Merens wedstrijd!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Fleda

Berichten: 5700
Geregistreerd: 03-02-02

Merens wedstrijd!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-02 20:27

Hoi hoi,

ik had gister met mijn pony een wedstrijd van het stamboek en toen moesten we eerst `s ochtends een dressuur proefje rijden. Ik had al 1 maand niet echt meer kunnen rijden vanwege het vieze weer en ook omdat ze de bak aan het overkappen zijn. Toen ging ik losrijden en toen kwam ik erachter dat ik nog maar 20 minunten had want de tijd was niet goed doorgekomen. Maar op zich ging het rijden FANTASTISCH!!! ze liep heeeeel lekker en ze was ook best wel relaxed terwijl er ook allemaal hengsten tussen liepen.nou, ik reed dus me proef en dat ging heel goed. Ik had maar 1 foutje en dat was dat ze al uit zich zelf aangalloppeerde nog voor de hoek. Toen weer op de wagen gezet en wachten op de prijsuitreiking. Er deden er 10 mee in de B en toen begonnen ze bij 10...9...8...enz..3 ...en toen was ik nog niet geweest en toen bleek dat ik eerste was!!!! echt onwijs vet. Ik had 176 punten en dat is natuurlijk onwijs veel. de tweede prijs had 159 punten dus dat is wel een gigantisch verschil. Later op de dag had ik nog een behendigheidspel maar daar was ik 15de van van de 17!!!!! Dat ging echt niet goed. Ik moest ook allelei enge dingen doen zolas onder een gordijn doorrijden van rood-wit lint. en een bezembak en over een plastic zeil heen lopen.

Zo dit was mijn verslag!!! doeiiiiiii groetjes daisy

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-02 12:10

gefeliciteerd met je eerste plaats. hartsikke goed. Je had echt veel punten. jammer van dat behendigheidsspel. maar je kunt niet alles hebben he?

Fleda

Berichten: 5700
Geregistreerd: 03-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-02 00:04

ja dank je wel. Neej het waren hele rare dingen wat ik moest doen met dat behendiheid spel en ze heeft al niet zoveel vertrouwen en ik moest het ook nog binnen 5 min doen. Als ik misschien meer tijd had ze gehad was ze er wel overheen geweest. Haha! het zeil had ik stiekem thuis al geoefent!!! Haha!