vandaag een supper wedstrijd gehad...

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Djaleesa

Berichten: 4432
Geregistreerd: 15-06-04
Woonplaats: Gelderland

vandaag een supper wedstrijd gehad...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-04 20:24

ch barchem..
vandaag had ik wedstrijd in barchem
kom s`ochtends aan..moest pas smiddag rijden maarja wij gaan altijd mee met de rest van de vereniging dus we waren er al vroeg...
het was lang wachten todat het tijd was om op te zadelen...
klaar met opzadelen op naar het losrij terein hij liep supper de rest zij het nu ook hij loopt nou ook een beetje te showen met zijn beentjes teminste meer dan normaal..maarja op naar de eerste proef
hij ging niet zo stond schreef met binnenkomen daar kreeg ik al een 5 voor en in de galop sprong die achter over en weer terug Verward maarja de proef was klaar en helaas gaf ze geen commentaar..dus we gingen afzadelen want de volgende proef was pas twee uur later hmm beetje laat uit elkaar maarja ik me staartje opgehaald bleek dat ik nog 159 had ik blij weer winst..Tong uitsteken
maarja
ik hoefde maar een half uurtje los te rijden dus na anderhalf uur weer opzadelen en naar het losrijterein
kijk me vader waarneer ik moet zeg die er zijn tog twee voor jouw..
ik zo van ja dan al maarja gewoon even snel losgereden en toen na de ring..
ik snel zelf aangemeld zodat me pa al klaar kon staan om voor te lezen..
nou proef ging superrr.!! Haha! toen ik moest afgroeten ging de jury heel hard klappen *LOL* *LOL* ik dacht bij me zelf dit heb ik nog nooit meegemaakt!!! Tong uitsteken dus ik vrije stap rijbaan verlaten en naar de jury toe om commentaar te vragen toen ik dat vroeg begon die te lachen hij zij ja heb ik wel..aleen het wijken moet je op oefen ik zo ja dat ben ik nu al aan het proberen Tong uitsteken zeg die ja dat is juist goed maare voor de rest echt nette proef mooie proef..hij zij ik heb vandaag nog niet zo iemand gezien zoals jij ik lachen Tong uitsteken Haha! zeg die ja je heb uhm..174 punten Bloos ik zij jesus ik schrik de van hij helemaal lachen..oja 1ding vergeten te zeggen Tong uitsteken hij zij ook dat ik nummer 1 van hem was vandaag Haha! en ik was ook eerste Haha! ik echt helemaal blij wnat ik rij nog niet zo superr lang ik het l1 maarja vandaag had ik er opeens weer drie bij *LOL* nu heb ik er 11 dus op naar het l2 dit was min verslagje Tong uitsteken bedankt voor het lezen Tong uitsteken

Marsie

Berichten: 956
Geregistreerd: 30-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-04 20:53

Hey goedzo meid OK dan! Ik had je nog wel gezien Haha! bij de prijsuitreiking ja Tong uitsteken . Ik kon je op het losrijdterrein helaas niet vinden Verdrietig . Denise van Dalen, die rijd toch ook bij de Nijgraaf? Die hebk wel gezien. Wel jammer zeg majah. Zelf had ik 161 en 165 punten en 4e en 5e prijs. Shanna had ik bij het springen met de prijsuitreiking nog gezien, toen was ik aan het losrijden. Maar had jij op je dekje ook gewoon Nijgraaf staan?

Annash
Blogger

Berichten: 26477
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-04 20:55

He Jalees, goed gedaan meid!! Haha!

En dat meisje waarvan ik de pony gevlochten had? Tong uitsteken:P

Annash
Blogger

Berichten: 26477
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-04 20:55

Marsie schreef:
Hey goedzo meid OK dan! Ik had je nog wel gezien Haha! bij de prijsuitreiking ja Tong uitsteken . Ik kon je op het losrijdterrein helaas niet vinden Verdrietig . Denise van Dalen, die rijd toch ook bij de Nijgraaf? Die hebk wel gezien. Wel jammer zeg majah. Zelf had ik 161 en 165 punten en 4e en 5e prijs. Shanna had ik bij het springen met de prijsuitreiking nog gezien, toen was ik aan het losrijden. Maar had jij op je dekje ook gewoon Nijgraaf staan?


Haha... dus jij was dat??? Tong uitsteken

Marsie

Berichten: 956
Geregistreerd: 30-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-04 21:00

He trouwens had je de laatste proef in ring 8 gereden? Die jury zij bij mij ook al zo van 'je zit heel goed! Ik heb vandaag nog niemand zo goed zien zitten en rijden en wijken was verder ook heel netjes'. Voor houding en zit had ik ook een 8. Verder stond er op me staatje niet alleen commentaar maar ook positieve dingen als 'keurig!' Echt toffe vent is dat jo *LOL* Haha! . Komt -ie later toen we in de tent op de prijsuitreiking aant wachten waren weer Tong uitsteken . Dat -ie vond dak echt een goede zit had en goed reed.....sjonge jonge word je wel beetje verlegen van Bloos

Marsie

Berichten: 956
Geregistreerd: 30-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-04 21:01

Shanna16 schreef:
Haha... dus jij was dat??? Tong uitsteken

ja! Haha!

Let_be
Berichten: 7796
Geregistreerd: 25-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-04 21:09

Goed hoor meid!
Met zulke punten zal het ook wel goed gaan in het L2

_Madelon

Berichten: 4758
Geregistreerd: 25-12-03
Woonplaats: Westervoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-04 08:03

Jaleeeeeesss...
Super meid..
had het natuurlijk al gehoord Bloos
Maar mag nog een keer gezegt worden..
Gaat je lukken.. ook in het L2..
Kijk uit.. strX rij je Shanna voorbij Knipoog

Super dametjuh.. OK dan!

Matthanja

Berichten: 1708
Geregistreerd: 16-02-04
Woonplaats: Steenwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-04 12:36

Super zeg!!
Gefeliciteerd

Djaleesa

Berichten: 4432
Geregistreerd: 15-06-04
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-04 16:45

heej marsie
toen ik moest afgroeten ja ging die ook voor mij klappen haha was egt lachen en hij zij at ik e beste was hahah blek ook want ik was eerste haha

Djaleesa

Berichten: 4432
Geregistreerd: 15-06-04
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-04 16:55

n...shanna en de rest bdankt.!!!!

passie

Berichten: 2323
Geregistreerd: 01-03-03
Woonplaats: Roermond

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-04 17:39

Gefeliciteerd!!
Maar je moet wel even je profiel bijwerken Tong uitsteken

Djaleesa

Berichten: 4432
Geregistreerd: 15-06-04
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-04 17:56

passie shreef
Citaat:
maar je mot wel even je profiel bijwerken
ja dat moet ik zeker ja haha Tong uitsteken

eljubo

Berichten: 2201
Geregistreerd: 26-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-04 21:14

Goedzo!! Gefeliciteerd Lachen

Djaleesa

Berichten: 4432
Geregistreerd: 15-06-04
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-04 10:48

dankjewel!

rockey

Berichten: 7487
Geregistreerd: 16-12-03
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-04 10:53

netjes gedaan! Maar is het zo dat je na je proef meteen naar de jury kan lopen, voor je uitslag?? Lijkt me dan niet echt spannend meer....

Djaleesa

Berichten: 4432
Geregistreerd: 15-06-04
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-04 10:56

nee aleen voor commentaar maar hij zij het toen al..
was wel jammer maar ik was wel blij en ik vond het tog niet zo erg want ik was enelaatste ofzo dus haha