Band of Brothers, wat een fantastische serie!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Band of Brothers, wat een fantastische serie!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-03-02 22:59

Wauw. Ik had in NY al een halve aflevering gezien, en toen de serie dus hier in NL on the air kwam, zat ik als eerste voor de buis hoor!
Ik vind het toch zo'n goede serie. Niet gedramatiseerd, juist dramatisch doordat het is gemaakt 'zoals het wás' (klinkt net als die reclame van de uitvaart met die dikke surinaamse Bloos ) Aan het begin de interview-delen met de echte veteranen...

Zijn hier ook BofB fans? Ik vond het echt een super aflevering dat ze hier in NL waren, met Hugo Metsers jr, wauw, echt Nederlands ook! (heb wel eens White Squal gezien waarin er zogenaamd Nederlandse meiden waren, nou wat ze zeiden was echt niet Nederlands!) En die aflevering dat ze gedropt werden met de vliegtuigen, brrr... kreeg dr kippenvel van....
En vorige week, dat zo'n soldaat naar z'n foxhole kroop tijdens een bombardement, en zn maten riepen 'hurry up, come on!!' en boem, putje gebombardeerd... Huilen

Heeeele indrukwekkende serie. Echt werkelijk een meesterwerk. Ga vanavond weer lekker onder mn dekens liggen kijken met een grote zak chips. En me na afloop weer verbazen dat er nog steeds militairen zijn die wíllen vechten in oorlogsgebied, na zoiets te hebben gezien.

Nothing tastes as good as being lean feels *profielupdate*
Goed voornemen 2007: Sommige PBtjes slippen er nog wel eens tussendoor... dus mocht je geen respons krijgen; stuur svp nog eens en niet boos worden hoor Haha!


Bartje

Berichten: 1651
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-02 10:52

jaaaaaaaaaa Band of Brothers is cool!!! Van Tom en Steven Lachen

alleen wel jammer dat de spanning er nu af en toe beetje uit is.. dat vond ik in het begin wel leuk jah, but like you said.. It's real Lachen

heb gister gemist.. dus mondje dicht over wat er is gebeurd, ik kijk vanavond op V8 wel!

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-02 10:56

mijn vriend volgt t ook trouw. neemt t ook allemaal op en gaat t dan allemaal nog een keer achter elkaar kijken.
ik heb t nog nooit gezien, veels te laat Haha!

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:

Shaienne

Berichten: 4933
Geregistreerd: 02-04-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-02 12:23

Ja ik vind het ook een super serie! Soms vind ik het echt eng, omdat het ook allemaal echt is gebeurd. Donderdag en vrijdag komt Savind Privat Ryan op yorin geloof ik. Ook zo ontzettend mooie film.

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-02 12:49

Wanneer en waarop komt dat? Schijnheilig Frusty

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-02 12:55

in ieder geval op zondagavond ergens maar welke zender zou ik echt niet weten Verward

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-03-02 16:03

wel TWEE keer per week, het is op zondag en maandag op sbs en v8, wel laat (en dus dezelfde afleveringen, als je hem zondag gemist hebt kan je maandag gaan kijken, wel handig *LOL* Maareh, er zijn nog maar twee afleveringen voor het eind Huilen

Nothing tastes as good as being lean feels *profielupdate*
Goed voornemen 2007: Sommige PBtjes slippen er nog wel eens tussendoor... dus mocht je geen respons krijgen; stuur svp nog eens en niet boos worden hoor Haha!

Dorine_81

Berichten: 1639
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Beek (LB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-02 16:45

Jaaaa....dit is echt een goeie serie .

Hij heeft wel iets weg van Saving Private Ryan maar dan nog beter ...ik ben ook trouwe kijker


Chica

Berichten: 12272
Geregistreerd: 04-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-02 19:24

Ik kijk ook altijd!
Hele goeie serie, het lijkt net of je er middenin loopt!
Dit doet je echt wel met 2 benen op de grond zetten over hoe oorlog eigenlijk wel is.... Verdrietig
Gewoon vreselijk!!!!!!

mdev

Berichten: 354
Geregistreerd: 19-03-01
Woonplaats: Zeven, DE

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-02 20:35

Yeah, Band of Brothers rules!!!

Gister ook weer gekeken, echt prachtig. Vaak zelfs mooier als oorlogsfilms (behalve 'The thin red line', de mooiste oorlogsfilm). De sets zien er echt fantastisch uit en het verhaal achter elke aflevering is gewoonweg super

These train conversations are passing me by
And I don't have nothing to say
-Adam Duritz

Cowgirl

Berichten: 23737
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-02 20:41

hele goede serie op een veels te late tijd!! Frusty Frusty Frusty

Ik moet s'ochtends om 6 uur mijn bed weer uit Boos!

ik wacht dus wel op de video, heb ik het ook nog zonder reclame.

Saving private ryan is ook super, maar ik vind het ronduit achterlijk dat deze film in 2 delen wordt uitgezonden en dan zeker ook nog met reclame.

Ik weet niet meer welke zender destijds Schindlers List heeft uitgezonden maar die deden het super, in een keer en zonder reclame.
Ook een hele goede film(liam neeson Kwijl Haha! omdat ie goed is hoor Haha! )

' On bended knee is no way to be free'
Peter R de Vries.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amandavd, Amazonbot, ComscoreBot, Finesse, fokfanaat, Googlebot, iirrssjjee, Jojoju, Lestrange01, Mandy_89, mika11, Pova, rayoow, roosjenat, rosalie_a, singa, Sorriso, Toffeltje, Vavane, xxmichellexx, zonnebloem18 en 151 bezoekers