een zware aanval hebt.

SANEX

Berichten: 11251
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Buitenpost

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-04 22:51

Idd Migraine dacht ik ook aan, ik heb het zelf gelukkig maar 1 keer gehad, maar mijn moeder heeft heel vaak migraineaanvallen.

Toen ik het had werd ik eerst heel misselijk en gaf ik over, daarna werd ik duizelig en begonnen delen van mn gezicht en handen ontzettend te tintelen en ik zag ook vlekken e.d
Daarna ontzettende hoofdpijn, kon niet meer staan of wat dan ook en heb huilend op de bank gelegen.
Ik ben blij dat ik het nooit weer heb gehad.

Maar aan jou beschrijving te horen ken ik het van die ene keer van mezelf en mn moeder die het dus heel vaak heeft.

Geen pretje

Dioxide

Berichten: 7666
Geregistreerd: 10-06-03
Woonplaats: FL360

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-04 10:18

Ik heb wel een vorm van migraine; cluster-hoofdpijnen. De huisarts zei dat dat nog pijnlijker was dan migraine zelf. Maar dit was toch wel heel anders Nagelbijten / Gniffelen

Gisteren na het posten van dit topic ben ik meteen op de bank gaan liggen met een koud oogmaskertje, en met m'n benen omhoog.
M'n benen begonnen ook te slapen en ik kreeg heel moeilijk adem, maar m'n pa wist niet wat het kon zijn. Daarna heb ik inderdaad wel een hoofdpijn aanval gekregen, maar niet zoals mijn normale aanvallen.

Na die aanval ben ik nog misselijker geworden, maar ik heb geprobeerd een beetje warm te eten. Dat lukte niet, en ben naar boven gegaan en heb een uurtje op bed geslapen. Voor het slapen was mijn temperatuur 39.5 Scheve mond

Ik ben om 19.15 naar beneden gekomen en heb toen flink overgegeven. Daarna heb ik alleen nog maar hoofdpijn gehad.
Nu ben ik inmiddels weer een nacht verder, en heb nogsteeds hoofdpijn. Lips are sealed

@Alacairion: Ik heb dus ook jankend op de bank gelegen... Bloos

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-04 10:20

Klinkt idd als Migraine.. Mijn moeder heeft die dat ook.. En idd die geeft er ook flink bij over.. Na 2 dagen staat ze weer naast haar bed normaal gesproken, maar fijn is het niet..

Shiloh

Berichten: 19783
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-04 10:21

hmmm dan zou ik zeggen...

je hebt gewoon een flink griepje te pakken... maar echt gezond klinkt het niet... ach jah, bezoekje huisarts kan nooit kwaad, maar dat kun je zelf het beste inschatten of dat nodig is....

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-04 11:09

Ach... de meeste huisartsen nemen migraine toch niet serieus, volgens mij. Die van mij vond dat ik me aan zat te stellen en dat ik niks had.
Sterkte ermee iig. Ik ben ook nog een paar dagen naar geweest na zo'n aanval. Vooral slecht zicht en concentratie problemen.

Jorrit

Berichten: 70
Geregistreerd: 26-08-02
Woonplaats: Bleiswijk City

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-04 11:15

Zo iets noemen we volgens mij als je veel computerd, een epileptische aanval, die waarschuwing staat echt niet voor de grap op alles wat met computers te maken heeft. Denk dat je dus wel beter even langs de huisarts kan gaan, sterkte in ieder geval.

Dioxide

Berichten: 7666
Geregistreerd: 10-06-03
Woonplaats: FL360

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-04 11:55

@ Jorrit: Ik zit wel heel de dag achter de computer ja, maar het is absoluut geen epileptische aanval geweest. Ik denk wel dat het met m'n oude beeldschermpje te maken heeft (veel straling..), maar die wordt zsm vervangen voor een 17" van Ilyama.

Inmiddels is de hoofdpijn weer een beetje weggetrokken, maar helemaal goed voel ik me nog niet.
Iniedergeval bedankt iedereen!! Lachen

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-04 12:09

Tessebes schreef:
Ach... de meeste huisartsen nemen migraine toch niet serieus, volgens mij. Die van mij vond dat ik me aan zat te stellen en dat ik niks had.
Sterkte ermee iig. Ik ben ook nog een paar dagen naar geweest na zo'n aanval. Vooral slecht zicht en concentratie problemen.

Idd Scheve mond
Ik heb toen ik een jaar of 6/7 was een migraineaanval gehad, en ook echt flink.... Kon ook niets binnen houden, geen licht en geluid verdragen had flinke koorts enz. Mijn ouders na 24 uur toch eens de HA gebeld, die met de mededeling kwam: "geef nog maar een paracetamolletje en als het morgenochtend niet beter is kom je maar langs" Tja... Lips are sealed

Remy

Berichten: 2722
Geregistreerd: 02-06-04
Woonplaats: Sint Anthonis

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-04 12:25

Tessebes schreef:
Migraine!
Ik herken het precies.
Waarschijnlijk kun je straks opeens niet meer op bepaalde woorden komen, als je een zware aanval hebt.


Ik vrees voor jou dat dit idd het geval is. Als je naar een streep kijkt, en je kan niet meer een ononderbroken lijn zien, dan lijkt het er op dat dit het zgn. "aura" is dat een migraineaanval inluidt.... Scheve mond Duurt ongeveer een half uur, en dan is je zicht weer normaal en begint de hoofdpijn. Tijdens het aura kun ook ook gevoel hebben alsof er een band om je hoofd zit..

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-04 12:43

Ik zag flikkerende gekleurde kerstverlichting aan de rand van mijn oog. Lachen

Dioxide

Berichten: 7666
Geregistreerd: 10-06-03
Woonplaats: FL360

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-04 13:09

Remy schreef:
Ik vrees voor jou dat dit idd het geval is. Als je naar een streep kijkt, en je kan niet meer een ononderbroken lijn zien, dan lijkt het er op dat dit het zgn. "aura" is dat een migraineaanval inluidt.... Scheve mond Duurt ongeveer een half uur, en dan is je zicht weer normaal en begint de hoofdpijn. Tijdens het aura kun ook ook gevoel hebben alsof er een band om je hoofd zit..

Ik heb onafgebroken slecht kunnen zien. Dat was juist het enge eraan, vooral in combinatie met dat slapen van m'n lichaam. Scheve mond

Remy

Berichten: 2722
Geregistreerd: 02-06-04
Woonplaats: Sint Anthonis

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-04 09:10

Mss is het wel een lichte zonnesteek geweest? Lijkt me op zich nog niet zo vreemd met dit weer. Ik denk dat veel mensen door het warme weer een beetje onwel worden.....

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-04 09:46

Ik heb dit ook gehad met wandelen in de bergen.
Bij mij was het een combi van een zonnesteek (in de zon buiten MOET ik iets op mijn hoofd anders ben ik zo oververhit) en hoogteziekte.
Niet fijn kan ik je vertellen, zeker niet met een ravijn naast je en nergens waar je met de auto kan komen...

Locanda

Berichten: 2612
Geregistreerd: 17-08-03
Woonplaats: Noord-Holland en Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-04 09:54

Zonnesteekje? of een hitteslag..

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-04 10:02

Dat slapende gevoel hoort niet bij zonnesteek.