Schrobben, boenen, poetsen etc. etc. Hihi

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anneke
Berichten: 6668
Geregistreerd: 13-07-01

Schrobben, boenen, poetsen etc. etc. Hihi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-03-02 17:54

Ik kom tussen de middag de stal inlopen...gatverdamme, wat stonk het zeg!!
Ik had al twee dagen de stallen niet gemest *schaam, schaam* Bloos , en de paarden had ik ook al een tijdje niet opgeknapt...Ja ik weet t, heel erg, maar ik had t echt ff te druk voor die 2 geboeftes. Haha!
Ik had ze s'morgensvroeg al naar buiten gegooit, dus ik kon meteen met de stal beginnen! Eerst ff gevoerd, en toen, hup, aan de slag!
Helemaal leeggehaald, uitgesopt, en op laten drogen.
Toen een grote lading schoon stro erin (tot de knietjes Vork ), het rook weer heerlijk fris! Toen de rijbak (waar ze ook overdag instaan) leegehaald.

Toen die twee boefies uit de bak gehaald. Chester op stal, Pompidou buiten op de poetsplaats. Was ze t natuurlijk niet mee eens, ze wilde ook op stal. Helaas stond ze met een touw vast, dus moest ze wel. }>
Ff lekker uitgebreid gepoetst, longeerspullen om, en richting bak gegaan. Ze was erg heet, wat een timing Anneke! Haha!
Toen weer terug naar de poetsplaats (hartelijk, en keihard hinnikend onthaald door mr. Chester Clown ) en dr benen afgespoten, staart gewassen, (was ze t al helemaaaál niet mee eens Schijnheilig ) en nog eens goed gepoetst, hup wat equistar erop, en tadaaáa, een mooi schone Pompidou! Pling
Haar op stal gezet, en toen mijn Grote Vriendelijke Reus gepakt.

Ook lekker uitgebreid gepoetst, equistar dr op, benen schoon gespoten.
Toen zijn hoefwond gaan behandelen.
Hij heeft zich een tijd geleden helemaal opengetrapt, en dat is nu nog niet over... Lips are sealed
Schoongespoeld met water, toen ff 10 minuten in een teil biotex/ water gezet. Toen droogemaakt, en acederm erop.
Ook weer piccobello! Pling

Heerlijk, twee ultraschone stallen, en twee ultraschone bewoners! Party!!
Wel veel werk hoor, twee paarden... Scheve mond


Melissa

Berichten: 5812
Geregistreerd: 23-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-02 18:09

Haha ik denk dat pompi een ander kleurtje wou dan Knipoog Haha!

Nou ja je paardjes staan er in ieder geval lekker dik verpkat bij Haha!

Sometimes I pretend to be normal. But it get's boring. So I go back to being me!

Anneke
Berichten: 6668
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-03-02 08:17

Ja die schimmeltjes veranderen altijd erg snel in gele vlekken monsters... *LOL*
Vooral zo'n leuke witte staart... Lips are sealed *LOL*

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-02 08:54

Oh jee en dan klaag ik alleen al over modder op Cerise's niet meer zo witte voetjes... Bloos
Als ik dit zo lees heb ik nog maar weinig te klagen dus.
Ben benieuwd of het uberhaubt zin heeft bij ons om haar (nu bruin/grijze) voeten te wassen, met die modder enzo...
Bij de stal wordt het erf afgegraven, en gaan ze het hele erf opnieuw bestraten.
Een behoorlijk smerige boel nu nog, met klei, zand, blubber...

Pompidou kan dus net zo lekker heet doen als Cerise haha...
Ik zie het helemaal voor me!
Wel balen met die hoefwond van Chester. Mijn vriendin had een hoefzweer en moest ook elke dag aan de gang met een emmer Badedas... hopelijk gaat het genezen nu wat sneller bij Chester!
En vind je twee paarden veel werk?
Ik vind eentje al heel wat... *LOL*


Anneke
Berichten: 6668
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-03-02 12:02

Ja het is wel balen, met Chester.
Ik heb wel veel geluk dat hij zo enorm braaf is. Echt, daarover verbaas ik me iedere keer weer!
Het zag er lelijk uit, helemaal een beetje ontstoken, en echt heel diep.
Gisteren, nadat ik t behandeld had, was het weer mooi schoon, en roze.
Mijn vader heeft er een paar uur later nog wat uierzalf op gesmeerd, dus tsja, hoeveel meer kun je doen hé?

Pompidou is echt zo'n hittepetitje, die graag de baas wil spelen. Tsja, dat soort dingen gaan er bij mij dus echt niet in, dus staat ze vaak te stampvoeten...

Ach, het is echt een heerlijk stel, en ze vullen elkaar goed aan. Ze luisteren keurig naar me, en zijn heel gemakkelijk.
Zie mijn onderschrift. Lovers


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Elegance_, journee, MarieAnne, Mark0919, rosak, sterregoud, su72 en 46 bezoekers