stelling: paardenmannen zijn homo's

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

 
 
Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

stelling: paardenmannen zijn homo's

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-03-02 15:40

dat hoor je altijd.
bij mij komt deze stelling uit, ik werk op een stal en die jongen/man waar ik bij werk is zo homo als het maar kan. Maar de man waarvan de stal is waar wij staan is getrouwd met een vrouw. toch is hij een paardenman. en wat voor een.

graag jullie meningen over deze stelling Haha!

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:


Yootha

Berichten: 6524
Geregistreerd: 22-03-01
Woonplaats: Emmer-Compascuum, Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-02 15:48

Mijn vader is ook een paardenman en die is ook geen homo. Een goede vriend van mij is ook paardenman en die is wel weer homo. Maar ik denk niet dat het wat uitmaakt.

puma

Berichten: 2275
Geregistreerd: 21-08-01
Woonplaats: Lobith

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-02 16:01

Hmm, volgens mijn (anti-paarden) vriend wel ja
Die zegt altijd dat paardrijden voor homo ´s en watjes is.

Je zou hem toch wat doen he, wat moet je met zo ´n kerel Boos! Haha!

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-02 16:02

'Wanneer de man dressuur rijd is het een homo' zeggen ze meestal. Springruiters weer niet. (tenminste bij ons)
Maar wat is dan een western ruiter of iemand die niet rijd?
Ik ben het er iig niet mee eens!! De meeste staleigenaren zijn mannen en ook veel handelaren en fokkers zijn mannelijk.
Ik heb ook een vriend die dressuur rijd en bij onze ponyclub zijn er 3 jongens. Geen van alle homo (denk ik Haha! )

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-03-02 16:05

mijn broer heeft ook paard gereden en is dus ook geen homo. Haha! die man waar ik werk overduidelijk wel maar de staleigenaar niet en hij is wel een dressuurruiter.

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-02 16:09

Mee eens, heeeeel veel paardenmannen zijn homo.

gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-02 16:11

Volgens mij maakt het niets uit *LOL* hoewel er van de 10 mannelijke dressuurruiters die ik ken er zeker 8 homo zijn...Verward Maar ik blijf erbij dat het niet uitmaakt! Party!!

¡!Ellen!¡
Berichten: 2797
Geregistreerd: 12-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-02 16:28

Het is wel waar dat veel paardenmannen homo's zijn, maar toch ben ik het er niet mee eens. Ik ken genoeg paardenmannen/jongens die écht geen homo zijn. Homo zijn heeft niks te maken met paarden. Als een man op een paard stapt wordt hij niet automatisch homo! Haha!

Dorine_81

Berichten: 1639
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Beek (LB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-02 17:51

Ik ken veel paardenmannen maar of ze allemaal homo zijn denk het niet...! ikheb zelfs eens wat met een paardenjongen gehad die nu trouwens wel homo is geloof ik zou het door mij zijn gekomen Haha! of door Obsession hahahaha Knipoog

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-02 18:00

De homo´s die ik ken, rijden allemaal niet en de mannen die rijden (die ik ken) zijn allemaal niet homo, dus... Verward !

Benz († 18.12.09) & Bella († 4.01.10), ik mis julie nog steeds ;( ....
Welkom lieve Mila <3 !
Vakantie vieren op een echt kasteel in Beieren :) ?? http://www.schloss-moehren.nl/

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-02 18:39

Het maakt nogals een verschil of die mannen dressuur rijden of springen. Maar mannen die dressuur rijden in de sport en echt 100% hetro zijn, daar ken ik er niet veel van. Volgens mij zijn die nog niet eens op 1 hand te tellen Haha! .

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-02 18:43

jep zoals jippie al zegt in de dressuur zijn ze bijna allemaal homo of ze doen vreselijk verwijft (die trekjes die G. ook heeft)en lopen dan nog met een griet rond maar dat vertrouw ik meestal niet zo *LOL*
nog meer balen is dat de meeste homo's vaak best leuk zijn om naar te kijken.
btw van jullie stalhouder gaan ook de praatjes rond dat hij minstens Bi zou zijn.

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Pegasus

Berichten: 1066
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Mijdrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-02 18:49

Alle mannen die paardrijden bij ons op de stal / manege zijn getrouwd.
Of ze homo zijn weet ik niet, heb het ze nooit gevraagd. Ik in ieder geval niet. Haha!

Kytha

Berichten: 14944
Geregistreerd: 23-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-02 19:03

Ben ik het niet mee eens
Misschien zijn er in de dressuur meer homo's dan in de springsport, maar allemaal homo.. écht niet!!
ik haat mensen met zulke vooroordelen Misselijk , want als ze één keer een (of meerdere) homo's kennen/zien die paardrijden, trekken ze meteen de conclusie dat alle mannen die paardrijden homo zijn
slaat toch nergens op?

Wie steeds achter de kudde aanloopt, sjouwt altijd door de stront

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-02 20:52

Oké wedstrijdje heteromannen opnoemen in de dressuursport: Sven Rothenberger (Jongors Weiden, ook op OS geweest), weet overigens niet of ik het allemaal geod schrijf.
Dressuur is wel een soort trekpleister voor homo-mannen... Maar goed, we gan hetero's tellen!
Telt Sjef ook? Hij is wel trainer, maar rijd zelf ook...
Hmm, nog iemand?

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

chantal1

Berichten: 5310
Geregistreerd: 14-11-01
Woonplaats: zeeuws-vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-02 20:57

eeh tja, ik ebn het eigenlijk niet eens met die stelling, ik ken er een aantal en het merendeel is geen homo. Nu zei Nimber al dat sommige leuk waren om te zien, ik noem maar ff een voorbeeld Nick Wagman, vind ik een lekker ding maar ik dacht dat ik hier heb gehoord dat hij homo is Verdrietig Jammer jammer jammer!

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-02 21:17

Het is in elk geval wel zo dat de meeste manegelessen vol zitten met meiden.
Met andere woorden: paardrijden is met name bij meisjes populair, dat is al heel lang zo.
Daardoor krijg je ook dat hetero-mannen het niet zo stoer vinden om te leren paardrijden, en er meer homo's dit doen dan hetero's.
Dit patroon is sinds een jaar of tien (of al langer) zo, en daardoor zitten er ook meer homo's in de dressuursport, en is de belangstelling voor springsport gedaald.
Ook het aantal mensen die de springsport in gaan is langzaam gedaald de laatste jaren.
Er zijn ook minder spring-instructeurs/instructrices.
Jammer, maar jah. Hopelijk dat het over een tijdje weer beter wordt met het aantal mannen en het aantal springruiters in de sport!

SheMellon

Berichten: 2948
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: monster

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-02 21:37

Ok het is een feit dat van de vier mannen ,bij mij op de manege die een eigen paard hebben,3 homo zijn.Maar mn vriend is ook een paardenman en hij is zeker geen homo Haha!

Je moet de mening van een meerderheid niet verwarren met de waarheid.

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-02 22:30

Misschien ligt het aan de tak van de sport?
Ik ken vooral veel oudere mannen. Paardemensen in hart en nieren.
De meeste mennen of fokken oid.
Mijn vader rijd met mij om het hardst over het strand, maar is zeker geen homo hoor!

Het valt mij eigelijk niet op Verward Maar zoveel dressuurrijdende mannen ken ik nou ook weer niet. Onder het zadel dan iig!

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-02 22:36

nou haha mijn vriend rijdt ook paard en dat is toch geen homo Haha! en mijn kennis is ook paardenman en ook geen homo hoor.. ben het er dus niet mee eens

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

Boogiegirl

Berichten: 7815
Geregistreerd: 26-06-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-02 22:41

hihi geinig maar ik ben er niet mee eens, maar ze lijken er wel vaak op.... Haha! maar volgens mij zijn ze het niet alleen een beetje van die homotrekjes Haha!


Maclee

Berichten: 850
Geregistreerd: 29-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-02 23:03

mijn cowboy (zie profiel Knipoog ) is geen homo hoor! De meeste mannen die ik in de paardensport tegenkom zijn dat niet. Sterker nog er zitten nogal wat rokkenjagers tussen! Ligt misschien aan de western sport. Is toch stoerder dan dat dressuur gemiep }>

Het gaat niet om de bestemming, maar om de reis er naartoe.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-02 23:18

Dus voor een echte hetro paardenman moet je bij het Western rijden zijn. Ik zal het goed onthouden hoor, ik heb genoeg vrijgezelle paardenvriendinnen die allemaal in het profiel van Bridget Jones passen Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-02 00:46

Laui! schreef:
Oké wedstrijdje heteromannen opnoemen in de dressuursport: Sven Rothenberger (Jongors Weiden, ook op OS geweest), weet overigens niet of ik het allemaal geod schrijf.
Dressuur is wel een soort trekpleister voor homo-mannen... Maar goed, we gan hetero's tellen!
Telt Sjef ook? Hij is wel trainer, maar rijd zelf ook...
Hmm, nog iemand?


Paar bekende ruiters/trainers.
Wijlen Dr. Reiner Klimke
Michael Klimke
Alex van Silfhout
Henk van Bergen
Eddy de Wolff van Westerrode
Johann Hinnemann
Joep Bartels
Klaus Balkenhol
Herman Wientjes
Douwe Rinkes

En zo zijn er nog een heleboel denk ik.

Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-02 08:34

Denk dat je even wat meer moet generaliseren: DRESSUURpaardenmannen zijn meestal homo (niks mis mee overigens). Springruiters en westernruiters zijn meestal gewoon hetro en getrouwd oid.
Mijn vriendje is ook echt geen homo hoor Haha! ! Maar das ook een echte cowboy! Cool

Viv

De reden dat ik niet meer verander is dat ik mezelf dan niet ben maar een ander!
Bedankt voor alles wat je me hebt gegeven wijffie, dag ezeltje...
Cadiz Ruinenkampioen 2008 en Reserve Ruinenkampioen 2009, 2012, 2014!!!!!
A-zadelproef, STERRUIN!!!!
B+12/ L1+3


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: agesus, Berdien, Bretsa, C_estmoi, carin0903, Contemplate, Finesse, lizy29, Lukasje, nafkedemi, nienmoon, sterregoud, StonedRomy, tienus63, Vecar, xRaisin en 117 bezoekers