Jarig in de vakantie --> feestje plannen is RAMP

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Shiloh

Berichten: 19774
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Jarig in de vakantie --> feestje plannen is RAMP

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-07-04 17:16

Poeh poeh..

Ik word 18 augustus 18 jaar, en nu wil ik dit keer een GROOT feest geven Tong uitsteken ik heb al in geen jaren meer een fatsoenlijk verjaardagsfeest gegeven, maar dit jaar moest het er maar eens van komen. Paps en mams lief aangekeken, en raar maar waar heb ik het gewoon voor elkaar gekregen dat ik 28 mensen mag uitnodigen.... (wist niet eens dat ik zoveel vrienden had Bloos! )

Maar goed, nu is dus het probleem. WANNEER... als ik het rond de 18de doe, is de helft nog op vakantie, of moeten er veel werken waar ze niet meer onderuit kunnen komen. Dus dacht ik, dan doe ik het de laatste week van de vakantie. MAAR nu beginnen een hoop van mijn vriendinnen aan een universitaire opleiding, dusssss introductie weken.... oftewel laatste week is ook geen succes.

Dus dacht ik, wat dacht ik van het eerste weekend nadat de scholen hier al weer een week van start zijn? dus 10 september. MAar dat is dan wel bijna een maand na mijn echte verjaardag. Bovendien heb ik dan het risico dat het weer ook weer slechter is, en het zal toch echt een tuinfeest moeten worden, want in huis passen ECHT geen 28 man.

Ik denk dat ik mijn agenda nog maar een paar keer ga doorbladeren... wat vermoeiend zeg....

"Every song has a CODA, a final movement. Whether it fades out or crashes away. Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music?"


Jessminder

Berichten: 192
Geregistreerd: 04-01-04
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-04 17:25

Shiloh schreef:
Dus dacht ik, wat dacht ik van het eerste weekend nadat de scholen hier al weer een week van start zijn? dus 10 september. MAar dat is dan wel bijna een maand na mijn echte verjaardag. Bovendien heb ik dan het risico dat het weer ook weer slechter is, en het zal toch echt een tuinfeest moeten worden, want in huis passen ECHT geen 28 man.

Ik denk dat ik mijn agenda nog maar een paar keer ga doorbladeren... wat vermoeiend zeg....


Slecht weer? Wat dacht je van een aantal partytentjes? Goed monteren bij een wat hardere wind.. en je hebt zo een overdekte tuin!

Waarom kijk je niet even rond in de buurt voor een zaaltje wat je voor weinig geld kunt huren? Drank kun je vaak e.v.t. zelf verzorgen..

Marcha

Berichten: 1090
Geregistreerd: 19-06-03
Woonplaats: Oudenbosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-04 17:25

Ow ik met hetzelfde probleem. Ik word 14 augustus 16 en ik wou voor wat vrienden een bbq omdat ik al een examenfeest heb gegeven dus nu iets kleins. Alleen de helf is dan nog op vakantie dus blijven er nog maar een paar mensen over, das ook niet alles. Scheve mond moeilijk, moeilijk, moeilijk..........

jihoe
Berichten: 1124
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: zuid holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-04 18:52

ik ben op 20 augustus jarig en heb weleens mijn halve verjaardag gevierd dus toen ik 25 en een half werd heb ik dat maar gevierd.
maar 18 is wel zo bijzonder dat je moeilijk je 18 en een halve verjaardag kan vieren.
Bedenk gewoon welke mensen het meest belangrijk voor je zijn en plan dan een dag waarop hun in elk geval kunnen

Z1+1

Nadir

Berichten: 12692
Geregistreerd: 12-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-04 21:08

Ik heb wel een ideetje voor je... Tong uitsteken

Plan je verjaardag gewoon op 18 augustus... Alle mensen die op vakantie of op een andere manier verhinderd zijn, komen lekker niet, maar in plaats van hen nodig je een aantal gezellige bokkers uit... Schijnheilig

Kan heus heel gezellig worden... Haha!

~ The world is a book and those who do not travel read only one page ~

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-04 21:57

Ja ik ken het probleem, ben op dezelfde dag jarig als jij en vier het meestal maar wat gespreid Haha! .

Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-04 22:08

Ja lastig is dat, ik ben altijd jarig in de voorjaarsvakantie en dan is iedereen er wel in het weekend!
Paar weken na je verjaardag moet toch kunnen? En als je wat van die partytenten neerzet en eventueel een buitenkachel erbij dan is het vast niet zo koud (als het dan koud is zal denk ik wel meevallen)

Joyce de Vos - Horse Charms Webshop - Horse Agility NL - Painting Pony
Let op wegens tijdgebrek en andere bezigheden, ben ik nauwelijks meer actief op Bokt. Graag niet PB-en, maar mailen voor snel bereik :) Bedankt!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-04 08:24

Ik ken het probleem. Ik was gisteren jarig, maar vier het voor een hoop vrienden pas volgende week, met een MEGA lanparty bij ons thuis.
Het was echt een ramp om dat te organiseren. Helemaal omdat de helft afkomstig is uit Engeland en de VS... Maar het is uiteindelijk gelukt. Haha!

astra4

Berichten: 1076
Geregistreerd: 20-05-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-04 11:54

Ik ben volgende week jarig..de 8ste. Meestal erg stilletjes op mijn verjaardag dus ! Meestal komt er een vast klein clubje..maar eigenlijk zou ik ook wel eens een "feestje" willen..eens iets anders dan elk jaar dezelfde mensen die op de koffie komen. Ook ik ben er nog niet uit hoe ik dat voor elkaar zou moeten krijgen..ik zie het niet zo zitten om pas in september mensen uit te nodigen..dan is het al weer een maand na mijn verjaardag ! *zucht*

_Linda

Berichten: 4506
Geregistreerd: 22-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-04 15:58

ja, dat is idd lastig in de vakantie. heeft een vriendin van mij ook, er zijn er altijd wel een paar op vakantie. en anders een paar weekjes later eventueel.

Laantje

Berichten: 2515
Geregistreerd: 09-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-04 16:00

Heb ik ook wel eens gehad.

Als je jarig bent in de vakantie kan er bijna nooit iemand komen....... Boos!

Lovers Charles, siamo le Principesse!! Lovers

Liselot

Berichten: 32174
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-04 16:04

heel bekend probleem, ik ben op 6 augustus jarig...
ik heb al niet echt veel vrienden en nu is meer dan de helft nog op vakantie ook nog Verdrietig en komen nu een stuk of 5 mensen geloof ik

http://www.LiselotKamphuis.nl FOTOGRAAF: oa Bruiloften, Newborn en workshops!
T 18-11-15 <3 A 9-8-19 <3

Daisy

Berichten: 2616
Geregistreerd: 18-07-04
Woonplaats: Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-04 16:04

Ik zou het dan gewoon doen wanneer de meeste mensen kunnen.

Ik ben meestal met carnaval jarig dus vier ik het met heel veel mensen op stap haha. Op zich wel fijn, want je vrienden gaan dan tegen iedereen vertellen dat je jarig bent en dan krijg ik meestal wel een gratis drankje ofzo haha

Heb je in je hoofd nog ruimte voor waanzinnige plannen?

............................................................................................................................................................KOM; dans, schreeuw en zing met mij!

miepmiep
Berichten: 2348
Geregistreerd: 20-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-04 08:36

LiSSy schreef:
heel bekend probleem, ik ben op 6 augustus jarig...


Ik ook!
Maar ik vier het gewoon nooit. Ik hou toch al niet zo van dat verplichte gezellig doen. Ga ik liever gewoon een keer gezellig wat doen.

Ik heb vroeger wel eens inderdaad ook halve verjaardagen gevierd, in februari. Maar ik weet niet, het is het toch niet helemaal... Ik heb het gewoon opgegeven dus...

iris_oo

Berichten: 1792
Geregistreerd: 22-02-04
Woonplaats: Hellevoetsluis

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-04 09:13

ik ben 3 aug jarig dus dan is er ook niemand maar ik heb er nu toch geen zin in...

Pick yourself up, dust yourself off and back in the saddle!

For bitter or worse you know me better than anyone else :+:


Laantje

Berichten: 2515
Geregistreerd: 09-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-04 15:33

Kyaralover schreef:
ik ben 3 aug jarig dus dan is er ook niemand maar ik heb er nu toch geen zin in...


Hoezo niet?

Lovers Charles, siamo le Principesse!! Lovers

iris_oo

Berichten: 1792
Geregistreerd: 22-02-04
Woonplaats: Hellevoetsluis

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-04 16:32

zie onderschrift
Kben nogal verdrietigjes Verdrietig

Pick yourself up, dust yourself off and back in the saddle!

For bitter or worse you know me better than anyone else :+:


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Lonneke, Berdien, carina, ChanelR, Emmaa_92, GoogleAdsense, karelien, Laarvv, Lestria, Lola25, LuCa88, Luxorvalkje, meintje, Meliaforever, Moonlight17, RenskeFrea, speedfiets_2, Thami, Wopkebrok en 61 bezoekers